Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum resuscitez un 260E care a dormit 3 ani?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutam!


    Eu l-am achizitionat din Kaufland, dar mai nou am vazut si in Carrefour.
    In legatura cu pornirea. Intai asigura-te ca ai benzina in ea. Apoi scoate tevile e la injectoare si vezi daca da benzina. Pui cate un bidonas de 1/2 litri la capatul tevilor sa nu se scurga pe motor. Ar trebui sa verifici si injectoarele sa nu fie "blocate". Daca scoti injectoarele va trebui sa schimbi garniturile lor(5lei/buc) Mai verifica si releul acela cu siguranta in "cap". Vezi ca la intrarea benzinei in corpul injectiei mai este un filtru finut, curata-l si pe acela. Dupa operatiuni simple treci la diverse reglaje.
    Last edited by tumar; 10-16-2013, 13:26 PM.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      Da baieti, sambata am fost in service la printesa mea, s-o pornim. Au fost lupte grele, trei oameni am stat pe ea de la 9dim pana aproape de 4pm, si am mancat printre picaturi....
      Deci
      1.Bateria s-a descarcat, am uitat borna pusa (a mai stat ea cateva zile si nu s-a descarcat deloc) am descoperit ca imi semnalizeaza continuu stanga si am anihilat aceasta pierdere de curent demontand semnalul fata respectiv becul pe spate. A mai patit cineva asa ceva, deci scurt releu semnalizare pe stanga?

      2.Ne-a lasat demarorul, complet. Mi-am adus aminte ca acesta este un defect tipic la 124, am patit la fel la cel vechi, la bulgaroaica. Pe ea am reparat-o in strada, am ajuns la demaror pe sus si am curatat de oxizi papucul firului de comanda, cel subtire subtire. La bucuresteanca nu se putea caci nu e loc de injectie sa ajungi pe sus la demaror, in concluzie am asteptat sa se elibereze rampa (elevatorul)

      3.Am bagat-o pe elevator si eu si cu bunul meu prieten care a venit cu mine sa ma ajute (omul are in cap o ghiotura de documentatie Mercedes si BMW) am incercat sa demontam demarorul caci la firul oxidat nu era acces din cauza casetei de directie. Nu am reusit noi doi, caci ni se indoiau cheile inelarele in cele 2 suruburi de 13 care tin demarorul. L-am chemat pe mana dreapta a patronului, bun mecanic, zicandu-i ca ne depaseste. A fost amabil si mi-a dat demarorul jos si mi l-a dat, l-am curatat de oxizi la contacte pana la luciu metalic, si apoi ni l-a pus la loc si a inceput iar sa invarta. Am zis bun! Bine ca nu m-a lasat demarorul la munte, la -20 de grade, ca acolo muream cu tot cu masina...
      In sistemul de injectie am constatat ca nu exista presiune ci doar benzina veche (nu tasnea-stropea cand desfaceai holenderele (olandezele) si am desfacut si restrans multe (de la distribuitor benzina, de la tur, de la injectoare) pana ne-am plictisit.
      Am avut eu o idee si anume sa demontam capac plastic care acopera pompa de benzina (pe care deja o comandasem dar nu venise in service, fiind sambata) si surprise!: sistemul are DOUA pompe de benzina, in serie, una de "joase" si asta de "presiune 5bar" zic eu. Am avut ideea de a pune contact in timp ce prietenul meu tinea mainile pe pompe, si una nu bazaia. A venit bunul mecanic si a demontat pompe, mi-a scurs benzina din rezervor caci putea ingrozitor (am imputit tot service-ul, mi-am cerut scuze ) Acum pompele sunt jos, urmeaza sa le verific electric luni la 9dim cand ma duc. Masina a ramas pe elevator, s-au inchis portile de la service si noi doi am plecat acasa, bucurosi si vorbareti. Luni la 9 dim revin la prietenii mei in service si vedem noi ce pompa/pompe comandam!

      Va tin la curent, duminica placuta tuturor! Ah, sa nu uit sa aduc vreo 5l de benzina proaspata, s-o pornim
      Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

      Comment


      • #18
        Uraaaa, am reparat-o! I-am schimbat o pompa, pe cea mare care era blocata. Am pus una nou-nouta Meyle, nemteasca. Merge de duduie!
        Am muncit si azi la ea de la 9dim pana la 16:30 cand am plecat acasa cu tramvaiul 41, rupt de oboseala. Maine merg iar la ea, sa-i schimb uleiul si filtre Sunt foarte fericit!
        Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

        Comment


        • #19
          Gata baieti, azi mi-am adus masina acasa, merge de duduie! Ne vedem la urmatoarea intalnire de club din Bucuresti
          Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

          Comment


          • #20
            Originally posted by Senna View Post
            Uraaaa, am reparat-o! I-am schimbat o pompa, pe cea mare care era blocata. Am pus una nou-nouta Meyle, nemteasca.
            Salutam!
            Sa inteleg ca ai doua pompe de benzina pe masina? Una mai mare si una mai mica?
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #21
              Da, Marius, are 2, dar din câte știu eu, sunt la fel ca dimensiune. Așa are și V-optu` la w126.

              @Senna - ÃŽmi place entuziasmul tău, te-am urmărit, și mă bucur la rândul meu că ai reușit să-l urnești ! KM fără număr și fără evenimente !
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Salut Levi!
                In fine, pompele pot sa difere ca si grosime, ca lungime nu cred. In programul rusesc, pe 260, nu apare decat o pompa.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #23
                  Buna D-lor...la dimensiune sunt la fel dar ca sa aiba doua nu prea as crede...din cate stiu eu doar V8 are doua!


                  Acuma sa vedem ce raspuns ne da colegul...
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Salut!
                    Feri, eu am o pompa de rezerva care este mai mica in diametru. A fost pe masina "de piese".
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #25
                      @Levi Exact la fel am si eu sub capacul acela de plastic! Doar ca eu am gasit multe panze de paienjeni pe cele 2 pompe si filtrul de benzina, pe care nu l-am mai schimbat considerand ca rezervorul este bun, nu a avut apa in benzina, particule de rugina in instalatie etc.

                      Azi e vineri, poimaine e duminica, eu zic sa iesim pe undeva prin Bucuresti sa defilam cu masinile noastre, poate la Rondul Maior Coravu, veniti? Intrati si pe intalniri bucuresti!
                      Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                      Comment


                      • #26
                        Mi-a iesit cablul de acceratie din parghia de la sistemul de injectie...De 2 ori
                        Prima oara l-am pus la loc si dupa cateva zile a iesit iar. Am venit acasa cu automata, cu 10km/h, dar nu m-a injurat nimeni :d
                        L-am pacalit cu o sarma otelita de 0,5mm, pusa in doua, ca aveam nevoie de masina ca de ochii din cap. Si am si azi, defilez cu ea prin Bucuresti, ca Voda prin Loboda!
                        O asa placere n-am mai avut vreodata de la o masina care m-a costat 1000E
                        Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Senna View Post
                          O asa placere n-am mai avut vreodata de la o masina care m-a costat 1000E

                          Normal...ca e Mercedes!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF