Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum resuscitez un 260E care a dormit 3 ani?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum resuscitez un 260E care a dormit 3 ani?

    Salutare all. Am cumparat-o saptamana asta si pe platorma am dus-o la prietenii mei in service. Desi i-am pus 9 litri de benzina, n-am reusit s-o pornesc decat cu benzina turnata in galerie de admisie, si normal ca a pornit balabanindu-se si s-a oprit in cateva secunde, deci electrica motor e ok...Stiti cumva, instalatia de alimentare (pompa) trebuie amorsata? Luni vreau sa verific si daca primeste tensiune de 12V pe cei 2 pini ai mufelor de injectoare, evident cand da un prieten la automat
    Last edited by Senna; 10-13-2013, 00:26 AM. Reason: completare
    Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

  • #2
    Salutare! Este o problema comuna la acest sistem de injectie KE-Jetronic! Pompa nu tebuie amorsata...se amorseaza singur. In timp ce pui contactul (inainte sa pornesti motorul) ar trebui sa se auda un bazait de la pompa de benzina...in aceste timp se amorseaza!


    Ai verificat pompa de benzina...primeste curent? Daca da atunci verifica presiunea produs de pompa...monteaza un manometru pe instalatie (pe tur) si vezi ce iti indica! Pompa daca e in mintile ei ar trebui ca manometrul sa iti indice o valoare intre 5~6 bari!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspunsul promt!
      Nu am verificat pompa caci nu era timp, am avut la dispozitie 5min cat l-am rugat sa ma astepte pe prietenul meu cu platforma, timp in care am pus 5L benzina pe langa cei 4 pusi la locul de unde am luat-o, unde aproape decedase...
      Se aude bazanind pompa de benzina! Si scuza-ma ca te contrazic dar Wikipedia zice ca sistemul de injectie este CIS-E (Continuous Injection System - Electronic)
      Urmeaza sa vad daca am benzina pe returul rampei de injectoare, aflu luni si revin aici http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M103_engine
      Duminica placuta tuturor!
      Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

      Comment


      • #4
        Daca pompa se aude inseamna ca functioneaza dar verifica si presiunea asa cum a zis si colegul, si mare atentie la toate furtunele de vacum deoarece in timp acestea se scoc si se rup de unde rezulta aer fals si viata ta devine cosmar , deorece meconicii acestor motoare au murit inaintea motoarelor!
        Cu multa rabdare o sa porneasca .Curent la injectoare nu ai decat la injectorul de pornire la rece restul sunt mecanice !

        Cel mai probabil tipul tau de injectie dupa cum stiu eu la M103 este KE-jetronik !

        Nu te descuraja ! O sa mearga , o sa consume .....!

        Comment


        • #5
          Si vezi si aici ceva ajutor ,,http://www.clubmercedes.ro/probleme-...eglare+amestec

          Comment


          • #6
            Originally posted by mer_se280 View Post
            sistem de injectie KE-Jetronic
            Originally posted by Senna View Post
            Si scuza-ma ca te contrazic dar Wikipedia zice ca sistemul de injectie este CIS-E (Continuous Injection System - Electronic)
            Originally posted by luciandelaiasi View Post
            Cel mai probabil tipul tau de injectie dupa cum stiu eu la M103 este KE-jetronik



            Si eu asa stiu!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Da, am KE-Jetronic! Am recunoscut poza motor din topicul de probleme
              Abia astept sa se faca 9 dim sa deschida prietenii mei service-ul din Crangasi, str Mehadie (langa lac Ciurel). Daca mai poate trece vreun coleg sa ma ajute ar fi mana cereaca pt mine! Ma gasiti oricand la nr. de tel 0722.360.882
              O dimineata placuta tuturor!

              Off topic: am pe ea si stergatoare de faruri
              Last edited by Senna; 10-14-2013, 04:57 AM. Reason: Completare
              Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

              Comment


              • #8
                Update, tocmai ce m-am intors de la service-ul unde am masina:

                1. Prietenii mei de acolo au uitat sa-mi zica ca mi-au pornit ei masina cu spray si a merg balabanindu-se cat timp a avut spray in gusa...

                2. Am scos din rezervor cu furtunul cca 200ml benzina intr-un bidon si i-am turnat peste clapeta de acceleratie, am pornit-o, a mers 3 secunde la 1200rpm si s-a oprit. Am repetat procesul de 5 ori si a facut la fel. In final m-am plictisit si am plecat acasa sa mananc, de unde va scriu

                Alte idei? As fi demontat fundul carcasei filtrului de aer dar mi s-a parut complicat...
                Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                Comment


                • #9
                  Am facut rost de schema sistemul Bosch KE-Jetronic, cu explicatia comprehensive, m-a ajutat un bun prieten. Cu el voi merge sambata in service, cand accesul la elevator va fi liber, o suim si verificam pompa de benzina pe dedesupt, conductele etc. O facem noi
                  Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                  Comment


                  • #10
                    Din cate am auzit , benzina se transforma intr-o pasta daca masina sta cu anii nepornita.
                    Mai bine dai jos rezervorul si-l cureti bine.

                    Comment


                    • #11
                      Tot ce-i posibil! Insa cunosc 2 cazuri cu masini cu sisteme de management similare:
                      Bmw ursulet 2.0 6 cyl zacut 3 ani, pornit cu alta baterie in cateva secunde, cu acceasi benzina veche care ramasese in rezervor (fusese lasat pe dreapta pe rezerva) si un 2.5...
                      Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                      Comment


                      • #12
                        M-a sunat un bun prieten care e preocupat doar de Mercedes si BMW si mi-a dat verdictul: masina a ramas singura in pana prostului, datorita evaporarii benzinei putine ramasa in rezervor, a avut destul timp pt asta in decurs de 3 ani...rezolvam sambata
                        Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by b97dmt View Post
                          Din cate am auzit , benzina se transforma intr-o pasta daca masina sta cu anii nepornita.
                          Mai bine dai jos rezervorul si-l cureti bine.

                          Nu stiu colegu daca ai dreptate in legatura cu benzina...dar la Diesel sigur se transforma combustibilul in acea pasta/mazga...dar si asta doar dupa un timp indelungat!


                          Spun asta din experienta...adica, masina pe care am cumparat-o avea si instalatie GPL...pana aici nimic neobisnuit, doar ca masina nu functiona pe benzina deloc (firele de la pompa de benzina erau sectionate).

                          Primul lucru pe care am facut la masina a fost curatarea rezervorului...mentionez ca in rezervor am gasit o cantitate de 5L de combustibil 'expirat' care nici sa il pui pe foc nu era bun. Din spusele fostului proprietar "masina nu a mai circulat pe benzina de 2 ani"...si nu am gasit nici urma de depuneri dubioase, gen pasta/mazga!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Benzina care sta perioada indeluncata ,peste 3 ani face niste ,,gume'' in ea si scade cifra octanica,rezervorul rugineste ,si cam acestea ajung in pompa de alimentare,filtre,...!

                            Revenind la problema colegului ,nu sta relaxat pana sambata ptr ca daca tu ai auzit pompa mergand aceasta ar fi umplut tot sistemul de injectie cu benzina si ar fi pornit daca nu era alta problema.
                            Apasa pe clapeta sistemului de injectie si dac in capul hidraulic al injectiei este presiune de benzina acesta se va misca un pic mai greu!

                            Comment


                            • #15
                              Sambata la 9 dim suntem in service, comandam 6L ulei castrol 10W40, filtre ulei-aer benzina si vor veni pe la pranz. O pornim, apoi schimba aceste consumabile. Ah, si 3-4 litri antigel verde ca i-am pus vreo 5L de apa ca asa am luat-o, fara apa, dar nu pierde. Ce norma sa caut antigelul sau merge orice e verde?
                              Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF