Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema la 200 ce 16

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fiabilitatea renumita a Mercedesurilor ... nici la batrana treispesute nu aratau asa firele dupa 20 de ani ... bataie de joc !
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #17
      Apropo la chestia cu centurile...eu am bagat in "receptorul" de centura cate un mosh. De la dezmembrari am luat 2 moshi din aceia, cand imi pun centura il scot si pun normal centura. Nu iti trebuie intrerupator, chestia e din partea receptoare a centurii.
      cand o sa faci milionul de km cu altceva decat om601, sa ma anunti!

      Comment


      • #18
        Da, da aveti dreptate la chestia cu centurile . Excelenta ideea , multumesc .
        Caut acum pozele si incerc sa postez...sa vedem daca reusesc .

        Comment


        • #19
          A schimbat cineva releul acesta?Orvo daca vezi discutia spune-ne un pic care e treaba cu el...
          Stie cineva unde este amplasat la C180?
          Attached Files
          Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
          Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
          Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
          Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

          Comment


          • #20
            Releu cu protectie la supratensiune ce alimenteaza calculatoarele ... in caz de supratensiune se arde siguranta din cap. Este amplasat in zona calculatoarelor !
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #21
              Pãi eu am înþeles cã are treabã cu relanti...
              Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
              Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
              Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
              Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

              Comment


              • #22
                Salut,Gogu!Masina mea este din 1995.Iti atasez o poza cu bobina de inductie..
                Scuze de off-topic!
                Attached Files
                W124 E220 din 95

                Comment


                • #23
                  Salutare!
                  Motor M111940, peW124, din 94;
                  280.000 km, la simptome similare, adica, relanti instabil (intre 750-1500), opriri in mers, consum marit, miros de benzina nearsa la pronire, etc... am schimbat sonda lambda si catalizatorul si toate simptamele au disparut. Defapt, am schimbat toata evacuarea pentru ca cea veche era praf.
                  Cum spunea un coleg despre pompa de benzina, ca se recomanda schimbarea ei la 60 mii, sonda lambda ORIGINALA trebuie schimbata la max 160.000km. Sper ca nu gresesc. Catalizatorul ... nu stiu exact dar nu cred ca mai e in mintile lui dua mai mult de 200.000.

                  @ GoguL: La mine nu dadea in nas. Daca o calcam, se ducea. Daca da in nas, eu m-as gandi la senzorul de pe clapeta.
                  Last edited by lgabriel; 02-09-2013, 16:47 PM.
                  tel. 0757.026.962, Galati.

                  Comment


                  • #24
                    Am schimbat astazi bobinele de inductie ambele.Merge exact la fel!
                    Le-am pus inapoi originalele ca aratau de 10 ori mai bine.

                    Cred ca ma complic prea mult cu bobine si clapete si imi scapa ceva banal siguranta,contact,releu,etc.
                    Attached Files
                    Last edited by GoguL; 02-18-2013, 19:16 PM.
                    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                    Comment


                    • #25
                      Cine a mai avut probleme cu pompa de benzina sau cu tobele/catalizator ce simptome ati mai avut?
                      Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                      Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                      Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                      Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                      Comment


                      • #26
                        Schimbati catalizatorul si sonda lambda, dar inainte putei merge sa faceti un test de nose o sa vedeti acolo ca este necesar sa le schimbati, probabil multi dintre voi aveti si consum mare de benzina iar asta este una din cauze, succes. Pretul aproximativ este de 2000 ron.

                        Comment


                        • #27
                          Am schimbat si tobele de pe o masina care nu avea absolut nici o problema si tot asa merge.
                          Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                          Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                          Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                          Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                          Comment


                          • #28
                            Toba, mai ales cea unde este catalizatorul , trebuie cumparata noua . Una veche ...poate fi la fel de infundata precum cea de pe masina . O toba after market , cu catalizator , insa care trebuie putin ajustata in sensul ca trebuie refacuta putin curbura , costa cam 400 lei .
                            Una originala , intr-adevar e 2000 lei sau ceva in jurul acestei sume.
                            Cu toba noua , masina este racheta !!!
                            Simpromele unui catalizator infundat sint : mers intrerupt la turatie (si aici nu ma refer la intreruperea turatiei de mers in gol la peste 3000 ture , ci la turatia masinii in functionarea ei in viteza ) , lipsa putere , si daca reusiti sa mergeti noaptea cu masina intr-o zona fara lumina pe strada (iluminat public ) , ridicati capota motorului si priviti galeria de evacuare. Veti fi surprinsi sa o vedeti inrosita !!! Este foarte calda, datorita faptului ca gazele de evacuare nu pot iesi .
                            Sint unii care-i fac o gaura in catalizator in cazul in care se ajunge in imposibilitatea de a mai deplasa masina . Este o solutie zgomotoasa dar eficienta pina la schimbarea catalizatorului . Masina consuma si daca are catalizatorul infundat dar si daca toba este sparta in zona catalizatorului . Este normal deoarece informatiile catre sonda lambda sint eronate si sint compensate prin debit marit . Si in acel caz ...masina fuge de rupe , insa consuma pe masura si pe deasupra face si zgomot , iar riscul ca talonul sa ramina la politie este major .
                            Succes !!!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF