Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Defectiune frana de mana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by adidc View Post
    Din pacate nu prea te inscri si tu in categoria asta.
    Cum ai reusit tu dupa 3 postari sa intri in discutia asta? Nu o sa fiu nici odata capabil sa pricep de ce oamenii critica pe altii desi ei nu ofera nici un fel de informatii pe subiect.

    Mai ales ca era clar ca lumina zilei ce vrea sa spuna colegul...asta daca ai desfacut vreo data un tambur pe spate la Mercedes.

    Cat despre exprimare...omu-i plecat din tara de jde ani. Las-o mai moale! Tu esti in tzarisoara si scri, citez: ” Totodata se poate controla si cablurile care vin la sistemul frinei de mina....”
    Imi cer scuze d-lor Seniori ai acestui topic !

    ” Totodata se poate controla si cablurile care vin la sistemul frinei de mina....” Am citat din interventia lui @amg_0001 si in nici un caz nu imi apartine !

    ”Era clar ca lumina zilei ce a vrut sa spuna” (citat @adic)@ amg_0001,e clar pentru meseriasi care de fapt nu au nevoie de asemenea sfaturi!

    Probabil am fost inteles gresit (sau voit gresit) de d-tra.Eu am considerat modul de abordare a lui @amg_0001 mai mult decat extravagant ,ba chiar jignitor , a unor colegi care au incercat si ei sa afle ceva fara sa isi dea seama ce tfantosi sunt unii cu postari multe pe forum.

    Nu am multe postari deoarece nu vreau sa scriu neaparat si orice,asa ca nici nu o sa va deranjez prea mult.

    Nu vreau sa contrazic pe nimeni in sensul adevarat al mecanicii, iar schite cu anumite parti ale unei masini MB pot sa atasez si eu oricand daca imi va cere cineva.

    Daca nici acum nu s-a inteles ce am vrut sa spun,sau de ce? va rog frumos sa sterge-ti interventiile mele.

    Va multumesc si va doresc tuturor masini bune !

    Comment


    • #17
      Ideea nu e "cine are mai multe postari" si imi cer scuze ca am citat citatul tau.
      Totusi ideea (principiul) este "cine ajuta si ofera informatii altor colegi astfel incat acestia sa isi poata remedia problemele".

      Eu nu am nimica cu nimeni. Absolut cu nimeni. Crezi ca daca a doua ta postare era pe topicul acesta si incepeai ceva de genul:

      "d-l amg0001 nu mi se pare normal cum pui problema...etc. , si apoi explicai de la A la Z cum se regleaza frana de mana"

      comentam ceva? Chiar deloc. Te felicitam si daca se lua careva de tine iti luam partea. Sper ca ai inteles ideea. Sa citesti e simplu. Iti aduni informatii uneori pretioase, care prin reprezentante costa bani frumosi. Totusi ar fi frumos sa si contribui scriind ce sti (si nu ca sa aduni postari).
      Sanatate si spor la scris .
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #18
        Off topic . Tot respectul meu pentru colegul nostru amg_0001.Stiu ca dansul incearca mai intai de toate sa mentina ordinea si disciplina pe acest forum care ma impresioneaza intotdeauna prin informatiile pretioase pe care le contine .Si de cand citesc ceea ce s-a scris pe acest forum ,dansul nu a fost niciodata in postura de a cere informatii de la altii ,dimpotriva ,dansul a fost cel care le-a oferit .Asa este ,acestea ne-ar costa o groaza de bani daca le-am afla prin intermediul reparatiilor facute prin service-uri .Am vazut si alte forumuri tehnice si sa stiti ca sunt asa de alandala ca iti este greu sa gasesti o informatie si sa o intelegi bine datorita stilului de messenger in care sunt scrise .O zi buna tuturor .

        Comment


        • #19
          Avertisment pentru toti cei care au folosit culoarea rosie la scris, am o rugaminte mare nu mai folositi alte culori in afara celei normale si va rog sa respectati regulamentul vis-a-vis cel de mirc, messenger etc. Va multumesc.
          E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

          Comment


          • #20
            Salut,sunt Silviu-Ursu.Daca doriti sa aflati mai multe despre mine,uitati-va la profilul meu.Am avut nevoie sa schimb si eu sabotii la un 124 si am intrat aici sa aflu cum se schimba.Primesc mereu mail-uri de la acest forum,precum ca nu l-am mai vizitat de mult timp.Dupa ce am citit tot ce s-a scris mai sus,mi s-a facut si mai mult sila.Fratilor,aici intram ca sa ne ajutam unii pe altii cu troacele noastre.Intram sa ne cunoastem,sa fim prieteni,pt ca avem o pasiune comuna.Nu intram sa ne certam,sa fim cu nasul pe sus,sa facem pe desteptii sau pe sefii unii cu altii.Ati vrut sa se prezinte.Pt ce???Ii puteati vizualiza profilul.Vroiai sa stii la ce masina are probleme,il puteati intreba.Nu mai fiti rautaciosi.Din cauza oamenilor ca voi nu mai vizitez forumul asa de des.
            Cu stima,
            Silviu.

            Comment


            • #21
              Salut. Cine poate sa-mi spuna si mie, va rog, cum pot scoate tamburul, dupa ce am desfacut inclusiv etrierul si surubul acela mic, cu imbusul. trag de el si nici nu misca. il mai tine oare ceva? Multumesc.

              Comment


              • #22
                Daca ai dat jos etrierul si surubul ala mic, ciocaneste usor in el cu ciocanul, e intepenit. Sa nu lovesti discul, doar tamburul mai spre mijloc pe unde sint gaurile de prezoane. Poti sa-i dai putin WD40 in mijloc sa se inmoaie calamina.

                Comment


                • #23
                  Disc, ca n-ai tambur acolo...

                  Buna seara !


                  Probabil s-a format prag in tamburul format in inima discului, si sabotii agata in el. WD40 sau asemenea vor ajuta, si in disc poti bate linistit ne-ciobaneste, atata vreme cat folosesti ca intermediar un dorn de cupru sau de aluminiu. Si daca ai prag mare (vizibil dupa demontare), probabil nici discul nu mai e ce trebuie, deci oricum ar cam trebui altul nou...


                  Dragos
                  Last edited by Heavy D.; 06-16-2013, 22:14 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Va multumesc ptr. sfaturi, colegilor.

                    Comment


                    • #25
                      Salut. Am reusit sa scot tamburul cu un spray degripant si cateva ciocaneli, am rotit de roata dintata care regleaza distanta intre saboti si acum tine excelent. Ferodourile de la saboti nu au uzura. Multumesc colegilor pt. ajutor, toate cele bune.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF