Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cutie de viteze proaspat montata - sare din treapta 5

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie de viteze proaspat montata - sare din treapta 5

    Salutare! Am un E220 W124, la care i-am schimbat cutia de viteze acum 3 zile! Cutia este manuala in 5 trepte, intra perfect in viteze, testata prin oras in treptele 1-2-3-4 (mai rar 5), totul ok! Acum jumatate de ora am fost in afara orasului si am avut posibilitatea sa testez mai bine treapta 5, si am constatat cu stupoare ca sare din viteza intr-a 5-a! Cum iau piciorul de pe ambreiaj, nuca schimbatorului se misca inapoi spre neutru, iar daca accelerez brusc, sare din viteza! Nici cu mana parca nu o pot tine fixa in treapta!
    Pe loc cupleaza perfect toate treptele!

    Ce ar putea fi? Ar putea fi de la cutie sau de la timonerie?
    Citeam tot pe aici ca cineva a rezolvat problema asta strangand mai bine tija de la trepte! Altii spun ca atunci cand n-are ulei in cutie se intampla chestia asta (exclus la mine, ca l-am pus nou in cutie acum 3 zile cand am montat-o), altii spun ca ar nu stiu ce mecanism de zavorare...

    Deja nu mai pot, in conditiile in care e deja a 3-a cutie schimbata pe masina asta (una troncanea, cealalta caraia in treapta 2 si urla ca toate loazele, asta sare din viteza...) Offf, cred ca sunt blestemat!!

    Va rog mult, daca stiti ceva, spune-ti-mi si mie ca am impresia ca o sa cedez psihic!

  • #2
    Salut.Una dintre cauze poate fi uleiu din cutie care se pare dupa spusele producatorului trebuie pus cu un centimetru sub nivel deoarece la cald intra mai greu in viteze.Sper sa te ajute,ar fi cea mai ieftina reparatie.

    Comment


    • #3
      Mulțumesc mult pentru răspuns! Ciudat e ca la mine intră foarte frumos și ușor în viteze, atât la rece cât și la cald. Am studiat și eu buletinul respectiv și nu l-am respectat pentru ca pare mi se ca era util numai pentru autoturismele după anul 2000... Eu am pus ulei până a început să curgă ușor prin gaura laterala a cutiei (1,5L). O să încerc să mai scot puțin din el, să văd dacă are vreo rezolvare!

      Nici cu mâna nu pot ține schimbătorul împins intr-a 5a, când e în sarcină...mi-l arunca efectiv pe liber! Dacă dau drumul la accelerație, intră de tot în treaptă, însă cum apăs puțin accelerația, mi-o scoate afară!

      Am mai încercat să strâng și tija pentru 5-R, dar era strânsă... ÃŽncep să cred ca ori e furca (sau cum se numește), ori sincron!
      O să încerc să ajung zilele astea până în București, la colegul @gorilrullz, să vedem dacă reușim să îi dam de cap...

      Comment


      • #4
        Salut! Ar fi bine sa verifici daca nu cumva ai tamponul rupt de la cutia de viteze,este situat aproape de intrarea in cardan si are forma rombica, seamana cu cel de Dacie 1300....

        Comment


        • #5
          Salut Mihai! Te referi cumva la acesta care sta pe traversa?:

          1369426.jpg

          Sau la asta?:
          48850845_1_644x461_mercedes-230-23-w124-w201-190-coupe-cutie-de-viteze-manuala-5-trepte-nasaud.jpg

          Altele nu am vazut prin zona cutiei...
          Chiar le-am verificat inainte de a pune cutia, si toate pareau in regula!

          Comment


          • #6
            Salut! Da,la acel tampon ma refeream,dar daca zici ca e bun si l-ai verificat e ok.Kitul de ambreiaj l-ai centrat cu o priza pe volanta la montaj?Acum nu stiu ce sa zic ori cutia nu sta in pozitia ei normala,ori nu e stransa suficient....?Ma gandesc si la timonerie,daca in viteza a cincea nu-si face cursa complet?Verifica cu ea cuplata in viteza 5,daca levierul de pe cutie mai merge impins cu mina si daca da inseamna ca din timonerie nu-si face cursa totala....

            Comment


            • #7
              Abia acum am vazut ce spuneai ca atunci cand iei piciorul de pe ambreiaj nuca schimbatorului tinde sa iasa din viteza,ceea ce ma face sa cred ca nu ai centrat chitul de ambreiaj astfel ca priza cutiei cauta si nu gaseste centrul orificiului volantei.....

              Comment


              • #8
                De montat sunt convins ca s-a montat corect, pentru ca daca nu era centrat kit-ul, cu siguranta nu cred ca mai puteam prinde cutia de motor. Mai ales ca pe volanta se afla si niste ghidaje pentru placa, care nu au cum sa te lase sa gresesti!
                La stransul cutiei, s-a folosit pistol hidraulic!

                IMG_20150620_180631.jpg IMG_20150620_184846.jpg IMG_20150620_184841.jpg

                Intra foarte usor in viteza, iar cursa este totala pentru toate treptele! Numai ca la treapta 5, in momentul in care ridic ambreiajul, levierul mi se misca inapoi (dar numai in sarcina). Daca apas inapoi ambreiajul cu treapta cuplata, levierul intra de tot in viteza! In schimb, daca accelerez, se misca usor pana iese din viteza!

                Comment


                • #9
                  Atunci inseamna ca ai joc in priza cutiei pentru ca atunci cand dai drumul la ambreiaj priza nu mai intra pe volanta si iti arunca levierul de comanda inapoi....?

                  Comment


                  • #10
                    La orice masina placa de presiune are ghidaje,in schimb discul de ambreiaj se deplaseaza cum vrei tu,de aceea se introduce prin el o priza de cutie de viteze pana in volanta ca sa ramana centrat ,iar mai apoi se strange.

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua !



                      Axul de intrare al cutiei de viteze (a.k.a. priza directa) nu face nici o miscare longitudinala, indiferent daca virgula cutia este in pozitie de lucru (pe motor) sau la tine in sufragerie (langa pian). Ca atare, oricat de avida ar fi aceasta priza, ea nu se va apuca de cautat alta volanta in timp ce se afla deja intr-una...



                      Dragos

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Daca cursa tijei de la viteza a 5-a, de pe cutie, e completa atunci ai o problema la pinionul de la vit. a 5-a! De regula se schimba ambele pinioane sau dupa caz doar cel care si-a facut iesire. Pinioanele de vit. a 5-a se uzeaza asa cand cutia de viteze nu a avut ulei suficient sau mai deloc. Fenomenul care se intampla la tine, nu are treaba cu suporti, suruburi nestranse sau placi de presiune! Tre sa dai jos cutia si sa o desfaci (incearca prin partea din spate). Pe pinioanele de la a 5-a ai sa vezi usor uzura! Si cu ocazia asta poti verifica si simeringurile si starea rulmentilor. Bafta!
                        Salve!

                        Comment


                        • #13
                          Buna Ziua! Daca desfacem o cutie de viteze o sa avem in interiorul ei doua axe cu pinioane si sincroane,adica trenul fix si trenul mobil.La miscarea tijei schimbatorului de viteze,trenul mobil cupleaza pe trenul fix in functie de treapta de viteza selectata prin intermediul unor furci montate pe levierul de comanda al cutiei.Aceasta miscare va face ca priza cutiei sa se miste inainte sau inapoi dupa rapoarteler de viteza 12345,indiferent ca e pusa pe un motor sau in sufragerie........

                          Comment


                          • #14
                            raul_apr,daca te apuci sa desfaci singur cutia de viteze,mare atentie la craboti,aia sar imediat ce o desfaci si se pun cam greu la loc......

                            Comment


                            • #15
                              Priza cutiei nu se misca longitudinal deloc...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF