Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turometru la W124 Diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turometru la W124 Diesel

    Sunt nou pe acest forum,am cumparat acum vreo 2 saptamani un Mercedes W124,200d,de la o cunostinta,ce as vrea sa spun despre masina?este superba,ce-l putin pt mine,care nu am nevoie de viteza ci de comfort si asta doar Mercedes stie sa ofere!
    Initial masina a fost benzinar,dar sa schimbat motorul cu unul diesel de 2000cmc,m-ar interesa cum as putea sa pun in functiune turometrul la diesel?
    Va rog ajutatima fratilor!
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Sa stapanesti sanatos masina ,si eu am una la fel ,si tot la fel am si eu problerme cu turometrul desi este diesel de fabrica.
    Am facut rost de ceva documentatie tehnica si daca aflu principiul de functionare (de unde primeste semnalul) te anunt.
    W124.E200D
    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

    Comment


    • #3
      Teoretic la diesel (din ce stiu eu) are un senzor pe volanta, dar poate ma insel.
      Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

      Comment


      • #4
        Originally posted by adic95 View Post
        Teoretic la diesel (din ce stiu eu) are un senzor pe volanta, dar poate ma insel.
        Asa credeam si eu dar in documentatia tehnica se pare ca turometrul e legat la releul pompei de mototina "fluel pump"
        Last edited by mirel; 10-04-2007, 20:34 PM.
        W124.E200D
        Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

        Comment


        • #5
          Mie mi-a zis cineva astazi,ca semnalul s-ar lua de la alternator de undeva!cu toate ca mi se pare cam ciudat,dar in fine omul sa oferit sa imi lege turometrul!daca cumva functioneaza va anunti pe toti care va intereseaza!

          Comment


          • #6
            din cate stiu eu are un senzor pe volanta si una pe(in) cutie
            Last edited by gyurik; 07-22-2007, 23:15 PM.

            Comment


            • #7
              Cum merge treaba cu turometrul ca la mine a fost relativ simplu ,am gasit siguranta de 10 A arsa (siguranta se afla pe un releu mai mic in spatele acumulatorului),am schimbato si vad ca merge.
              W124.E200D
              Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

              Comment


              • #8
                Salut,deocamdata nu misca deloc treaba cu turometrul,deoarece Mertzul meu din cate am inteles a fost benzinar si sa pus motor diesel pe el(200D),da-mi si mie o idee cum fac sa-l pun in functiune?
                Vreau TUROMETRU
                Mersii!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Soryn View Post
                  Mie mi-a zis cineva astazi,ca semnalul s-ar lua de la alternator de undeva!cu toate ca mi se pare cam ciudat,dar in fine omul sa oferit sa imi lege turometrul!daca cumva functioneaza va anunti pe toti care va intereseaza!
                  Colegul are perfecta dreptate,la W124 turometrul isi ia semnalul de la alternator,am avut si eu problema asta,a mea e diesel din fabrica si avea momente cand nu imi mergea turometrul.Cand am ajuns la mecanic mi-a spus ca si incarca foarte slab.Am schimbat releul de pe alternator (ieftin si simplu,am pus un Bosch 50 Ron si a durat 10 min.).
                  Apoi a mers fara probleme.Pentru cele benzinare nu stiu sa va spun.Cautati-l pe Dok pt. ca el stie sigur sa va lamureasca.

                  Comment


                  • #10
                    Si a mea este diesel,dar de fabrica a fost benzinar,acum am motor de 2000cmc motorinar,as vrea sa stiu se poate lega turometru pe motorul acesta sau nu?si daca da de unde de ia semnal?alternator,volanta,pompa de injectie?am bordul original pe masina,adica acela cu turometru,cand masina era benzinar!
                    Astept un raspuns de la voi fratilor!ms mult!

                    Comment


                    • #11
                      Salutare la toata lumea,
                      Nu stiu daca mai citeste cineva thread-ul asta da o sa-i dau un raspans la Soryn:
                      Semnalu de turometru la diesel se ia de regula de pe altelnator, o borna notata W (papuc tata), care nu este altceva decat capatul unei infasurari din alternator.De aici se culege o tensiune de o frecventa variabila care ajunge la turometru si e afisata.Acuma dat fiind faptul ca masina ta a fost pe benzina(ca si a mea de altfel)posibil sa fi ramas acelasi alternator -> nu ai aceea borna W, a ramas bordu de benzinar: turometru de benzinar lucreaza la alte frecvente decat cel de diesel, deci daca o sa mearga nu o sa indice corect(probabil v-a indica maxim tot timpul).
                      Ar fi bine sa gasesti prima data un turometru de diesel si apoi mai vedem restu.


                      Cu respect
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #12
                        Salut!claub79!am citit ce ai postat si as vrea sa te intreb,daca firul de pe alternator este unul din cele 2 care vin la alternator?sau vin mai multe?mi-am facut rost de la un prieten de turometru pt diesel si motorul era tot asa 2000cmc,dar in 5 trepte si turometru de fabrica,eu unu stiam ca motorul de 2000cmc nu are turometru,dar vad ca sunt unele care au!
                        Si l-am mai intrebat pe omul de la care am luat masina si mi-a zis ca alternatorul este de diesel,nu de benzinar de pe ex motor(benzinar)
                        In principiu cred ca am sa rezolv problema!dar deocamdata trebuie sa schimb discul de ambreaj,pt ca ma lasat deodata!
                        As mai avea o intrebare,de ce nu imi lucra faza scurta?

                        Comment


                        • #13
                          salutare
                          Alternatoru: 2 fire -1. e plus cu contact pentru releu de incarcare care e pe alternator
                          -2. e tesiunea generata de alternator si redresata cu care se alimentea in mers consumatorii si se incarca bateria
                          - firu pt turometru se leaga in alta parte, tot pe spatele alternatorului.Daca ai putea arunca un ochi acolo sa vezi ce e ar fi ok. Trebe sa fie un "W" pe undeva si o gaura in carcasa.
                          Cu faza scuta e ca la loterie sa-ti zic acuma de ce nu mere.trebe luate pe rand toate posibilitatile:
                          1. sigurantele, daca astea is bune te duci pe fir de la baterie pana la bec si tot trebe sa gasesti defectu(la mine,W123, fazele merg numai pe contact, nu stiu daca asa-i normal sau daca asa e si la w124, nu am studiat chestia asta).
                          Spor la ambreaj
                          Am uitat ceva: daca al tau a fost benzinar, si nu a fost schimbata si instalatia electrica atunci firu vechi de la turometru ar trebuii sa fie prin zona pe unde era delcou, daca nu l-a taiat vreun "mester", poate il poti folosi tot pe ala.
                          Last edited by claub79; 10-03-2007, 22:23 PM.
                          Exista doua tipuri de masini :
                          1. care au fost lovite
                          2. care vor fi lovite

                          Comment


                          • #14
                            Sa rectificam nitzel...

                            La W124 dizel turometrul ia semnal de pe alternator, e adevarat, dar nu toate alternatoarele au prevazut legatura magica de la stator pentru turometru. Daca are, e bine, daca nu, un electrician deshtept poate face treaba asta. Turometrul la diesel se poate face sa mearga folosind un senzor de citire a avansului, pe care il gasesti la motoarele pe benzina, pus fix linga contragreutatea de pe arborele cotit, in botul motorului, senzor ce serveste de felul lui pentru mufa aia tester rotunda, la care nu are nimeni ce tester sa vire pentru ca in tzara asta ratata nu exista... Idem, trebuie un electronist deshtept si va merge. In felul asta, se poate folosi turometrul de benzina. La miscarea cu alternatorul, trebuie de dizel obligat-fortzat.
                            Firul de turometru e verde cu galben, la viatza lui pleca din mufa rotunda cu patru pini care intra in aprindere (la modelul 90 una din mufe, ca avea aprindere tip EZL si mai pleca una identica la calculatorul de injectzie); oricum, e singurul fir cu culorile astea pe contraaripa din stinga, de felul lui firul care pleca din aprindere se oprea intr-o regleta mica, unde era prins cu un shurubel cap cruce de firul care duce la ceasurile de bord, daca s-a taiat ceva, e posibil sa fie de mai jos, si firul sa fi ramas intreg.
                            Sa revenim la alternatoare. Sint doua tipuri, Bosch si Motorola. Ca mufaraie, tot doua tipuri. Unu cu mufa dreptunghiulara, cu trei fire, doua mai groase care sint plus continuu si unul mai subtzire (pina si papucul din mufa e mai mic) care este excitatzia alternatorului. Celalalt tip este cu papuci separatzi, care se prind cu piulitza la bornele alternatorului. Si daca tzin eu bine minte, la borna W de obicei gaseshti atashat un condensator de deparazitare. Dar borna asta e separata, irelevant de tipul de alternator.
                            In legatura cu faza, sint nevoit sa ma repet, am mai scris si pe alt thread, dar...
                            Problemele apar de obicei din cauza manetei de semnal care oboseshte. Ori nu mai cupleaza scurta, ori lunga, ori le ai pe amindoua deodata, ori alte balarii, gen nu mai merg blitzurile... Probeaza cu alta maneta de semnal, daca sigurantzele shi becurile sint ok.
                            La W124, ca si la W123, luminile trebuie sa fie independente de contact. Daca merg farurile doar pe contact, inseamna ca cineva a facut o tziganie. Singurele care depind de contact sint lampile de statzionare, care atunci cind pui contacul n-au voie sa mai mearga.

                            Comment


                            • #15
                              doktor4carz, merci pentru completari,
                              Borna aia "w", la cate alternatoare am desfacut eu(indiferent de producator) era legata direct la o infasurare, inainte de puntea redresoare, deci nu-i foarte greu de facut daca lipseste
                              In legatura cu fazele mele care merg numai cu contact................luminile de stationare nu merg nici cu nici fara contact, deci sigur o fi facut cineva vreo tiganie pe acolo numai ca n-am avut inca timp sa ma uit si cred ca nici nu o sa am de curand pentru ca am mult de fugit in stanga si dreapta si am nevoie de masina.

                              Offtopic : maine ma duc sa-mi schimb duzele la injectoare, am gasit ceva bosch, made in india,poate is bune la ceva(injectoarele mele, 3 din 4, picurau la 80 bar)
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF