Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Defectiune frana de mana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defectiune frana de mana

    Salut
    De cand am cumparat masina, am observat ca nu imi functioneaza frana de servici! Vechiul proprietar incerca sa-mi explice ca se actioneaza automat, daca masina este parcata in panta. Oricum, nu am dat importanta acestui fapt (nu ma deranja prea mult ca este defecta), dar de fiecare data cand merg la parinti nu am altfel cum sa parchez masina decat in rampa!
    Intrebarea e, se poate intampla ceva cu cutia de viteze (automata), daca stationeaza masina in felul asta, fara sa actionez si frana de servici?
    Am incercat eu sa apas de cateva ori pedala, dar este foarte tare si nu am fortat-o! Ce ar putea sa fie defect la ea? Este vreun mecanism mai complex? ceva hidraulic? sau se actioneaza prin clasicul fir de otel?
    Multumesc

    Frina de serviciu este actionata prin clasicul fir de otel-daca imi aduc aminte bine este din 3 segmente(sper sa nu gresesc) unul mai lung care se bifurca cu altele doua mai scurte.La mine unul din cele doua scurte era blocat(am cumparat unul nou cu 50 lei) si am pus saboti noi-70 lei.

    PS: Numai raspunsul imi apartine-intrebarea a fost pusa de alt coleg forumist, se pare ca a disparut misterios.
    Last edited by dog; 09-12-2008, 20:59 PM.
    Stefan

  • #2
    Si eu am probleme cu frana de mana...nu tine cand o apas suna normal nu pare a fi slabita...am pornit cu ea apasata de cateva ori si cred ca s-au dus sabotii..se schimba greu???
    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

    Comment


    • #3
      Aceeasi problema o am si eu ,numai tine frana ,apas si pedala este moale,ce trebuie facut ,mentionez ca masina o am de 2 ani de zile timp care frana de mana[picior] a functionat rog pe cei care sant in stare sa ofere un raspuns care sa fie util, sa posteze aici multam anticipat

      Comment


      • #4
        Originally posted by sebastian04 View Post
        Si eu am probleme cu frana de mana...nu tine cand o apas suna normal nu pare a fi slabita...am pornit cu ea apasata de cateva ori si cred ca s-au dus sabotii..se schimba greu???
        Salut Sebastian04 Ai probleme cu frina de mina? Pentru a primi , un raspuns la intrebarea ta , trebuie sa invatam ,sa salutam , sa dam detalii despre trotineta care o conducem, si dupåacea descriem problema care o avem la trotineta.Cind apar detaliile descrise de mine, atunci vei primi si un raspuns la intrebarea ta. Speri sa nu te superi pe mine ,pentru ca am fost putin cam dur cu tine, dar trebuie sa invatam ,cind intram pe un forum trebuie sa salutam , sa dam deialii despre masina , si dupåaceea descriem problema.O zi buna in continuare.

        Comment


        • #5
          Originally posted by increatul View Post
          Aceeasi problema o am si eu ,numai tine frana ,apas si pedala este moale,ce trebuie facut ,mentionez ca masina o am de 2 ani de zile timp care frana de mana[picior] a functionat rog pe cei care sant in stare sa ofere un raspuns care sa fie util, sa posteze aici multam anticipat
          Aceleasi cerinte ,sint valabile si pentru tine Increatul. Trebuiesc datele despre masina , model , an fabricatie, motorizare. O zi buna in continuare

          Comment


          • #6
            Originally posted by dog View Post
            Salut
            De cand am cumparat masina, am observat ca nu imi functioneaza frana de servici! Vechiul proprietar incerca sa-mi explice ca se actioneaza automat, daca masina este parcata in panta. Oricum, nu am dat importanta acestui fapt (nu ma deranja prea mult ca este defecta), dar de fiecare data cand merg la parinti nu am altfel cum sa parchez masina decat in rampa!
            Intrebarea e, se poate intampla ceva cu cutia de viteze (automata), daca stationeaza masina in felul asta, fara sa actionez si frana de servici?
            Am incercat eu sa apas de cateva ori pedala, dar este foarte tare si nu am fortat-o! Ce ar putea sa fie defect la ea? Este vreun mecanism mai complex? ceva hidraulic? sau se actioneaza prin clasicul fir de otel?
            Multumesc

            Frina de serviciu este actionata prin clasicul fir de otel-daca imi aduc aminte bine este din 3 segmente(sper sa nu gresesc) unul mai lung care se bifurca cu altele doua mai scurte.La mine unul din cele doua scurte era blocat(am cumparat unul nou cu 50 lei) si am pus saboti noi-70 lei.

            PS: Numai raspunsul imi apartine-intrebarea a fost pusa de alt coleg forumist, se pare ca a disparut misterios.
            Salut Dog Eu cred ca , nu trebuie sa dam raspuns ,la cerintele unor colegi , care trebuiesc sa invete sa posteze corect pe forum. Ozi buna in continuare.

            Comment


            • #7
              Originally posted by amg_0001 View Post
              Salut Sebastian04 Ai probleme cu frina de mina? Pentru a primi , un raspuns la intrebarea ta , trebuie sa invatam ,sa salutam , sa dam detalii despre trotineta care o conducem, si dupåacea descriem problema care o avem la trotineta.Cind apar detaliile descrise de mine, atunci vei primi si un raspuns la intrebarea ta. Speri sa nu te superi pe mine ,pentru ca am fost putin cam dur cu tine, dar trebuie sa invatam ,cind intram pe un forum trebuie sa salutam , sa dam deialii despre masina , si dupåaceea descriem problema.O zi buna in continuare.

              Nu vreau sa fiu offtopic aici ca adminii is rai.La mine este vorba de un w124 200D,motoru' ala lenes de 75 de cai.Cand actionam frana de mana nu tinea stransa.Problema am rezolvat-o ca a trebuit sa fac ITP.Am schimbat sabotii(nu era neaparat necesar) si am strans-o.Totul a functionat am pus masina sa stea cu frana de mana intro panta mare,era ok frana,dar cum am zis si mai sus am pornit iar cu frana de mana apasata si am slabit-o iar.Am vazut cum se si regleaza: Dai jos rotile din spate si prin discurile de frana sunt niste gauri.Dincolo de gauri sunt niste rotite cu zimti care se pot invarti cu o surubelnita plata.Deci cu cat invarti mai mult de rotitele alea cu atat frana se strange mai tare.Trebuie invartit astfel incat cand apesi frana de mana sa faca de 8 ori click.Deci nu tot timpul trebuie schimbati sabotii,la mine nu era neaparat necesar dar daca tot i-am cumparat i-am schimbat.

              Este ok postul nenea amg_0001???
              God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

              Comment


              • #8
                Hai sa lasam povestile si sa postam de dragul de a posta... Botul de cal, cobra, w 190, w 124 sunt toate in aceeasi oala cand vine vorba de frana de mana, si mai ales un post aici la probleme tehnice w 124 sigur nu duce gandul la un SLR sau SLK sau mai stiu eu ce. Frana de mana se strange in felul urmator: se apasa pedala la jumatate si se strange surubul de dedesupt de cardan care actioneaza independent cele 2 cabluri de la cele 2 roti spate, daca rotile spate tot se invart, atunci se trece la pasul 2: se dau cate un filet pe gaura aia mica dintre cele 5 gauri de la prezoane pana roata incepe sa se invarta greu cu mana, se procedeaza la fel si in partea cealalta, cu simt ca sa mearga aproximativ la fel de greu invartirea. dupa ce sunt egale se mai dau 2 filete si gata . La mine asa a mers. Succes.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dj Sky View Post
                  Hai sa lasam povestile si sa postam de dragul de a posta... Botul de cal, cobra, w 190, w 124 sunt toate in aceeasi oala cand vine vorba de frana de mana, si mai ales un post aici la probleme tehnice w 124 sigur nu duce gandul la un SLR sau SLK sau mai stiu eu ce. Frana de mana se strange in felul urmator: se apasa pedala la jumatate si se strange surubul de dedesupt de cardan care actioneaza independent cele 2 cabluri de la cele 2 roti spate, daca rotile spate tot se invart, atunci se trece la pasul 2: se dau cate un filet pe gaura aia mica dintre cele 5 gauri de la prezoane pana roata incepe sa se invarta greu cu mana, se procedeaza la fel si in partea cealalta, cu simt ca sa mearga aproximativ la fel de greu invartirea. dupa ce sunt egale se mai dau 2 filete si gata . La mine asa a mers. Succes.
                  Salut Dj Sky Deocamdata ,eu stiu cu ce se maninca meseria de mecanic de mercedes, dar tu mai ai muuuulti ani inainte , pina ajungi la cunostintele mele. Regulamentul spune ca trebuie , sa dam date despre, masina la care avem nevoie de ajutor. Alta problema este ca , eu nu am postat , si nu voi posta ,doar de dragul de a fi activ pe forum. Deocamdata ,eu nu am cerut nici un ajutor in legatura cu masinile cu pajura.Voi poate aveti nevoie de ajutorul meu, dar eu , niciodata de la vostru. Nu vreau sa fiu prea dur cu tine , dar as dori ca un moderator sa citeasca ce am postat eu , si daca eu am gresit ,atunci cer eu personal sa fiu exclus de pe acest forum.. O zi buna in continuare

                  Comment


                  • #10
                    Ca unul care am postat altada, si si am fost inteles gresit de catre colegul amg_0001, as vrea sa apelez la intelegerea colegului nostru:

                    Multi nu stiu stiu cu ce va ocupati si ca de multe ori faceti un efort in a posta pe forum. Altii nu stiu sa se uite la ora la care uneori postati.
                    Lasand la o parte toate cele de mai sus, cred ca ar fi de mare valoare daca ati putea sa descrieti operatiunea de reglare a franei.
                    Sunt foarte multe masini cu problema aceasta si mi se pare o informatie foarte utila.
                    Ramane la latitudinea dvs.
                    Unii dintre noi stim sa cantarim omul dupa "roade" si nu dupa numarul de postari, intr-un mod superficial.
                    Respecte.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Eu am incercat sa ajut,asa mi-am reglat eu frana de mana.Vad ca nu trebuia sa ma bag,am pornit un offtopic.(de fapt cineva incearca sa fie elevat).
                      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sebastian04 View Post
                        Nu vreau sa fiu offtopic aici ca adminii is rai.La mine este vorba de un w124 200D,motoru' ala lenes de 75 de cai.Cand actionam frana de mana nu tinea stransa.Problema am rezolvat-o ca a trebuit sa fac ITP.Am schimbat sabotii(nu era neaparat necesar) si am strans-o.Totul a functionat am pus masina sa stea cu frana de mana intro panta mare,era ok frana,dar cum am zis si mai sus am pornit iar cu frana de mana apasata si am slabit-o iar.Am vazut cum se si regleaza: Dai jos rotile din spate si prin discurile de frana sunt niste gauri.Dincolo de gauri sunt niste rotite cu zimti care se pot invarti cu o surubelnita plata.Deci cu cat invarti mai mult de rotitele alea cu atat frana se strange mai tare.Trebuie invartit astfel incat cand apesi frana de mana sa faca de 8 ori click.Deci nu tot timpul trebuie schimbati sabotii,la mine nu era neaparat necesar dar daca tot i-am cumparat i-am schimbat.

                        Este ok postul nenea amg_0001???
                        Salut Sebastian 04 Pot sa te felicit, pentru o postare impecabila. Apropo de reglarea frinei de mina . Ai descris o reglare a frinei de mina ca la carte , dar problema cea mai mare este ca, daca se pleaca cu masiina , si frina de mina este trasa (sau apåsatå) apare in majoritatea cazurilor problema arcurilor ,care fixeaza sabotii de asa zisul scut din tabla care este montat pe butucul rotii, Deaceea eu recomand, ca toti care au problema cu frina de mina,sa dea jos discurile de pe spate , sa se controleze daca saboti sint fixati corespunzator, si dupåaceea se trece la reglarea frinei de mina descrisa de tine. Totodata se poate controla si cablurile care vin la sistemul frinei de mina , citeodata se poate ca ,un cablu sa nu culiseze usor , si apare problema ,ca frina de mina nu actioneaza egal pe ambele roti, O zi buna in continuare , si succes cu remedierea problemei , cu costuri cit mai mici.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by amg_0001 View Post
                          Salut Sebastian 04 Pot sa te felicit, pentru o postare impecabila. Apropo de reglarea frinei de mina . Ai descris o reglare a frinei de mina ca la carte , dar problema cea mai mare este ca, daca se pleaca cu masiina , si frina de mina este trasa (sau apåsatå) apare in majoritatea cazurilor problema arcurilor ,care fixeaza sabotii de asa zisul scut din tabla care este montat pe butucul rotii, Deaceea eu recomand, ca toti care au problema cu frina de mina,sa dea jos discurile de pe spate , sa se controleze daca saboti sint fixati corespunzator, si dupåaceea se trece la reglarea frinei de mina descrisa de tine. Totodata se poate controla si cablurile care vin la sistemul frinei de mina , citeodata se poate ca ,un cablu sa nu culiseze usor , si apare problema ,ca frina de mina nu actioneaza egal pe ambele roti, O zi buna in continuare , si succes cu remedierea problemei , cu costuri cit mai mici.
                          Herr amg_0001 !!

                          Referitor la:

                          ”problema arcurilor,care fixeaza sabotii de asa zisul scut din tabla care este montat pe butucul rotii.....”
                          Pe ce scut de tabla sunt fixati sabotii???
                          Ce scut de tabla este montat pe butucul rotii????
                          ” Totodata se poate controla si cablurile care vin la sistemul frinei de mina....”
                          La ce fel de ”mina” ??? de huila sau de turba ( asta este mai la suprafata)

                          Va rog ”Herr amg_0001 vorbiti (pardon ! Scrie-ti) mai pe romaneste chiar daca sunteti intr-o locatie (de altfel foarte civilizata) nordica!

                          Cat despre problemele tehnice ale MB lasati-i pe altii mai putin recalcitranti si mai mult documentati sa le dea !!!

                          Pentru oamenii simplii si buni imi cer scuze de off topic!!!

                          Comment


                          • #14



                            Sper ca acum colegul danieltunea a inteles la ce scut de tabla a facut referire colegul amg_0001.

                            Off topic :

                            Ironiile gratuite cred ca aici ar fi cel mai bine sa fie postate :


                            http://www.clubmercedes.ro/off-topic-f38.html

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by danieltunea View Post
                              Pentru oamenii simplii si buni imi cer scuze de off topic!!!
                              Din pacate nu prea te inscri si tu in categoria asta.
                              Cum ai reusit tu dupa 3 postari sa intri in discutia asta? Nu o sa fiu nici odata capabil sa pricep de ce oamenii critica pe altii desi ei nu ofera nici un fel de informatii pe subiect.

                              Mai ales ca era clar ca lumina zilei ce vrea sa spuna colegul...asta daca ai desfacut vreo data un tambur pe spate la Mercedes.

                              Cat despre exprimare...omu-i plecat din tara de jde ani. Las-o mai moale! Tu esti in tzarisoara si scri, citez: ” Totodata se poate controla si cablurile care vin la sistemul frinei de mina....”
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF