Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revenons a nos moutons...

    Buna seara !



    Ieri s-au mai executat ceva lucrari la Benz. A primit farurile noi si s-au facut reglajele aferente, iar la capatul opus a aparut o gaura neagra tavalita prin crom.

    Cu faruri noi.jpg The black hole.jpg


    Mentiunea 1:

    - farurile la care am renuntat sunt marca TYC (erau circa 85% OK in comparatie cu cele actuale), cele noi sunt DEPO. Semnalizatoarele fata, si ele tot TYC, vechi de circa un an, s-au potrivit fara probleme pe farurile DEPO. Farurile DEPO folosesc in schimb alt tip de bec de pozitie fata de cele TYC. TYC foloseste becul mic cu dulie metalica de 9mm diametru BA9S, adica asta:

    Bec BA9S.jpg

    Iar farurile DEPO folosesc bec complet de sticla de 9.5mm diametru, adica asa ceva:

    Bec W2.1x9.5d.JPG

    Mentiunea 2:

    Terminatia aia cromata arata bine, dar vreau s-o ascund mai tare sub spoilerul spate. Acum iese circa 30mm in afara, as prefera doar vreo 15mm. Si asta se va rezolva intr-o zi sau doua.


    In alta ordine de idei, maine sosesc de nu stiu unde jantele noi de aliaj care ar trebui si sa potriveasca pe instalatia actuala de franare. Daca vor potrivi asa cum vreau eu, vor fi incaltate cu TOYO-urile ale noi care asteapta in garaj de vreo luna. Amanunte, dupa teste. Cu imagini, binenteles...



    Dragos

    Comment


    • Îmi place mult cum ai grija de 124 asta al tau,bafta in continuare arată super masina!

      Comment


      • The new look

        Bună seara !


        După cum scriam ieri, azi s-a întamplat evenimentul ăla deosebit. Au sosit jantele noi de aliaj cu specificațiile cerute de mine. E vorba de MAK Audace Mirror, versiunea de finish "gun metallic". Datele jantei sunt următoarele:

        - 15" diametru
        - 6.5" lățime între flancuri
        - ET42
        - gaura centrala 76mm
        - 5x112 bolt circle, binențeles, doar e Benz...

        Kit-ul complet a însemnat patru jante, patru inele de centrare de la 76 la 66.6mm, patru capace pentru gaura centrala și douăzeci de prezoane chrome. Si arată așa:


        Janta MAK Audace Mirror Gunmetallic.jpg Profil stanga cu jante noi.jpg Profil dreapta cu jante noi.jpg Semiprofil dreapta spate cu jante noi.jpg


        In eventualitatea că cineva mai dorește să facă conversia la un sistem de frânare serios, mai jos aveți datele setului de reparație al etrierului ăla cu patru pistoane de pe motorizările mari:

        Set reparatiie etrieri cu patru pistoane Benz..jpg Set reparatie etrieri patru pistoane Benz 2.jpg


        Câteva observații:

        - jantele potrivesc peste etrieri fără nici o flanșă. Până la etrierii față, în stare montata "ready to drive", mai rămân 1.5mm distanță. Spatele e fără probleme.

        - momentan am păstrat flanșele de 15mm pe spate și de 14mm pe față. Mâine fața va trece la flanșa de 5mm, că pe moment roțile față sunt la limita de a ieși de sub aripă, și eu le vreau puțin mai înăuntru, adică așa cum e spatele acum.


        Poze mai calitative, adica cu 14MP in loc de cei 2MP ai telefonului meu se vor executa maine dupa amiaza.



        Dragoș

        Comment


        • Frumoasa mașina,nu ar fi mers niște jante pe 16 originale Mercedes?...părere mea ca ar fi dat mai bine!!....succes cu ea in continuare!

          Comment


          • Jante...

            Buna seara !


            Nu-mi plac jantele mari in diametru. In primul rand pentru ca arata ca un cur datorita balonului mai mic al anvelopei, necesar pentru respectarea diametrului total.

            In al doilea rand, facand abstractie de balonul mai mic decat mi-ar place mie, teste cu 16" am facut alaltaieri cu ceva Dezent-uri frumusele (cu anvelopa 215/55R16 pe ele) dar ma dor ochii si dorm rau cand vad distanta prea mare pe raza intre etrier si janta. Jantele originale Mercedes nu imi plac la design...

            Si pentru ca prefer sa dorm bine, asta ar fi insemnat ori sa trec la discuri de frana mai mari (ca sunt si de-alea de 320mm), deci alta investitie, ori sa las situatia asa cum e, mai ales ca anvelopele pe 15" inca virgine erau deja in garaj. Deci, guess what ? La noapte o sa dorm beton armat cu fibra de kevlar...


            Stiu pe undeva in Sibiu un Seat Leon galben cu jante pe 18", si toate discurile, dar mai ales cele spate arata in roata ca o moneda in mijlocul unei farfurii. No thanks...


            Dragos

            Comment


            • Asta e adevărat dar daca te uiti la mașina mea
              Am jante pe 16 cu discuri ventilate dar arată bine,între janta si etrier abia
              Bagi 1 deget!

              Comment


              • Originally posted by Heavy D. View Post
                Buna seara !




                In al doilea rand, facand abstractie de balonul mai mic decat mi-ar place mie, teste cu 16" am facut alaltaieri cu ceva Dezent-uri frumusele (cu anvelopa 215/55R16 pe ele) dar ma dor ochii si dorm rau cand vad distanta prea mare pe raza intre etrier si janta. Jantele originale Mercedes nu imi plac la design...

                Un lucru imporatant care ti-a scapat,cu cat distanta este mai mare de la etrier la janta cu atat ventilatia discurilor este mai eficienta!
                Sunt atatea modele de jante mari si pline prin care nu se vad etrierele...
                In poze diametrul rotilor mi se pare mult prea mare,ce dimensiuni ai la cauciucuri?sau cum sunt iesite in exterior se vad asa?
                Numai bine!
                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                Comment


                • Nu te-ar tenta sa mut tot topicul la sectiunea "masina mea"?
                  Mai important, cand te vei gandi s-o vinzi da-mi si mie un semn.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • Jante and other stuff...

                    Buna ziua !


                    @ioscutz:

                    Un deget este OK exact din motivele expuse de colegul GoguL. Dar mai mult nu e nevoie si nici nu mi-ar placea.


                    @GoguL:

                    Ventilatia nu mi-a scapat. Perfect de acord, dar cu motorizarea mea ma indoiesc ca voi incinge vreodata atat de mult discurile incat sa incep sa-mi fac griji. Notiunea de janta "mare" este relativa, "plina" la fel. Ce se vede in imaginile prezentate este descris detaliat chiar inainte de poze. Anvelopele sunt 205/65R15, adica exact ce cer specificatiile OEM, la fel ca si la jante.

                    Poza cu janta nu este dintr-un unghi prea stralucit, poate asta face ca discul ventilat de 296mm in diametru sa para mic. Sau janta sa para mare...


                    @cutaresku:

                    Poti muta topicul unde crezi ca se potriveste mai bine cu titlul sectiunii, ideea este sa-l mai gasesc cand il caut, ca sigur vor mai fi chestii de facut, si pe care le voi documenta pe masura ce ajung sa le execut. Masina nu va fi vanduta, dar sunt sensibil la oferte gen:" ti-as da pe Mercedesul tau de 75CP un Mustang Shelby de 7.0 cu compresor si circa 800CP, complet restaurat, plus diferenta..."


                    Dragos

                    Comment


                    • Io-s convins si sper ca nu ramane cu motorul ala, ca altfel nu te pregateai atat de minutios cu frane, gume si alte chestii. Un minim de 150cp s-ar pupa cu caroseria.
                      Cat despre Mustang, hmm, poate un 164...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • Buna ziua !


                        Pana la pozele alea care o sa le fac mai pe seara, la alte temperaturi, am ceva recent, adica de circa o ora:


                        Distanta disc-janta pe fata.jpg Distanta etrier-janta pe fata.jpg

                        Flanse 14mm.jpg Flanse 5mm.jpg


                        In primele doua poze e clar ce se vede, mai ales ca sunt si titlurile acolo. Intre disc si janta sunt circa 30mm pe raza, intre etrier si janta usor sub 10mm, tot pe raza. In a doua serie, flansele de 14mm au iesit, cele de 5mm au trecut in locul lor pe fata. Restul, mai pe seara, daca totul va fi conform planului.


                        @cutaresku:

                        Cu drag as schimba OM601 cu OM603, care asteapta in curtea unui prieten, dar ala e planificat deocamdata pentru altceva, impreuna cu cutia sa automata. As prefera 250 - 300CP si circa 600Nm pentru caroseria asta. Si atunci o sa discutam despre alte frane, binenteles...




                        Dragos

                        Comment


                        • Geamurile spate au folie pe ele sau asa se vede in poza?

                          Comment


                          • Originally posted by Heavy D. View Post
                            Stiu pe undeva in Sibiu un Seat Leon galben cu jante pe 18", si toate discurile, dar mai ales cele spate arata in roata ca o moneda in mijlocul unei farfurii. No thanks...

                            Ai perfecta dreptate...arata oribil. Am vazut pe S-Klasse jante pe 20"...intradevar avea dicurile mai mari dar tot era diferenta destul de mare...exact ce ai mentionat tu...la fel, nu aratau bine. Ce sa ii faci, boala jantelor mari ii cuprinde pe multi posesori de auto.





                            Stima
                            Last edited by mer_se280; 06-21-2013, 19:11 PM.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • De la 15 la 18 e ceva cale. Dar depinde si de masina.
                              Pentru un leon ordinar 18 e prea mult. Pentru un E class de asta nou fii sigur ca nu.
                              Pentru un corvette cam pe cat crezi matale ca vin jantele din fabrica?
                              Eu unul nu suport balon de autobuz, si nu cobor sub 17. Dar am prieteni care musai vor balon mare sa mearga fara grija.
                              Concret ramane un singur lucru: ce da producatorul in CI, aia e.

                              Comment


                              • Buna seara !


                                @Albert:

                                Da, geamurile usilor spate si luneta au folie transparenta 23%. Mai multe amanunte aici:



                                Despre jante si chestii conexe... Producatorii actuali construiesc masinile cu rotile care vor vinde masina cel mai bine, adica ce e la moda, pen' ca de acolo vin banii. Stiu asta pentru ca eu transport si jante, si etrieri, si placute, si discuri. Cine pune botul la 20" sau 22, e treaba lui, doar parerea lui conteaza despre masina sa. Ca-si pierde rinichii sau ca-si beleste jantele in borduri sau gropi plasate strategic, asta e efect colateral, si daca e trendy, se accepta sau se trece cu vederea. Vezi cazul GLK cu jante de 20" si balon microscopic...

                                Corvette-ul ZR1 actual vine cu jante de 19", dar sunt cateva diferente minore fata de Benz-ul meu:

                                - 2013 vs. 1995
                                - coupé sport de doua locuri vs. berlina de cinci locuri.
                                - V8 vs. I4
                                - 6.2 supercharged vs. 2.0 aspirated.
                                - 638CP vs. 75CP
                                - circa 900Nm vs. 123Nm.
                                - etrieri cu sase/patru pistoane vs. etrieri cu unul/doua pistoane.


                                Sunt masini care vin de la mama lor cu roti mari si le sta bine, avand si instalatia de franare dimensionata pe masura, si acolo e totul OK. Acum vreo sapte sau opt ani, Infinity FX45 venea cu 265/50R20, si avea balonul corect, mergea si frana bine, statea bine pe drum, ca m-am dat cu asa ceva. Nici nu mai vorbesc de Porsche, Lambo, Ferrari sau alte nume de-astea mai exotice. Si unui Chrysler 300C ii sta bine cu roti de 20", dar tot nu se compara cu autobuzul meu, desi au radacini comune, fiind bazat pe W211.

                                Raman la varianta mea, ca doar aia conteaza, nu ?


                                Dragos
                                Last edited by Heavy D.; 06-21-2013, 22:58 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF