Salut,Mihay! Spre stanga, astfel incat sa coboare discul si sa ramana intr-o pozitie in care sa porneasca.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Ke-jetronic. Ajutor!!!!!!!!!!!
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Domnilor...pana acuma am tot citit, dar am sa intervin si eu un pic pentru a va ''corectarea'' un pic!
Originally posted by MIHAY View Postinsuruband nu faci altceva decat sa ridici discul la maximOriginally posted by Saltelechi View PostSpre stanga, astfel incat sa coboare discul
Aici nu aveti dreptate...
Pentru cine nu stie...reglajul cu umbusul de 3 nu are nici o legatura cu talerul (discul) de pe debitmetru!!!
In interiorul debitmetrului exista un mechanism numit parghie care este actionat de sistemul de reglaj (cu imbusul 3). Acea parghie actioneaza un piston in capul distribuitorului care are rolul de a creste si a scade debitul de benzina in capul disrtibuitor...asa ca la invartirea imbusului in sesnsul acelor ceasornic se va CRESTE debitul de benzina si contra acelor de ceasornic se va SCADE debitul de benzina!!!
Mentionez: talerul (discul) din distributor functioneaza individual...mai exact are in interior (se poate observa doar daca desfaci in doua distributrul) o contra greutate!
@Saltelechi: Tin sa cred ca sistemul de injectie este dereglata...si mai exact i-ai dat prea mult debit de benzina.
P.S. Daca doriti sa vedeti un distributor desfacut in bucati...o sa gasiti la rubrica W126!
StimaBruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Corect, asa este!Discul are o contragreutate si este deschis,tras in jos de aspiratia motorului.Reglajul cu imbusul preseaza mai mult sau mai putin pistonasul distribuitorului alimentand astfel cu mai mult sau mai putin carburant. Mea Culpa! Multumim de precizari Mer_Se 280
Comment
-
Nu ai de ce sa te scuzi...mai gresim si noi..., caci de aia e o comunitate sa ne ajutam!
StimaBruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
off topic
Calculatorul injectiei Ke jetronic a fost programat din fabrica .
Daca s-a umblat , dupa ureche , la reglajele sigilate din uzina , acesta nu-si mai recunoaste datele inscrise in memorie si inplicit nu va mai functiona corect sau chiar nu va mai da semnal pentru pornirea motorului .
Aducerea lui intr-o stare de normalitate se face corect cu cel putin unul din urmatoarele instrumnte de masura si control : dwell-metru , volt-metru , osciloscop , stroboscop , manometru , etc .
Este posibil ca printr-un reglaj empiric , motorul sa porneasca la rece , dar rar va fi adus in "mintile lui" .
Concluzia ar fi gasirea celui care este instruit si stie efectiv ce trebuie facut .
Comment
-
Adevarat!Valabil insa pentru o tara cu adevarat europeana, unde normalitatea face parte din codul genetic,la noi dupa 90' si iata sunt 24 de ani nu prea am vazut ceva normal. De unde sa-l ia bietul om pe ala care sa-i regleze injectia ca la carte,ei nu sunt in stare sa depaneze o masina cu motor clasic,daramite o injectie mecanica de care cum aud ii ia durerea de cap si te expediaza. Traiasca laptopul si programele!
Comment
-
Salut , MIHAY ! .
Cu tot respectul , frumoasa noastra tara nu are nicio legatura cu lipsa specialistilor in reglajul injectiei Ke Jetronic . Din America si Australia , pana in Europa , toti userii posesori de Mercedes-uri vechi se plang de lipsa acestor meseriasi . Poate pe la atelierele oldtimer / youngtimer sa mai fie vreunul ramasa asa de prasila . Deci , inca o data , nicio legatura cu normalitatea .
De curand , am intrat in legatura cu cineva care mi-a spus ca poseda aparatura de masura si control , cu ajutorul carora regleaza respectivele injectii .
Inainte de al recomanda , trebuie sa verific cat de veridica este informatia si sa obtin acceptul persoanei de al da pe post .
Stima ! .
Comment
-
Salut! Am locuit in Germania destul de mult si pot sa spun ca nu exista masina care sa nu se poata repara,toate au carte de service cu reparatiile efectuate la zi,chiar si japoneze,cat despre Mercedes W124 ,sau oricare MB model, sper ca glumesti!!!!......cat despre America,mai uita-te pe Discovery,nu de alta,dar ca sa vezi masini din anii 60 restaurate fara nici un fel de probleme,chiar si rarisimul si prea laudatul, vedeta hollywoodului ELEANOR.....
Comment
-
Originally posted by Saltelechi View PostOare injectorul de pornire la rece?
Ai incercat sa scoti mufa de la injectorul ajutator ca sa vezi daca de acolo e problema?
Sincer nu as crede sa fie de acolo problema!Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Originally posted by Saltelechi View PostSalut! Am revenit cu noi intamplari.
Am reusit sa pornesc masina, dar am sesizat ca turatia oscileaza intre 1000 si 3000, motorul chiar galopeaza in faza asta. In rest nu se opreste dar sta asa turata ce sa fie? Oare injectorul de pornire la rece?
Ceva idei? Va multumesc anticipat.
Comment
-
Originally posted by Saltelechi View PostSa ramana blocat( sa pulverizeze incontinuu) si de aici un oarece surplus de benzina?
Tin sa cred ca nu este blocat...daca ai zis ca turatia oscileaza intre 1000 si 3000 atunci nu ar avea acest simptom!
Daca injectorul ar fi blocat pe deschis, atunci turatia ar fi continu!
Intre 1000 si 3000 este mare diferenta...Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
Comment