Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema la 200 ce 16

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema la 200 ce 16

    Buna seara!
    La al meu c124 motorul ma cam freaca la melodie. Ce sa zic...mai mult electrica cred...
    Simptome: relantiul variaza 500-2500 rpm fara pic de apasare pe pedala, cateodata sta la 2000-2 si ceva iar cand o turez la fund se opreste, plec de pe loc doar cand pot..., in mers daca o accelerez imi da in nas nu se mai alimenteaza 4-5 secunde apoi isi da drumul, la franari mai tari si curbe mai stranse se opreste motorul, scoate fum cu miros de benzina nearsa...consum cam de 13-14 nu e bine.
    Am schimbat: filtru benzina, pompa de langa filtru, clapeta de acceleratie(sh dar a mers pe donatoare sub ochii mei ceas).
    Un coleg de pe forum mi-a spus sa scot mufa de la lambda, sa fac o tura, poate e aia de vina. Nimic, totul ca inainte :|
    Poate fi calculatorul ala responsabil cu aprinderea? Bujiile le-am verificat sunt ok.
    Mai e si senzorul ala dinainte de clapeta, in tubul ce vine de la filtru de aer. Cred ca e de la debitmetru, poate sa fie el de vina?
    Nu pot sa mai circul cu ea. La treceri de pietoni se opreste motorul, ma clanxoneaza lumea...intr-un Benz...ce nu functioneza ok...e putin jenant. Sper sa fie un lucru marunt la care inca nu m-am gandit inca ))
    cand o sa faci milionul de km cu altceva decat om601, sa ma anunti!

  • #2
    Am uitat sa precizez este vorba de om111. 100kw.
    cand o sa faci milionul de km cu altceva decat om601, sa ma anunti!

    Comment


    • #3
      Problema populara la motoarele M111!
      De o saptamana m-am apucat sa dezleg misterul!
      Lucrez si eu la un M111 si pana acum am verificat:sonda lambda,debitmetru,senzor pozitie axa cu came,senzor magnetic axa cu came,senzor arbore,senzori temperatura apa,filtre noi,bujii noi,fise bune,proba cu alta clapeta,verificare izolatie cablaj toate in regula!Ore multe de munca si nici un rezultat!
      Problema la motorul la care lucrez este ca moare usor (da in nas)cand dai pedala mai ales la rece si te pune in nas pana la 2000RPM.
      La relanti sta perfect cu exceptia unor mici balbaieli din cand in cand la rece,consuma normal,suna normal,nu scoate fum,si peste 2000RPM merge perfect.
      Ce am observat,daca scot mufa la clapeta si pornesc motorul dispare problema adica se accelereaza perfect atat cat permite functionarea fara clapeta adica cam pana la 1700RPM

      Stiu ca sunt multi care au probleme asemanatoare si va rog sa asistati poate impreuna gasim problema.
      Am avut ocazia sa vad un M111 la 380000Km si mergea perfect,deci se poate.
      Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
      Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
      Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
      Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

      Comment


      • #4
        Eu am 314.000 de km. Nu m-am documentat prea bine inainte sa iau masina. Daca stiam ca DOAR la atatia km se cam arde motorul...ramaneam la tractorul meu om601, nu ma dezamagise deloc...
        cand o sa faci milionul de km cu altceva decat om601, sa ma anunti!

        Comment


        • #5
          Poate va ajuta cu ceva.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Nu se arde motorul ... se arde instalatia electrica. In 90 % din cazuri la 111, 119, 104, 120 simptomele astea sunt de instalatie electrica prajita
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #7
              Sunt de acord cu ce spune colegul Ford_V6, trebuie verificata toata instalatia electrica, dupa 20 de anide functionare toate cablurile sunt "coapte" iar valorile transmise de sonde, si senzori catre ECU (aprindere) sunt incorecte. Motorul din punct de vedere mecanic nu are nimic, toata problema este din electronica masini, verificati valorile dupa modelul din tabelul atasata in postul 5 de colegul gmihai24. O zi buna, asteptam si alte opinii si spera sa fie cineva care poate spune exact care este problema. Dar eu cred ca este vorba de sonda de temperatura responsabila cu socul, cea din fata deasupra pompei de apa, iar o alta problema este catalizatorul, din cauza ca acesta este distrus sau infundat ori inexistent, sonda landa nu mai transmite la ecu valorile corecte iar de aici vine si consumul mare de benzina iar cum ai spus tu miros puternic de benzina in esapament, deci amestecul nu se face corect, si de aici pot aparea si opririle, motorul se ineaca. Este doar o parere, poate alti nu sunt de acord cu cele expuse de mine. Te poti uita si pe alt threand unde sa mai discutat aceasta problema, http://www.clubmercedes.ro/probleme-...3503&langid=11
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Cine mai are PDF-uri cu functionarea motorului M111 va rog sa le postati.
                Este cineva care a rezolvat o problema asemanatoare?
                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                Comment


                • #9
                  Asta e tot ce am putut scoate din autodata.Daca aveti nevoie de ceva aparte, imi spuneti si poate gasesc ceva informatii.In pdf aveti si informatii despre tester si cum sa il construiti(un intrerupator. un led, doua fire si o carcasa, simplu), cat si date despre erorile citite cu acest tester.Aveti doua modalitati de citire si testare, erori din trei cifre si din doua cifre.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Deci cu alte cuvinte...trebuie sa imi rezerv o zi intreaga sa iau toata cablaraia de pe motor la mana. Verificare relee si toate cele. Ok va multumesc. O sa o repar si o vand. Ma orientez pe un w115. Mie mi se pare mai simplu.
                    cand o sa faci milionul de km cu altceva decat om601, sa ma anunti!

                    Comment


                    • #11
                      Uitati-va la acest tutorial de pe youtube, http://www.youtube.com/watch?v=WvNZFy5XVe4 , cam asta este problema firelor la un mercedes de 20 ani, deci verificat firele de la injectie, senzori, sonde si restul firelor care considerati ca pot si deteliorate, cel mai bine inlocuiti firele sau cumparati o instalatie buna de la dezmembrari. Sunt convins ca majoritatea aveti aceste probleme cand umiditatea este mare, mai ales dupa ploaie sau in perioada de iarna ori dupa o spalare mai intensa, cum mai spuneau si alti colegi verificati si releul din spatele bateriei, cel cu siguranta in cap (cu una sau doua sigurante).

                      Comment


                      • #12
                        Am vizionat toate filmuletele de pe youtube cu probleme la motoarele m111.
                        Nu este nici o diferenta ca ploua ca e frig,cald afara problema este aceeasi.

                        Poate fii acel releu de care zice romulus_69?L-a schimbat cineva,s-au simtit diferente?

                        Sa o luam altfel,cine are M111 la peste 200000km si ii merge perfect?Ce anume ati schimbat la el?
                        Sunt convins ca ne scapa ceva banal...
                        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                        Comment


                        • #13
                          Motor M111

                          Am patit si eu asta vara o problema similara oarecum.
                          Pe scurt : Vara , cald , frumos ...
                          Al meu 124 coupe , 200 benzina , motor 111 . Si gaz...
                          Am plecat cu familia spre Transalpina . Totul a decurs excelent , clima pornita , masina functiona pe gaz. Aveam si cam 20 l benzina in rezervor .
                          Am urcat de la mine din Petrosani si am coborit pe Rinca , spre Tirgu-Jiu si retur tot pe Transalpina . Am mers aproape tot timpul cu clima pornita , temperatura apei nu a depasit limitele normale . Masina are 185.000 km reali .
                          Am ajuns cu bine acasa , iar urmatoarea zi , dimineata , a pornit si am mers cam 50 de metri , dupa care s-a oprit subit . Toate becurile din bord aprinse . Aveam benzina, aveam gaz , baterie buna , cald afara si nu mai reuseam sa pornesc .
                          Am ridicat capota , am scos furtunul de benzina si am dat la automat . Benzina nu venea . Gaz...degeaba , ca motorul nu avea temperatura necesara ca sa treaca pe gaz. Instalatie nou-nouta Tomasetto , in garantie .
                          In fine , mai iau o baterie si alimentez separat pompa electrica de benzina , pentru ca dupa ce am verificat sigurante , fire...tot , suspectam un fir care arata cam prajit pina la pompa. Alimentez deci pompa separat , dupa ce am decuplat-o de la instalatia (firele ) originale . Simplu , un +12 V si un - de la alta baterie . Pompa functioneaza ,insa parca jetul nu era la presiunea care trebuie . Ok , am tras un alt fir separat direct de la baterie . Am reusit sa pornesc masina , si se parea ca doar acel fir de + era intrerupt pe undeva pe sub masina. Am zis ok , posibil sa fi atins cumva cu o piatra sau cine stie ce altceva pe sub masina si asta sa fi fost tot .
                          Cind colo , dupa 5-6 km prin oras , se tot oprea motorul . Porneam , mergea cam 200-300 metri si se oprea din nou . Atunci , am comandat alta pompa de benzina , noua de la un magazin. Am schimbat-o , impreuna cu filtru . Am crezut ca am rezolvat problema , intr-adevar pompa mea avea consum mare de curent , ulterior am spart-o pentru ca este capsata si daca se desface nu se mai poate capsa inapoi , si am vazut ca magnet-ul (unul din cei doi) era spart , colectorul era foarte uzat . Ceea ce nu stiu multi dintre noi este ca si pompa electrica de benzina este un consumabil care este recomandat sa fie schimbat dupa maxim 60.000 km . Dar romanul sigur nu face acest lucru...
                          In fine , am mers cu noua pompa maxim 3 km si din nou s-a oprit, de data asta fara sa mai pot porni . Nu mai aveam contact (in sensul ca nu se aprindea nimic in bord cind cuplam cheia ) deloc. Am luat-o babeste , pe fire . Nu aveam plus pe contact deloc .
                          Ok , am bagat masina in garaj si am cautat tot felul de testere . Au venit vre-o 3 ...si nimic. Nu stiau ce sa-mi spuna .
                          Am lasat-o cam o luna , am studiat tot ce se putea de pe forum , carti , tutoriale , tot . Insa nici nu stiam ce sa caut de fapt. Am banuit instalatia electrica.
                          Intr-o zi , inarmat cu aparatul de masura (precizez ca stiu sa lucrez cu multimetru , am lucrat pe vremuri la reparatii televizoare , deci cam stiu cu ce se maninca electronica, mai putin parti de programare , soft si alte cele din calculatoare ) si , am inceput sa vad firele de la pompa de benzina unde ajung si pe unde trec . Si surpriza ! Trec pe linga compresorul de clima ...Acesta , la momentul producerii evenimentului (cind am mers pe Transalpina ) a functionat aproape continuu si coroborat cu consumul mai mare (in amperi ) al pompei de benzina defecte (desi am mers pe gaz dupa ce temperatura apei a ajuns la 40 grade ) s-au lipit pur si simplu . Au facut scurt , insa nu imi dau seama cum de nu s-a ars o siguranta ceva...releu ...
                          La electrica masinii mele nu am umblat niciodata si nu are nici un fel de improvizatii de gen magazii de CD , alt casetofon sau tziganeli gen luminite sau alte improvizatii electrice .
                          Deci ar fi trebuit acolo , o siguranta , un releu ceva . Dar nu exista nimic pentru astfel de protectii .
                          Ei bine , scurtul respectiv , pentru ca in final am ajuns sa inlocuiesc fire , insa asa cum stiu eu , aceeasi sectiune , mufe , lipituri , totul similar cu originalul , s-a propagat pina in manunchiul din bord . Cumplit ...Bine ca nu am luat foc . Multe fire topite , pina la contact . Dezastru acolo , ma mir cum de nu am simtit miros de ars , insa nu erau arse , erau lipite intre ele , instrumentele din bord nu mai functionau ...nimic .
                          Incet incet , am desfacut firele si le-am inlocuit fir cu fir .
                          Acum merge ok , insa tot nu-s impacat sufleteste , desi am pus releu pe pompa , sigurante ...
                          Nu-s impacat ca , desi nu se vede , stiu ca nu mai este ca originala .
                          Daca as gasi sa cumpar de undeva o instalatie originala insa numai NOUA , as cumpara . Second nu vad sensul , pentru ca cine stie cit e de coapta .
                          Si mai e o chestie care ma enerveaza , anume centurile de siguranta , mai precis bratele care se cupleaza prima data cind pun contactul si ies centurile , dar asta o pot rezolva cu doua intrerupatoare ...
                          Nu stiu cit am reusit sa va fiu de folos , insa verificati starea firelor si a pompei de benzina . Daca ea ciriie sau face zgomot mare cind puneti contactul , cumparati urgent alta . La fel au C -urile si E-urile cu motor identic , fie ca-i de 1,8 de 2,0 sau 2,2 ori turbo , problemele sint similare .
                          Verificati-le cind masina este functionala , ca apoi ...nici mama testerelor nu va spune ce este cind este un scurt pe instalatia electrica !!!

                          Comment


                          • #14
                            Nu stiu sa postez poze , desi am facut multe si pot sa va arat cu era de arsa instalatia electrica si mai ales unde au fost topite firele ...

                            Comment


                            • #15
                              Ne-ar ajuta mult pozele!
                              Se pun foarte usor, am pus o poza ca sa vezi de unde.
                              Attached Files
                              Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                              Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                              Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                              Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF