Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din astea am vrut să pun pe W124 (avea unul atunci la Oradea, 500 de lei perechea), dar nu i-au plăcut la ficioru-meu, așa că a rămas la cele clasice...
    Să vedem ce va spune experimentul tău...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Pai, de frumoase nu-s urate, si considerand ca au si omologare, nici de ieftine n-au fost exagerat de scumpe. Mai vedem...



      Dragos

      Comment


      • Salut Dragos, am nevoie de ajutor si cred ca esti persoana care ma poate ajuta (am ajuns la concluzia asta dupa ce am citit cu interes toate cele 42 de pagini). Am un w201 201 024 cu cutie manuala in 4 trepte si as vrea sa ii schimb uleiul, dar nu gasesc pe nicaieri nimic concret. Pe forumurile din afara, unii recomanda ulei ATF dupa standardul 236.2, altii ulei dupa 235.10, adica 75w90. Singura informatie concreta pe care am gasit o e faptul ca trebuie neaparat sa respecte standardul GL 4, intrucat GL5 nu se impaca bine cu sincroanele. Ma poti ajuta cu un sfat/recomandare? Multumesc anticipat!

        Comment


        • Salutari !




          In primul rand, GL4 vs. GL5, vezi aici: https://www.widman.biz/uploads/Transaxle_oil.pdf.


          Eventual, si aici: https://www.bobistheoilguy.com/forum...&Number=498187


          Treaba cu sincroanele nu e chiar asa de grava, daca GL5-ul are prin sufix si MT, ca dovada ca fost testat in combinatie cu metalele galbene si nu au fost probleme. Cum nu cred ca toti producatorii au aceleasi obiceiuri (adfica sa puna MT-ul la urma daca e cazul), as ramane totusi la GL4.


          In link-ul de mai jos ai aplicatii exact pe masina ta cu indicatii clare, poze si descrierea procedurii: http://starwiki.info/Changing_manual...luid_on_a_190E


          Cu alte cuvinte, merge 75W80 sau ATF, maxim doi litri, ca sa mai si ramana cate ceva pentru gresat vreo balama prin casa.




          Dragos

          Comment


          • Buna ziua !



            La unul din Benz-urile mele usa spate dreapta nu mai vrea sa se deschida nici de dinauntru, nici de dinafara. Adevarul este ca am umblat la siguranta aia care nu lasa copilul sa deschida usa de dinauntru, si nu stiu daca am dus-o pana la cap de cursa sau nu. Mentionez ca masina in cauza sta pe loc pentru ca i se lucreaza la table, nu stiu daca are inchidere centralizata sau nu, ca e new entry si nu m-am ocupat inca de ea.


            Ce variante am sa deschid usa in cauza ?






            Dragos

            Comment


            • Nu poți să jmekerești ceva la actuatorul vacuumatic din ușă? Să-l legi pe direct la pompa de vacuum și să pornești motorul. Furtunașul trece prin stâlpul B și iese din el pe la nivelul podelei. Eu am reușit la W124 să deblochez tetierele prin legarea furtunului de la ele, direct la pompa...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Salutari !



                Dupa cum am mentonat anterior, nu stiu daca masina are inchidere centralizata sau nu. Daca are, ar merita incercat ceea ce s-a propus mai sus. Dar daca nu are inchidere ? Oare exista W124 fara inchidere centralizata sau a fost o dotare de serie pentru toate modelele ?


                Poate vreun moderator sa-mi spune cum sa fac fontul mai mare la forumul acesta ?






                Dragos

                Comment


                • Eu nu am văzut nici măcar W123 fără închidere centralizată! Mă rog, nu de la telecomandă, ci din cheie. Ușile în sine nu sunt concepute fără închidere, toate au tija aceea care urcă la deschidere și coboară la închidere, iar aia nu poate fi manevrată manual la deschidere, nu ai cum să tragi de ea (la închidere merge s-o apeși în jos).
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Tija aia nu are nimic de-a face cu partea de inchidere centralizata, si nici nu a fost gandita neaparat sa tragi de ea in sus ca sa deschizi usa, ci mai degraba ca element vizual de control al starii masinii. Tijele invizibile = masina inchisa. Una/mai multe tije vizbile = usa respectiva deschisa. Si cand deschizi masina din interior, de la clapeta aferenta, tija aia iese automat afara din gaura ei...


                    Oricum, daca zici ca sunt mari sanse ca masina sa aiba inchidere, atunci poate o sa mearga treaba cu furtunul. Decat sa umblu la stalp, mai bine ridic sezutul banchetei spate, si pe probate, la pompa de vacuum a inchiderii, o sa gasesc furtunul aferent usii cu problema.






                    Dragos

                    Comment


                    • Buna ziua !




                      Acu' vreo doua saptamani mi s-a atras atentia de prieteni ca lampile de la numar au regim de stroboscop. Desfac acolo si vad lampile montate acum vreo doi sau trei ani cu contactele mancate de rugina. Ca atare, nici soffit-urile cu leduri nu prea aveau tensiune atunci cand trebuia, ci numai din cand in cand. Si am luat masuri, de data asta lampi cu leduri SMD. Apropo, de treaba cu rugina este de vina garnitura de sub ornamentul cromat de deasupra placii de inmatriculare, care garnitura nu mai etanseaza cum trebuie si lasa apa sa intre, care apa ulterior balteste pe lampile astea:










                      La gata:











                      La vreo doua zile dupa faa asta, voltmetrul instalat de mine a inceput sa nu mai indice ce i-ar fi placut bateriei, ci altceva, semn ca pe partea de incarcare s-a dus ceva sau este pe cale de a se duce. Si asa a fost. Pe alternatorul Valeo montat de nou cu vreo sase ani in urma, s-a dus platoul de perii a.k.a. carbuni. Pus carbuni noi cu tot cu redresarea, job done. Dar la alte doua zile mai tarziu mi-am adus aminte ca in trecut experimentasem cu alternator de 155A de pe ceva E210 AMG.. Dar, pentru ca prinderea firelor/excitatia se prindeau diferit si nu stiam ce si cum, am amanat conversia. Am gasit info necesar si s-a rezolvat si asta, like this:

















                      De mentionat la conversia asta este ca prinderea mecanica pe motor este bolt-on, dar fuliile difera ca offset de la cel nou la cel vechi si scot cureaua de accesorii din planul ei de lucru. Fullile sunt totusi interschimbabile intre alternatoare, si noul alternator combinat cu fulia de pe vechiul alternator aduc totul inapoi la normal.


                      Cum la masina mea se pare ca partea electrica are grija sa ma streseze toata deodata, s-a dus si bobina de pe electromotor. Noroc ca aveam una noua pe stoc, si am rezolvat in doua ore toata treaba. Apoi a urmat un drum de 1600km in 18 ore incehait cu bine...







                      Dragos

                      Comment


                      • Nu știu care-i treaba, dar eu nu văd pozele...
                        Numai eu?
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Nici eu, initial am crezut ca laptopul meu face figuri...
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Poate acum, toate la gramada:


                            filedata/fetch?id=921791&d=1575920254&type=thumb filedata/fetch?id=921792&d=1575920262&type=thumb filedata/fetch?id=921793&d=1575920270&type=thumb filedata/fetch?id=921794&d=1575920299&type=thumb filedata/fetch?id=921795&d=1575920309&type=thumb filedata/fetch?id=921796&d=1575920315&type=thumb filedata/fetch?id=921790&d=1575920242&type=thumb
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 7 photos.
                            Last edited by Heavy D.; 12-09-2019, 21:41 PM.

                            Comment


                            • No așe, no... amu s-o văzt tăte
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF