Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cutie de viteze proaspat montata - sare din treapta 5

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu stiu ce sa zic Dragos,cred ca depinde si de constructia cutiei.Eu am umblat pe o cutie de 5 viteze la o masina japoneza acum multi ani,la care priza iesea si intra la actionarea levierului de pe cutie. La o cutie normala axul prizei este prins intre doi rulmenti fixati intre capacele cutiei,deci fara miscare longitudinala.....

    Comment


    • #17
      Stiu ca nu se misca longitudinal... In acelasi spirit, treaba cu trenurile fix si mobil este strict ceva de interior al cutiei, si nu au nimic de-a face cu priza directa. Si tot asa, intr-o cutie pot fi mai mult de doua axe/arbori.



      Dragos

      Comment


      • #18
        Va multumesc mult pentru informatii, stimati colegi! Imi sunt de mare ajutor si voi tine cont de ele!
        Cutia n-o voi desface singur cu siguranta, pentru ca n-am habar ce e prin ea si nici nu vreau sa fac alta prostie...

        @adicucu In ultima vreme incep sa cred ca despre asta e vorba! Ma gandesc sa iau piesele de care am nevoie din cutia veche, pentru ca aia desi facea ca toate loazele, statea in treapte fara nici-o problema!
        O sa revin si va spun cu certitudine de unde a provenit problema! Zilele astea sper sa ajung la Bucuresti si sa vad ce pot rezolva!

        Comment


        • #19
          Salut!Daca intr-adevar asta e problema,cel mai bine ar fi sa-i pui pinioane noi,pentru ca nu sti ce grad de uzura au,nu de alta dar sa nu te trezesti ca muncesti de doua ori.......

          Comment


          • #20
            Da, la asta m-am gandit si eu si asa as vrea sa fac, insa nu stiu ce pinioane sa cumpar si de unde sa le iau! O sa incerc sa ma uit pe EPC sa vad daca gasesc codurile de care am nevoie!

            Comment


            • #21
              Asa cum am spus, m-am pus pe cautat piese in EPC si am gasit fiecare cod de care am nevoie!
              La prima vedere, toate OEM, arata cam asa:

              A1242620415 - Pinion treapta 5 (1032RON)
              A1262620334 - Inel sincronizare treapta 5 (210RON)
              A1262620435 - Corp sincron treapta 5 (291RON)
              A1262620523 - Mufa de cuplare treapta 5 (787RON)
              A0119814510 - Rulment cu ace (2.0x11.3) (23RON)
              A1242601430 - Furca treapta 5 (516RON)

              + 2 garnituri de la capacul cutiei

              A2022610280 - 12RON
              A2022610180 - 12RON

              Total: 2883RON... Atata costa cu piese originale, saritul din treapta 5!

              Bineinteles, n-o sa dau atatia bani pentru nimic in lume...daca as fi reconditionat total cutia, de la 0, poate as fi dat banii astia...Dar pentru o singura treapta de viteza, in nici-un caz!

              Sa vedem ce alternative gasesc! Cred ca singura viabila ramane transplantul de la cutia veche la asta! (sau transplant de la prima cutie cu care a venit masina, ca o am si p-aia)

              Comment


              • #22
                Din lista ta lipseste al doilea pinion pentru treapta a cincea. Un singur pinion nu va transmite nici o miscare niciunde, trebuie minim doua.

                Pe de alta parte, pinioanele din cealalta cutie nu e obligatoriu a se potrivi in actuala cutie, in special daca virgula codul primar al cutiilor difera.

                Si exista strunguri, freze de danturat si masini de rectificat danturi in mai multe locatii din Romania, precum si meseriasii aferenti si materialele necesare. Cauta-i cu pinioanele vechi in mana si cere-le o oferta de pret. Sau mai bine doua, una oficiala si una "neoficiala"...




                Dragos

                Comment


                • #23
                  Am notat! Stiu ca e posibil ca unele piese sa nu se potriveasca! Diferenta dintre ele este la anul fabricatiei (una din '89, una din '94 si cea originala din '95). Toate cutiile pe care le am sunt 717.413! Sunt absolut convins ca nu pot lua unele piese din cea din '89, pentru ca am vazut in EPC ca au fost schimbate cu alte componente din diverse motive, si la fel de sigur sunt ca pot lua orice piesa din cea din '95 ca sa bag in asta din '94, care-i acum montata pe masina!


                  Mi-ai dat o idee excelenta cu strungul! Multumesc!
                  Sa vedem ce-i de facut, ca momentan nu stiu nimic pana nu o desfac!

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF