Sa zicem ca e ok, atita timp cit nu iei foc...
Duzele indiene is bune, da zi-i lu nea ala de le monteaza sa tareze la 125 de bari, nu la 115...
					Duzele indiene is bune, da zi-i lu nea ala de le monteaza sa tareze la 125 de bari, nu la 115...
 
  .Am masurat si compresia 22.5-24-24.5-18 ultimu cam naspa.Pe la busonu de la ulei ies niste gaze,cu destula forta, cica ar fi de la ceva simeringuri de la supape???? nu stiu.Dar macar acu merge mai bine masinuta decat inainte.
 .Am masurat si compresia 22.5-24-24.5-18 ultimu cam naspa.Pe la busonu de la ulei ies niste gaze,cu destula forta, cica ar fi de la ceva simeringuri de la supape???? nu stiu.Dar macar acu merge mai bine masinuta decat inainte.

 mai existau variante...oricum e analog fata de benzinare unde turometrul e electronic, ca sa nu zic digital, sunt numarate secventele de aprindere ... Ideea era ca nu se poate folosi turometrul din bord de la un model pe benzina cu frecventa de pe alternator...de la un diesel
 mai existau variante...oricum e analog fata de benzinare unde turometrul e electronic, ca sa nu zic digital, sunt numarate secventele de aprindere ... Ideea era ca nu se poate folosi turometrul din bord de la un model pe benzina cu frecventa de pe alternator...de la un diesel
							
						 
 

 , m-am uitat eu, sunt 3 C.I. din care unul mi se pare destul de complex, nu am schema detaliata, dar nu e nici amplificator operational gen 741, si are si foarte putine condensatoare fapt care indica ca nu se prea lucreaza cu polaritati sau curenti...stiu ca poate ti se pare ambiguu ce zic eu acum dar sa nu mi-o iei in nume de rau fiindca nu am schema detaliata sa stiu cum isi face treaba exact,ba chiar am cautat integratul intr-un catalog si nu apare probabil fiindca e mai vechi , tahometrul asta electronic ajuta ecu sa stabilizeze turatia, si multi posesori de benzinare stiu ca la ralanti se simt unele mici corectii spre exemplu cand intervine un consumator si ecu compenseaza cu o cantitate mai mare de benzina , turatia de ralanti e scrisa in ecu si nu poate fi modificata doar prin programare si orice abatere de la acea valoare e corectata de ecu prin controlui asupra injectiei. Oricum ma bucur ca mai pot schimba pareri si despre electronica auto cu cineva care stie...mai vb.
, m-am uitat eu, sunt 3 C.I. din care unul mi se pare destul de complex, nu am schema detaliata, dar nu e nici amplificator operational gen 741, si are si foarte putine condensatoare fapt care indica ca nu se prea lucreaza cu polaritati sau curenti...stiu ca poate ti se pare ambiguu ce zic eu acum dar sa nu mi-o iei in nume de rau fiindca nu am schema detaliata sa stiu cum isi face treaba exact,ba chiar am cautat integratul intr-un catalog si nu apare probabil fiindca e mai vechi , tahometrul asta electronic ajuta ecu sa stabilizeze turatia, si multi posesori de benzinare stiu ca la ralanti se simt unele mici corectii spre exemplu cand intervine un consumator si ecu compenseaza cu o cantitate mai mare de benzina , turatia de ralanti e scrisa in ecu si nu poate fi modificata doar prin programare si orice abatere de la acea valoare e corectata de ecu prin controlui asupra injectiei. Oricum ma bucur ca mai pot schimba pareri si despre electronica auto cu cineva care stie...mai vb.
							
						 ,si zile intregi la sapat santuri in zidarie pentru instalatiia electrica, da nu pot sa zic ca-mi pare rau. Am mai ciupit si eu de la unu de la altu ca doar meseria se fura nu se invata
 ,si zile intregi la sapat santuri in zidarie pentru instalatiia electrica, da nu pot sa zic ca-mi pare rau. Am mai ciupit si eu de la unu de la altu ca doar meseria se fura nu se invata 
  
  
 

 deja e off-topic....Bafta multa!
 deja e off-topic....Bafta multa!
							
						We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment