Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme motor 2.5 d w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor 2.5 d w124

    Buna ziua.
    Am cumparat un w124 break, fab 91, motor 2.5 pe care l-am inmatriculat in Bulgaria.
    Am cateva probleme importante zic eu, mai ales ca nu ma pricep la mercedes.
    1. Langa filtrul de motorina exista 2 furtunase cere vin in Y si se unesc cu un altul. Eu am luat masina cu furtunasele scoase.
    -Porneste dar nu se mai poate opri motorul din cheie. Care este cauza ?
    -Daca ii prind furtunasele nu mai porneste deloc.

    2 Deasupra pompei de injectie sunt conductele motorina. Conductele sunt prinse de corpul pompei cu niste piulite sa le zis, zintate pe exterior. Pe acolo curge motorina iar pompa se dezamorseaza.
    -Va rog mult, ce trebuie sa fac sa elimin scurgerea si pierderea presiunii ?
    Multumesc pt ajutor.

    Paul, 0723881930 si email fireman_mil@yahoo.com

  • #2
    Du-te la service cu ea!

    Comment


    • #3
      Originally posted by CezarI View Post
      Du-te la service cu ea!
      Nu mai bine te duci tu la culcare ca e tarziu?Ce ai tu cu omul daca cere o informatie?Daca nu esti dispus sa o dai nu mai posta.Lasai pe cei care stiu despre ce este vorba. Si daca se duce la service si acolo primeste minciuni? Nu e mai bine sa plece spre service cu lectia invatata de acasa?

      Comment


      • #4
        Am fost astazi seara la un service cu masina. Insa nu se pricep. Este clar.
        Nu vreau sa imi faca pompa bucatele atata timp cat eu nu stiu cum sa stranga conductele sa nu piarda motorina- de fapt nu cred ca treb stransa conducta ci piulita aceea zimtata care intra in corpul pompei.
        Iar despre furtunasele de langa filtrul de motorina, de la supape de vacuum au zis ei, nu stiu ce sa le faca....deh...meseriasi de Dacii.
        Eu va cer ajutorul pt ca este prima masina Mercedes pe care o am , este veche -w124 2.5 d, fabr 91, si nu vreau sa faca experiente de mine si pe masina toti necalificatii.
        Sigur unul dintre dv ma poate ajuta.
        Multumesc
        Last edited by fireman_mil; 03-22-2013, 01:38 AM.

        Comment


        • #5
          NU ai nevoie sa dai pompa jos , tu trebuie sa schimbi oringurile.
          Acum nu stiu ce fel de pompa este dar banuiesc ca este in linie.
          Ce zici tu acolo ca intra in corpul pompei pot fi ventilele (supape de sens) de la elementi , alea au rolul de a mentine presiunea in elementii pompei dar se pot scoate fara probleme.
          In acest ventil (supapa) este un arc cu o bila.
          Desfaci conducta, si apoi ventilul. Verifici oringul si mai ales la ventil ( supapa) sa nu aive mizerie la arc si bila.




          stima
          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

          Comment


          • #6
            Salutam!
            Iata aici procedeul pentru a schimba "inelele".
            PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles

            Pompa nu este aceeai, dar operatia este asemanatoare. Nu este o operatie grea, doar ca trebuie un pic de atentie si sa nu iti tremure mana. Demontarea "supapelor" o faci pe rand, una cate una, nu toate odata. Iar in legatura cu furtunele de vacuum, o poza cred ca ar ajuta foarte mult.
            Numai bine!
            Last edited by tumar; 03-22-2013, 09:53 AM.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Legat de pompa de injecţie, ţi-a răspuns colegul mai sus.
              Legat de furtunele de vacuum: dacă ai motorul original şi contactul tot aşa, atunci trebuie aranjate furtunele, la locul lor. Contactul de diesel are încorporat un ventil de vacuum (vezi chenarul roşu din poză) care taie alimentarea la pompă, în momentul aducerii cheii la poziţia "zero". În acest ventil intră şi ies 2 furtunaşe, dintre care, în mod normal, unul merge la pompă. Ceea ce nu ştiu eu să-ţi zic: care e traseul original ? Eventual, dacă are cineva schema de vacuum (eu din păcate n-o am), să ajute !
              Ceea ce ai putea verifica şi singur: pe traseele de vacuum sunt nişte supape de sens pe furtune, iar acestea au nişte săgeţi pe ele, precum şi ştanţa "MOTOR" - cel puţin aşa e la mine. Ideea e că, dacă vreo supapă e pusă invers, poate interveni fenomenul descris de tine: porneşte, dar nu se opreşte din cheie (nu ştiu cum îl opreşti tu, dar în acest caz - cu contactul oprit - poţi apăsa pe pedala de frână sau pe claxon, şi se opreşte motorul). Am păţit-o şi eu, ce-i drept am făcut-o cu mâna mea: am prelungit furtunul de vacuum ce vine de la pompă, şi am montat supapele invers - am "reuşit" să nu mai pot opri motorul. Ah, am uitat să precizez că în cazul ăsta, pedala de frână e tare, eventual îi poţi da seama şi astfel. Fără schemă e lucru' dracului să nimereşti furtunele de vacuum la loc.
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Pentru vacuum poate gasesti ceva aici:

                Ai niste numere in stanga sus, de la 1 la 13, parca. Fiecare are o anumita schema. Cred ca iti vei da seama care este cea care seamana cu ce ai pe masina.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Buna ziua.
                  Multumesc pt sfaturi.
                  In legatura cu furtunasele de plastic pt vacuum-oprire motor
                  Nu stiu cum sa va postez cateva imagini sa vedeti cum sta treaba
                  Motorul este tip 602.911

                  Comment


                  • #10
                    Ca sa intelegi mai bine:
                    Pompa de injectie are pe ea o supapa vacumatica care daca intra vacum in ea misca si acea clapeta care o ai acolo si scrie STOP pe ea si astfel opreste motorul.
                    Cum se face asta? Dupa cum se vede si in poza de mai sus,la contactul ptr diesel este un ,,robinet'' care cand iei contactul,deschide circuitul si se duce vacum la supapa de pe pompa,sau mai este o inventie daca ai contact de benzina acel ,,robinet'' este inlocuit de o electrovalva.

                    Asadar daca tu ai pus furtunul pe direct ai dat vacum permanent la supapa si motorul nu porneste sau porneste si se opreste imediat!

                    SUCCES!

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua.
                      Maine, luni 25.03.2013 incep munca la w124.
                      Daca este vreun domn coleg din Calarasi posesor al unui MB w124 il rog politicos sa imi arate comparimentul motor al masinii sale intrucat la mine sigur lipseste o piesa intrucat raman furtunase in aer.
                      Imi puteti spune deaseni cum pot posta pozele pe care le am facut la masina?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by fireman_mil View Post
                        Imi puteti spune deaseni cum pot posta pozele pe care le am facut la masina?
                        Dute la GO Advanced si de acolo la Attachements...spor la uploadat.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #14
                          Pffff ... la tine chiar că e harcea-parcea sistemul vacuumatic. Pe mine mă depășește, din păcate ... Îți trebuie un MESERIAȘ, care a mai făcut așa ceva !
                          Eu te pot ajuta doar cu 2 informații: furtunele din a 3-a poză a ta vin legate împreună (vezi prima mea poză), iar cel negru din a 5-a ta poză este liber și la mine (a 2-a mea poză), nimeni neputându-mi explica până acum, ce rol are ... cert este că dacă-l astup, moare motorul ...
                          Sper că un alt coleg mai priceput te poate ajuta, dar e foarte greu așa, din poze. Finalul va fi unul fericit doar dacă găsești o mașină cu motor identic, după care te poți ghida, sau - cum am spus mai sus - un MESERIAȘ (scris intenționat cu litere mari, lesne de înțeles, de ce).

                          P.S. Mai citește primele 10 posturi de aici http://www.clubmercedes.ro/motor-2-5...26-t15514.html , acolo zise colegul Sovieticool cum vine furtunul pt. oprirea motorului. Trebuie să fie cel din poza ta nr.2, de care ziceam și eu ...
                          Attached Files
                          Last edited by Levi; 03-24-2013, 19:15 PM.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #15
                            Daca unesc furtunasele din Y(poza 3), motorul moare.
                            Pacat de masina, fostul proprietar pur si simplu si-a batut joc de ea

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF