Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turometru la W124 Diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa zicem ca e ok, atita timp cit nu iei foc...
    Duzele indiene is bune, da zi-i lu nea ala de le monteaza sa tareze la 125 de bari, nu la 115...

    Comment


    • #17
      @soryn - Dok are dreptate cu firul galben cu verde , exista doar la benzinare, faza e ca tahometrul de benzinare e electronic si nu analog , si nu are legatura cu alternatorul...nu stiu cum e cel de pe diesel...poate fi o citire a unui curent care creste in valoare pe firul respectiv atunci cand creste turatia si atunci e analog, si cu o scalare adecvata se obtine turatia pe tahometru, dar e posibil ca cele 2 tipuri de turometre din bord(diesel si benzina) sa fie diferite ca si citire a semnalelor de intrare...
      Last edited by mircea_cst; 10-05-2007, 15:07 PM.
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #18
        @mircea_cst, la diesel care ia semnal pentru turometru din alternator : firu(borna) ii legat la capatul uneia din cele 3 infasurari din stator inainte de puntea redresoare si de pe el se citeste o frecventa(o tensiune de o anumita frecventa de fapt, dar valoare tensiunii nu prea conteaza), frecventa care variaza odata cu turatia ca doar alternatorul e generator sincron, creste turatia -> creste frecventa.Turometru din bord e de fapt un convertor frecventa tesiune calibrat pentru o anumita plaja de frecvente. Asta pe scurt

        OffTopic: am rezolvat si eu in sfarsit cu injectoarele(greu gasesti un mester care si stie ce face si are si scule pe deasupra), am umblat 2 saptamani cu dacia .Am masurat si compresia 22.5-24-24.5-18 ultimu cam naspa.Pe la busonu de la ulei ies niste gaze,cu destula forta, cica ar fi de la ceva simeringuri de la supape???? nu stiu.Dar macar acu merge mai bine masinuta decat inainte.

        spor la mesterit
        Exista doua tipuri de masini :
        1. care au fost lovite
        2. care vor fi lovite

        Comment


        • #19
          salut am si eu un w124 250d din 89.Cind am cumparat-o acum un an turometrul meu nu mergea, de vreo luna a inceput sa mai mearga dar cind vrea el si nu prea stiu ce sa cred.Intradevar acum vreo doua luni am dus-o la un electrician si am reparat alternatorul sa fie asta cauza?mersi.
          Stefan

          Comment


          • #20
            Originally posted by claub79 View Post
            Am masurat si compresia 22.5-24-24.5-18 ultimu cam naspa.Pe la busonu de la ulei ies niste gaze,cu destula forta, cica ar fi de la ceva simeringuri de la supape???? nu stiu.Dar macar acu merge mai bine masinuta decat inainte.
            Daca ai 18 la un piston, pe acolo ai scaparile de gaze in carter. Daca itzi consuma ulei, baga un set de simeringuri. Daca nu, nu te obosi.

            Comment


            • #21
              @claub79 - Stiu despre ce vorbesti ...3 ani electronica... nu stiam cum e la diesel...acum stiu mai existau variante...oricum e analog fata de benzinare unde turometrul e electronic, ca sa nu zic digital, sunt numarate secventele de aprindere ... Ideea era ca nu se poate folosi turometrul din bord de la un model pe benzina cu frecventa de pe alternator...de la un diesel
              Ford Transit 2.5d ex
              Mercedes 230 E ex
              Mercedes 200 TE ex
              BMW 320d touring

              Comment


              • #22
                Salutare
                Ceea ce zici tu e foarte corect dar nu stiu daca se aplica pe modele astea mai vechi.Turometru de benzinar facut de fabrica n-am desfacut inca decat cel de dacie care nu prea mi se pare a fi digital(aparatu indicator, cel care indica turatia e un mV, si ceva electronica simpla pe langa) desi firu care culege semnal e luat de pe "minisu" bobinei de inductie(de pe platina) si numara impulsurile care le da platina.Deci tot un convertor frecventa-tesiune(corectati-ma daca gresec cu ceva). Digital am facut eu unu, care si asta numara tot impulsurile de la platina si imi afiseaza turatia in doi digiti mii si sute de ture(pt 3200 de turatii afiseaza 32), dar asta functioneaza pe alta logica si doar la motoare in 4 cilindrii si 4 timpi (la altele ar indica aiurea turatia).
                Unu din motivele pentru care nu mere cel de benzinar pe diesel este frecventa de lucru a turometrului.La un benzinar in 4 cil si 4 timpi culegi impulsuri de la platina cu o frecventa de pana in 200Hz, iar frecventa curentului generat de alternator(frecventa ce o masoara turometru) la relanti este undeva intre 250-300 Hz.
                Astept pareri pro si contra. Poate ma mai insel si eu.
                Spor
                Exista doua tipuri de masini :
                1. care au fost lovite
                2. care vor fi lovite

                Comment


                • #23
                  @claub79 Eheeei ,...cineva care chiar stie!..asa e cum zici tu, poti sa-i spui digital timpuriu daca vrei, m-am uitat eu, sunt 3 C.I. din care unul mi se pare destul de complex, nu am schema detaliata, dar nu e nici amplificator operational gen 741, si are si foarte putine condensatoare fapt care indica ca nu se prea lucreaza cu polaritati sau curenti...stiu ca poate ti se pare ambiguu ce zic eu acum dar sa nu mi-o iei in nume de rau fiindca nu am schema detaliata sa stiu cum isi face treaba exact,ba chiar am cautat integratul intr-un catalog si nu apare probabil fiindca e mai vechi , tahometrul asta electronic ajuta ecu sa stabilizeze turatia, si multi posesori de benzinare stiu ca la ralanti se simt unele mici corectii spre exemplu cand intervine un consumator si ecu compenseaza cu o cantitate mai mare de benzina , turatia de ralanti e scrisa in ecu si nu poate fi modificata doar prin programare si orice abatere de la acea valoare e corectata de ecu prin controlui asupra injectiei. Oricum ma bucur ca mai pot schimba pareri si despre electronica auto cu cineva care stie...mai vb.
                  Ford Transit 2.5d ex
                  Mercedes 230 E ex
                  Mercedes 200 TE ex
                  BMW 320d touring

                  Comment


                  • #24
                    @mircea_cst.............stii cum e, omu cat traieste invata, din carti- prea putin ca nu gasesti material, reviste- nu mai sant(conex club era ok dar a murit din lipsa de sustinatori, si tehnium la care am renuntat ca nu prezinta nimic nou), de la ce-i de la care ai avea ce invata nu ai cum ca nu-ti zic nimic(si undeva pe buna dreptate - nu-i critic tare pt treaba asta), deci nu-ti ramane decat sa te apuci de mesterit singur si dupa ce strici una, alta iti dai seama ce si unde ai gresit si pana la urma le dibui, dar oricum ai nevoie de un habar la inceput ca altfel degeaba te apuci.
                    Asta era valabil cand m-am apucat eu de mesterit si internetu era cam raritate mare.Acu e mai usor mai ales cu forumurile astea, dai un search si gasesti rezolvarea in 60-70 % din cazuri si daca nu pui o intrebare si primesti ajutoru.
                    Electronica am invatat singur, in liceu informatica-programare, in facultate electroenergetica si in rest o gramada de nopti nedormite prin garaj pe langa masini ,si zile intregi la sapat santuri in zidarie pentru instalatiia electrica, da nu pot sa zic ca-mi pare rau. Am mai ciupit si eu de la unu de la altu ca doar meseria se fura nu se invata

                    Nu stiu ce s-a inteles din chestia asta da io am scris-o

                    @doktor4carz
                    ulei nu papa, deci o las asa, cel putin pana la primavara, in schimb cu pornirea sta mai rau: nici azi vara(iulie, august) fara preincalzire nu pornea,dar zile trecute cand o fost mai rece (-3 grade) dimineata, dupa preincalzire o pornit fara probleme.Sper sa fie asa si la -15

                    Spor la mesterit
                    Exista doua tipuri de masini :
                    1. care au fost lovite
                    2. care vor fi lovite

                    Comment


                    • #25
                      @claub79 - Ma bucur ca mai exista astfel de oameni ...stii cum e ...multi stau cu revistele langa ei si te invata mecanica ... n-avem ce face ,trebuie sa-i acceptam ,nu ca eu as fi meserias..., fac multe lucruri din pasiune ,am facut colegiu electronica si faculta design industrial,deci n-are treaba cu mecanica dar daca iti place si esti pasionat le dai de capat multor probleme, bine-nteles cand dai cu capul de ele... deja e off-topic....Bafta multa!
                      Ford Transit 2.5d ex
                      Mercedes 230 E ex
                      Mercedes 200 TE ex
                      BMW 320d touring

                      Comment


                      • #26
                        Imi pare rau sa te anuntz dar nu poti avea turometru pe motor de 2000 diesel de la mercedes de la 2500 in sus s-au bagat turometre....

                        Comment


                        • #27
                          Nu prea ai nimerit-o... Au cam avut turometru si dizel 200... De fabrica chiar...

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by doktor4carz View Post
                            Nu prea ai nimerit-o... Au cam avut turometru si dizel 200... De fabrica chiar...
                            La w124 nu sunt diesel 200 cu turometru !!!

                            Comment


                            • #29
                              Imi plac oamenii incapatzinatzi, dar nu e cazul... Au trecut pe la mine pe corlata sute bune de masini, le cam stiu bara-bara fiecare shurubel... Daca va zic ca are turometru ratat, credetzi-ma pe cuvint. Stiu ce zic. La W124 s-a pus turometru, ca optziune, pe absolut orice fel de motor. Spre deosebire de Cobra, la care la anumite motorizari nu s-a montat turometru.

                              Daca se doreshte neaparat o polemica, rezolvarea e simpla, dragul meu borea. Ori te mai documentezi nitzelush, ori te apuci de taiat masini si de reparatzii, ca mine, pina prinzi una cu turometru de la ma-sa si te lamureshti.
                              Acu ceva vreme, m-a mai contrazis cineva ca nu exista Cobra model vechi, pina in 78, 200 dizel automatic. Pina nu l-am dus pe batatura lu mosh Mitica pork din Aparatorii Patriei, care taman punea flexu pe asemenea exemplar, si a vazut rumanu ca scria pe serie 12312012 si inca 6 cifre cu numarul de fabricatzie, care in traducere libera taman 200 dizel automatic inseamna (masina era pe bune cu seria si inca era 200 dizel automatic, fost taxi, inca cu coaja de bord si interior specific de taxi si pornire la tragaci ratat), nu s-a edificat de neam. Pacat ca n-am pus pariu, ca ii luam casa, masa si chilotzii de pe fizicul lui...

                              Sau altul care nu ma crede ca exista Cobra 200 dizel cu aer de fabrica, pe care il conving de trebushoara asta martzi, cind m-oi duce s-o cumpar...

                              Morala : Mai credetzi-ma pe cuvint, ca n-am 6 sute de postari pe aici de pomana...

                              Comment


                              • #30
                                k sefu m-ai lamurit .... , stii tu ce stii :-?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF