
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Ke-jetronic. Ajutor!!!!!!!!!!!
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Ke-jetronic. Ajutor!!!!!!!!!!!
Va salut! Va expun urmatoarea mea problema Am un w 124 200 CE, an fabr. 1992 si are si instalatie GPL. Mi-a dat cateva rateuri si am vrut sa verific ce are, desi de regula pornea la orice ora la prima sau a doua cheie pe benzina, iar eu imediat comutam pe gaz unde statea relantiul doar la 2000-2500 ture, in functie de temperatura motorului. verificand ce are, am constatat ca membrana de la sistemul de injectie era sparta destul de rau( chiar si asa pornea pe benzina, dar nu mai statea la relanti la nicio turatie-avea tendinta sa se opreasca daca nu o acceleram). Vazand acest lucru, am desfacut injectia si am turnat silicon pe exteriorul membranei, pentru a izola acele gauri(crapaturi) si am observat ca discul imi freca peretii corpului de injectie- am procedat la centrarea lui exact ca la carte, dar din acel moment consider ca reglajul s-a dat peste cap. Am montat corpul injectiei si nu mai porneste. Am vazut pe youtube un reglaj al ke-jetronic unde spune in limba spaniola ca legat de ce tine de partea mecanica a injectiei, rotita din bratul care sustine discul trebuie sa se afle la o distanta de 20 mm de portiunea pe care se sprijina distribuitorul de benzina, cel cu 4 linii(conducte) de injectoare. Am reglat exact asa, desi mi se pare ca e foarte strans(fac referire la reglajul cu imbusul in sensul acelor de ceasornic) si nu mai porneste. Care ar fi reglajul ideal, daca ma puteti ajuta, macar sa o fac sa porneasca si mai vad dupa aceea. Mentionez ca nu-i vorba de bujii si alti senzori, pentru ca probabil nu ar mai fi pornit nici inainte cu o zi sa ma apuc de turnat silicon. Multumesc anticipat!!!! Eventuale recomandari catre priceputi si chiar preturi, daca puteti. :
-
Salut!Daca ai umblat la disc si l-ai reglat inseamna ca ai schimbat anumiti parametri,ma refer la amestecul aer-benzina,in aceasta situatie nu-l poti porni decat printr-un nou reglaj cu imbusul de 3.Recomandat ar fi sa faci reglajul cu un analizator de gaze.
-
Trebuie sa o iei pe bajbaite,deoarece nu ai un tester pentru diagnoza si atunci problema poate fi de la; inejctorul principal care nu primeste tensiune si nu pulverizeaza benzina in galeria de admisie,releul cu siguranta in cap,cat si cel care comanda pompa de benzina,debit insuficient in capul de injectie-distributie,tur infundat,filtru de benzina,pompa de benzina defecta sau pe duca etc.Reglajul cu imbusul de trei il faci apasind pe el si rotind foarte putin in stanga sau in dreapta pana cand motorul porneste si sta in 850 de ture...
Comment
-
Originally posted by Saltelechi View PostAm reglat exact asa, desi mi se pare ca e foarte strans(fac referire la reglajul cu imbusul in sensul acelor de ceasornic) si nu mai porneste.
Parera mea e ca ai dereglat-o si din cauza asta nu mai porneste!
Spunene mai exact, cat ai invartit imbusul in sensul acelor de ceasornic?
StimaBruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Stiu ce spuneti. Totu-i pus la punct in afara de reglaj. L-am strans aproape de maxim. Daca as reusi sa o pornesc, voi pune un multimetru digital in pin 2 si 3 de pe interiorul aripei stanga fata si am citit printr-un manual ca va trebui sa inregistreze valori care sa oscileze intre 6,4 si 7 volti, echivalentul a 45%-55% valoarea oferita de aplicatia duty-cycle.
Comment
-
Salutare ! .
Cred ca ai citit patania colegului ciprian_schneider ; nu de alta , dar sa nu repetam mereu aceleasi si aceleasi sfaturi .
Comment
-
Salutare! Ca sa o poti porni,incearca sa readuci reglajul injectiei in punctul care a fost inainte sa umbli la ea.Spre exemplu cu motorul pornit daca te duci prea mult in stanga motorul se opreste,la fel se intampla si daca te duci prea mult in dreapta,reglajul optim trebuie sa fie undeva pe la mijloc.Recitind postul tau,mi-a atras atentia cuvantul"rateuri",acestea pot fi de la amestecul aer-benzina incorect,dar mai ales de la sistemul de aprindere,ma refer la bobina inductie,capac delco,rotor delco,fise bujii.totodata aceste rateuri pot indoi discul descentrandu-l.Este bine sa verifici !.Eu m-am lovit de aceste lucruri asta iarna in plin viscol,masina pornea imi faceam treaba cu ea,iar apoi cand vroiam sa plec din nou cu ea,nu mai pornea,ii dadeam zeci de chei,dadea rateuri,sau pornea se balbaia motorul si apoi iar se oprea, o luna de zile m-am chinuit asa cu ea,deoarece nu aveam chef sa umblu la motor pe gerul ala. Intruna din zile mai calduroasa un pic m-am hotarat si am umblat la motor si ce sa vezi? ca m-a prins uimirea de cum mai mergea saraca,desfacand capacul de la delco am constatat ca rotorul era jumatate topit.De aici trage si tu concluziile.....
Comment
-
Originally posted by nstoe View PostSalutare ! .
Cred ca ai citit patania colegului ciprian_schneider ; nu de alta , dar sa nu repetam mereu aceleasi si aceleasi sfaturi .
http://www.clubmercedes.ro/reglaj-am...0.html?t=36100
Comment
-
Originally posted by MIHAY View PostSalutare! Ca sa o poti porni,incearca sa readuci reglajul injectiei in punctul care a fost inainte sa umbli la ea.Spre exemplu cu motorul pornit daca te duci prea mult in stanga motorul se opreste,la fel se intampla si daca te duci prea mult in dreapta,reglajul optim trebuie sa fie undeva pe la mijloc.Recitind postul tau,mi-a atras atentia cuvantul"rateuri",acestea pot fi de la amestecul aer-benzina incorect,dar mai ales de la sistemul de aprindere,ma refer la bobina inductie,capac delco,rotor delco,fise bujii.totodata aceste rateuri pot indoi discul descentrandu-l.Este bine sa verifici !.Eu m-am lovit de aceste lucruri asta iarna in plin viscol,masina pornea imi faceam treaba cu ea,iar apoi cand vroiam sa plec din nou cu ea,nu mai pornea,ii dadeam zeci de chei,dadea rateuri,sau pornea se balbaia motorul si apoi iar se oprea, o luna de zile m-am chinuit asa cu ea,deoarece nu aveam chef sa umblu la motor pe gerul ala. Intruna din zile mai calduroasa un pic m-am hotarat si am umblat la motor si ce sa vezi? ca m-a prins uimirea de cum mai mergea saraca,desfacand capacul de la delco am constatat ca rotorul era jumatate topit.De aici trage si tu concluziile.....
Comment
-
Salut! Din cate vad eu,nu stii decat sa insurubezi? problema sta invers,sa desurubezi pana cand revii la reglajul normal,insuruband nu faci altceva decat sa ridici discul la maxim pana nu mai ramane nici un fel de fanta pentru admisia aerului.....
Comment
Comment