Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ke-jetronic. Ajutor!!!!!!!!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mer_se280 View Post
    Tin sa cred ca nu este blocat...daca ai zis ca turatia oscileaza intre 1000 si 3000 atunci nu ar avea acest simptom!

    Daca injectorul ar fi blocat pe deschis, atunci turatia ar fi continu!

    Intre 1000 si 3000 este mare diferenta...
    Da, nu m-am exprimat corect. A oscilat, dar dupa aceea cand am lasat-o pe liber statea turata in 3000 si nu mai revenea, dar aveam impresia ca motorul galopa, adica din cand in cand la interval de 4-5 secunde, scazand putin de tot sub 3000.

    Comment


    • #32
      daca ma puteti ajuta cu o imagine clara care sa ma edifice cu privire la pozitia corecta a clapetei pentru ke-jetronic, sa stiu daca am reglat-o cum trebuie, nu de alta, dar ma gandesc ca poate si asta sa fie o cauza.

      Comment


      • #33
        Asa ar trebui sa arate clapeta...
        Attached Files
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #34
          Originally posted by mer_se280 View Post
          Asa ar trebui sa arate clapeta...
          Multumesc. Dar la mine e altfel, e astfel construita incat sa stea intr-o pozitie inclinata la un unghi de aproximativ 20- 30 grade, inclinata in jos catre distribuitorul de benzina si ridicata in partea opusa.
          Precizez ca e centrata, nu agata si clapeta nu este indoita sau deformata, pusr si simplu asa sta ea. In general, am observat ca asta e pozitia clapetei la k-jetronic nu la ke-jetronic, dar am mai vazut si asa.

          Comment


          • #35
            Da, asa este...e K-Jetronic ( de pe masina mea). Dar princiupiul de functionare e acelasi!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Originally posted by mer_se280 View Post
              Da, asa este...e K-Jetronic ( de pe masina mea). Dar princiupiul de functionare e acelasi!
              Da, corect, principiul este acelasi, dar pozitia de relanti a clapetei sigur este alta, daca ma poti ajuta cu o alta imagine a clapetei, care sa fie pozitionata cum este a mea, ti-as fi recunoscator, nu ca nu as fi fost pana acum . Merci!
              Stii de ce zic asta? Am citit intr-un manual ca acest corp conic in care se afla clapeta este impartit in trei: partea de sus=zona de relanti(dar nu stiu sigur de unde si pana unde tine); partea de mijloc=pozitia de sarcina, sa zicem; si partea de jos=zona de sarcina maxima sa zicem asa. Tocmai de aceea ma intereseaza sa vad una asemanatoare sa stiu daca am pozitionat-o complet, si sa nu caut defecte sau reglaje in alta parte.
              Last edited by Saltelechi; 01-06-2014, 20:58 PM.

              Comment


              • #37
                Asa e bine...?
                Attached Files
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Da, asa este...e K-Jetronic ( de pe masina mea). Dar princiupiul de functionare e acelasi!
                  Daca te intereseaza am ceva parti componenete ale k-jetronic-ului( garnitura de cauciuc, clapeta, dar indoita-nu cred ca-i de folos, bratul clapetei) si cred ca si un releu sau ceva de genul cu cod: 0015458632 sau: 0227100023- are doua coduri inscriptionate pe el, nu stiu care-i bun (bosch)si calculatorul eventual cu cod : 0265101006. Distribuitorul de benzina al k-jetronic-ului de care-ti vorbesc nu functioneaza, deci nu ti-l recomand.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    Asa e bine...?
                    Tind sa devin pisalog. Nu, asta-i tot k-jetronic si parca e la fel asezata clapeta.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Saltelechi View Post
                      Tind sa devin pisalog. Nu, asta-i tot k-jetronic si parca e la fel asezata clapeta.


                      Mea culpa...aici este o poza cu clapeta in pozite de repaus!
                      Attached Files
                      Last edited by mer_se280; 01-06-2014, 23:31 PM.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Mea culpa...aici este o poza cu clapeta in pozite de repaus!
                        O.k. Multumesc, asa am asezat-o si eu.
                        Am mai observat ca atunci cand pornesc clima turatia scade groaznic, chiar sub 1000. Care sa fie cauza, cumva regulatorul de relanti?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Saltelechi View Post
                          O.k. Multumesc, asa am asezat-o si eu.
                          Am mai observat ca atunci cand pornesc clima turatia scade groaznic, chiar sub 1000. Care sa fie cauza, cumva regulatorul de relanti?
                          Nu are nici-o problema ...asa e normal sa scada turatia, findca motorul este solicitat...dar asta doar la relanti!


                          Sub 1000 zici...normal ar trebui sa scada si mai mult, findca turatia ar trebui sa fie pe la 700/800 (valori normale)!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by mer_se280 View Post
                            Nu are nici-o problema ...asa e normal sa scada turatia, findca motorul este solicitat...dar asta doar la relanti!


                            Sub 1000 zici...normal ar trebui sa scada si mai mult, findca turatia ar trebui sa fie pe la 700/800 (valori normale)!
                            Da, dar asta pentru ca la mine sta la 3000 deocamdata. Dar am citit undeva intr-o carte tehnica despre faptul ca acest regulator de relanti ar trebui sa creasca putin turatia atunci cand e pornita clima sau alti consumatori de genul asta, adica daca ea sta la 700-800, cand pornesc clima ea va scadea, iar regulatorul ar avea rolul sa o mentina la 700-800. De asta intreb daca ar avea vreun defect acest regulator.

                            Comment


                            • #44
                              Nu este axclus, dar in prima faza ar trebui rezolvat turatia sa se apropie macar de valorile normale!


                              O intrebare daca imi permiti...

                              Ai verificat toate furtunasele pe langa admisie?...ca sa nu prinda aer fals, ca altfel...!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by mer_se280 View Post
                                Nu este axclus, dar in prima faza ar trebui rezolvat turatia sa se apropie macar de valorile normale!


                                O intrebare daca imi permiti...

                                Ai verificat toate furtunasele pe langa admisie?...ca sa nu prinda aer fals, ca altfel...!
                                Da. Asta a fost primul lucru pe care l-am facut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF