Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor 2.5D pe W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor 2.5D pe W126

    Ştiu că au câţiva (de ex. Sovieticool) realizat un astfel de tansplant. Întrebarea mea este în legătură cu furtunele de vacuum din motor. Ca precizare, este un motor OM602911 din '86 , Diesel de 2500 cmc. Ies din el 3 conducte de vacuum, neagră, albă şi violet. Cea albă şi cea violet mi le-au legat la unele existente pe maşină, dar a mai rămas cea neagră, de care a zis omu' că nu trebuie legată. Aşa să fie ?
    Menţionez că poza este făcută cu motorul încă pe maşina donatoare, deci ceea ce se vede acolo, este W201 din fabrică.
    Attached Files
    Last edited by Levi; 06-19-2010, 21:03 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    Daca crezi ca te ajuta , iti atasez o foto a motorului de pe Sel-ul meu. Motor de 2.5D, se vad 2 furtunase de vacuum in foto plus mai este inca unul in partea dreapta a fotografiei(care nu se vede) dar ala e de la ridicare faruri.

    Daca nu, eventual ma mai uit maine si iti mai fac vreo 2 foto
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Furtunele de vaccun trebuie puse asa. Din ala principal..gros care se duce la frana..daca are supa de sens si dupa T se leaga la electrovalva de stop (pentru oprire motor), numai la ea. Din pompa de vaccum vine si acel furtun mai mic (F <) care se leaga anexele, care pot fi:
      1 socul la pornire- o un dracie care trece vaccum prin ea... e legata prin furtun de vaccum cu curu` pompei si ea cand ajunge motorul la 60 de grade decupleaza.
      2 cutia automata
      3 instalatia masinii.- acolo langa tabloul siguratei.--sunt 4 ..le stii sigur.
      Attached Files
      Last edited by sovieticool; 06-19-2010, 21:55 PM.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by NeRv1 View Post
        Daca crezi ca te ajuta , iti atasez o foto a motorului de pe Sel-ul meu. Motor de 2.5D, se vad 2 furtunase de vacuum in foto plus mai este inca unul in partea dreapta a fotografiei(care nu se vede) dar ala e de la ridicare faruri.

        Daca nu, eventual ma mai uit maine si iti mai fac vreo 2 foto
        Am văzut că tot aceeaşi poză a pus-o şi Sovieticool, dar a şi marcat 3 poziţii acolo. Eu nu am chestia aia galbenă de la T, la mine acolo vine numai furtunul violet singur. Cel alb intră la poziţia "3" marcată, unde-s celelalte 4. Repet, mai am unul negru, care se plictiseşte acolo, nu-i legat nicăieri. Ridicarea farurilor funcţionează şi la mine. Şi pe motor diferă un pic la mine faţă de ce ai tu, uită-te la poză. Aşa că nu mă supăr dacă mai faci nişte poze, cât mai clare şi de aproape. Mersi anticipat.
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Fa o poza cu motorul pus pe w126 nu 124
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by sovieticool View Post
            Fa o poza cu motorul pus pe w126 nu 124
            Da, să trăiţi, dar numai mâine se poate, maşina-i în atelier, sub cheie.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              La mine sta cam asa treaba tot 2,5 diesel pe un furtun vine vacum direct de la pompa pe unul pleaca vacum pentru oprire motor iar cel de al treilea este pentru cresterea turatiei motorului cand intra ac-ul asta se pote proba facan vacum cu ,,gurita,, pe fiecare furtun.

              Comment


              • #8
                Întrebare ff serioasă: voi schimba uleiul peste tot. Cei care aveţi motor ca al meu, ce ulei folosiţi ? Vreau separat pt. fiecare compartiment: motor, cutie, grup. Mersi ...
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Daca te tine portofelu baga OEM daca nu Mobil 1 merge brici.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sovieticool View Post
                    Fa o poza cu motorul pus pe w126 nu 124
                    Uite, aici am pozele cu furtunele de vacuum, aşa cum am zis, albul merge la alea 4, violetul tot la cel violet (existent pe maşină), iar cel negru se plictiseşte acolo ...
                    Attached Files
                    Last edited by Levi; 06-21-2010, 16:14 PM.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Sincer, eu habar nu am si e greu sa-ti dai seama asa din foto. Acuma ca ma uit bine parca si la mine e unu taiat)
                      Ti-am facut foto mai aproape, daca te ajuta...
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Salutare! Si eu am avut probleme cu vacuumurile cand am luat masina... ba lipsa...ba anulate(mesteri nepriceputi). Eu m-am documentat dupa http://www.detali.ru/ , în stânga click mercedes , car , (introduci VIN-ul masinii tale si apar schemele de la cap la coada) Sper sa fie folositor. Spor la treaba!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Cit a costat sa faceti dizelizarea?Sau asa ati luat masina...
                          Test drive it as if you would drive test it.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by glaser View Post
                            Cit a costat sa faceti dizelizarea?Sau asa ati luat masina...
                            Maşina era din naştere un 500SE, deci pe benzină. Fostul proprietar l-a tranformat în diesel, punându-i un motor de Cobra, 240D, aşa am luat-o eu, şi cu acte în regulă, trecut în carte. Eu i-am făcut alt transplant, cu un motor de pe un W201, 2.5D. Sunt perfect conştient că, ca şi bani nu merita, dar motorizarea asta are 90 de cai, faţă de 72 câţi avea celălalt agregat, plus că are cutie în 5 trepte (faţă de 4), plus AC (la care tot mă chinui încă), deci unele avantaje faţă de ce avea înainte. Am luat o maşină întreagă, funcţională, să nu am probleme la "operaţie" să-mi lipsească ceva esenţial pe ici-colo, în cazul în care luam piesele pe bucăţele. Acuma, cu banii: să nu se înţeleagă greşit, nu vreau să fiu catalogat fraier de unii colegi, sunt perfect conştient, repet, financiar nu merita să mă bag, dar am avut posibilitatea, şi oricum, din punctul meu de vedere, maşina asta merită şi va merita şi de acum încolo toţi banii şi toată atenţia mea. Sper că această grijă să mi se întoarcă din partea ei prin confortul oferit şi prin "feeling"-ul de neegalat ce emană din ea. Sec, ar fi aşa: 1000 de Euro maşina donatoare, 1000 de euro manopera (mecanică, electricitate, tinichigerie - asta din urmă foarte puţină, mai mult estetizare). Plus, alte ghiduşii, care nu se pun, deoarece alea sunt mofturi de ale mele. Nervii mâncaţi iarăşi nu se pun la socoteală ... Şi încă nu e gata, tinichigeria îi abia acum pe rol, după aia urmează testul suprem: RAR-ul. Colegul Sovieticool - pun pariu pe ultima mea pensie - acum râde în hohote de mine, că iarăşi nu-s RELAX ...

                            Originally posted by NeRv1 View Post
                            Sincer, eu habar nu am si e greu sa-ti dai seama asa din foto. Acuma ca ma uit bine parca si la mine e unu taiat)
                            Ti-am facut foto mai aproape, daca te ajuta...
                            Mersi mult pt. efortul depus. Altă rugăminte: nu-mi zici un pic codul motorului tău ? Am impresia, şi rog să fiu corectat dacă greşesc, că tu ai motorul de 122 de cai fără turbo, cod 602961. Dacă e aşa şi e trecut în acte, mă duc să fac ordine cu mitraliera aici la noi la RAR, pt. că mie nu mi-au aprobat montarea acestui motor, decât acela de 90 de cai, cod 602911. Sau, poate fi din alt an, mai tânăr ca al meu şi să aibă nişte chestii mai moderne pe el. De ex., ce-i chestia aia din a treia poză, că eu nu am. Plus piesa aia galbenă care vine după T, şi desparte în două furtunele ?
                            Last edited by Carmine; 06-21-2010, 22:28 PM.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Nu nu, am cel de 90 de cai, codul 602912. As fi vrut si eu sa am cel de 120. Daca te uiti la posturi ai sa vezi ca vroiam sa il pun pe cel de 3000 cu dublu ax cu came ca asta mi se parea prea micut, sau macar turbo...
                              Ce sa-i faci? acuma am mai dat si peste niste belele si ma rog sa nu trebuiasca sa plec din tara, ca daca plec va trebui sa renunt si la masini..(

                              Asa..editez.. pai nu sunt motoare la fel si de aia nu ai, chestia aia din poza 3 e cea care vine de la contact, vacuumul . De acolo se da comanda pornit-oprit motor din cate stiu..am uitat cum se cheama..
                              Last edited by NeRv1; 06-21-2010, 22:01 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF