Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua !


    Coupé si cabrio imi lipsesc deocamdata din patrimoniu, si imi plac foarte mult. Cabrio ar fi suportabil si cu 2.0, dar pe coupé ar trebui sa fie ceva V8...

    Din pacate, nu exista V8 pe C124, dar exista pe W126 560SEC, ceea ce imi da de gandit, si asta nu e bine pentru buget...


    Dragos

    Comment


    • Originally posted by Heavy D. View Post
      [ATTACH]98307[/ATTACH] [ATTACH]98308[/ATTACH] [ATTACH]98309[/ATTACH]


      Primele sunt cârligele pentru extras ansamblul cu ceasurile

      In a doua pozã se regãsesc "brãduleții" de fixare ai bandourilor laterale


      Originally posted by Heavy D. View Post
      Bunã ziua !

      Azi m-am dat cu Benz-ul. Pentru ca mi-e drag, în completare la "brãduletii" ãia rosii prezentați anterior, am mai luat câte ceva, tot pentru bandouri:

      [ATTACH]98324[/ATTACH]


      Salutare! O intrebare daca imi permiti...Cat a fost halatul pentru carlig, braduleti, si clemele care intra in braduleti...(poza cu 4 piese)?



      Stima
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Cleme si conifere...

        Bună ziua !


        @mer_se280:

        O intrebare daca imi permiti...

        Sunt câteva lucruri în viața mea care doresc să rămână ascunse, dar cele de mai jos nu fac parte din acel departament... Avem așa:


        1. Brăduleții A0019887681 roșii, 17 Euro setul de 50 de bucăți plus 4 Euro transportul pe teritoriul Germaniei, pâna la adresa indicată de mine.

        2. Cârlig A1249889478 la prețul de 3.60 Euro bucata plus 1.90 Euro transportul.

        3. Clemă pentru brăduleți A0019883181 la prețul de 6.90 Euro setul de patru bucăți plus 1.90 Euro transportul.



        Dragoș

        Comment


        • Originally posted by Heavy D. View Post
          Bună ziua !


          @mer_se280:




          Sunt câteva lucruri în viața mea care doresc să rămână ascunse, dar cele de mai jos nu fac parte din acel departament... Avem așa:


          1. Brăduleții A0019887681 roșii, 17 Euro setul de 50 de bucăți plus 4 Euro transportul pe teritoriul Germaniei, pâna la adresa indicată de mine.

          2. Cârlig A1249889478 la prețul de 3.60 Euro bucata plus 1.90 Euro transportul.

          3. Clemă pentru brăduleți A0019883181 la prețul de 6.90 Euro setul de patru bucăți plus 1.90 Euro transportul.



          Dragoș


          Multumesc pentru raspuns! Nu peste mult timp o sa am si eu nevoie de accesorile pentru bandouri si din cate am vazut tare seamana cu braduletii si clemele de pe w126...asa ca sa imi fac o idee. Multumesc inca odata!


          Stima
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • Antigel, dar la ce temperatură îngheața ?

            Bună seara !


            Ca să evit neclaritățile de la începutul sezonului rece, azi am cumparat asta:

            Refractometru.JPG Refractometru 2.JPG Refractometru 3.JPG

            Se cheama refractometru si dupa ce pui o picatura de antigel sau lichid de spalare parbriz pe suprafata de masura si te benoclezi prin vizor, vezi care-i treaba cu temperaturile...

            Deasemenea, stie si sa masoare concentratia acidului din baterie, acolo unde poti ajunge la el, ca unele baterii sunt sealed.


            Dragos

            Comment


            • Weekend...

              Bună ziua !


              Mă aflu din nou la baza de lânga Saarbrücken, e weekend. Ca atare, am fost în oras să văd ce idei îmi vin, că-mi mai lipsesc niște scule. Sătul fiind să tot împrumut de la prieteni cheia tubulara de 36mm când am nevoie de ea la mașini, am hotarât că e cazul să-mi iau totuși si eu una. Zis și făcut:

              Proxxon 23429.jpg


              Revenind la mașină, găsesc ceva frumos parcat prost lânga Benz-ul meu:

              Benz si Monte Carlo 1.jpg Benz si Monte Carlo 2.jpg


              E vorba de un Chevrolet Monte Carlo din 1979, benzinar desigur, și cu selectorul de trepte al cutiei automate montat la coloana volanului. Clasic si cu stil...


              Weekend plăcut tuturor !


              Dragoș

              Comment


              • Am primit marfa...

                Buna ziua !


                Au mai trecut vreo zece zile, a mai aparut ceva nou. Mai precis, a sosit tot ce am comandat saptamanile trecute. Mentionez doar cele mai importante:

                - ceas nou pentru temperatuta cutiei automate.
                - ceas pentru temperatura uleiului motorului.
                - furtune de frana destepte.


                Si arata asa:

                Ceas temperatura ulei cutie.jpg Ceas temperatura ulei motor.jpg Din spate.jpg Maruntisuri.jpg
                Numar omologare KBA.jpg La gramada.jpg


                Si pentru cei care nu au prea multa tangenta cu camioanele, asta era temperatura la nivelul asfaltului acum cateva zile. Si eu trageam de prelata si ancoram marfa cu chingi...

                Photo-0002.jpg


                Cateva observatii:

                - ambele ceasuri vin ca si kit-uri complete, cu senzorii aferenti si cu cate doua tipuri de reductii filetate. Stiu sa arate ultimul varf de temperatura atins, si utilizatorul poate impune un anumit nivel de temperatura la care sa se aprinda un led de avarii, moment in care un ventilator s-ar putea actiona automat.

                - furtunele de frana sune de o calitate deosebita si au si numar de omologare la KBA, adica RAR-ul Germaniei.


                Ma gandesc ce va urma la capitolul piese...


                Dragos

                Comment


                • Buna ziua!

                  De ceva vreme ma tot framanta o problema: tractiunea pe spate. Nu am avut pana acum masina cu tractiune pe spate. Ma gandeam sa o modific, sa o fac 4matic. Tu care iti cunosti masina bine ce sfat imi dai? E un avantaj 4matic?

                  Comment


                  • Furtune de frana, 4Matic.

                    Buna seara !


                    Duminica dimineata am ajuns acasa si azi am apucat sa misc ceva la Benz. Dupa circa doua ore de munca si cu o poza pe care am uitat s-o fac, am montat furtunele de frana cele noi, prezentate anterior. Cu urmatoarele rezultate:


                    Fata stanga.jpg Fata dreapta.jpg Spate dreapta.jpg

                    A urmat aerisire prin cadere libera si gandit urmatorul pas. Care inca nu s-a stabilit, ca am avut alte treburi.


                    4Matic...

                    Pe 2.5D, cu sau fara turbo, nu exista asa ceva. 4matic exista exclusiv pe motoare cu sase cilindri si incepe de la 260E.

                    Pe 3.0D exista 4Matic, dar o conversie de-asta, pe langa motorul corect, implica urmatoarele:

                    - grup fata cu acelasi raport ca si grupul spate.
                    - grup spate cu ASD.
                    - planetare fata. Aia din dreapta trece prin baia de ulei a unui OM603 dedicat pe 4Matic.
                    - arcuri pe fata pentru 4Matic, ca spira a treia de jos e intinsa ca sa treaca planetara pe acolo.
                    - cutie automata sau manuala cu diferentialul central dupa ea. Posibil ca partea de 4Matic (cutia de transfer cu diferentialul central inglobat) sa fie o unitate separata care poate fi montata pe o cutie non-4Matic, ca o extensie a ei.
                    - traversa suport cutie dedicata pe 4Matic.
                    - cardan fata si cardan spate.
                    - port-fuzetele fata, ca au etrierii montati in fata axei, nu dupa, ca cele cu tractiune doar pe spate. Poate chiar si etrierii difera, nu stiu sigur.
                    - discurile si placutele fata de la 4Matic, ca se pare ca difera de cele "standard".
                    - electronica de control, parca-s vreo doua ECU-uri, plus ca trebuie imperecheate cu unitatea ECU a ABS-ului.
                    - pompa de servodirectie de-aia cu doua etaje.
                    - capete de bara pentru elementele de directie de la un 4Matic.
                    - bara stabilizatoare fata pentru 4Matic, ca e prinsa diferit de bratele (basculele) fata, poate si acestea sunt diferite.
                    - tunelul central din caroserie (cel de 4Matic e mai lat in partea din zona locurilor fata, ca trece cardanul fata pe acolo).
                    - semi-sasiul fata (jugul) e diferit (mai larg, ca sa incapa si grupul fata acolo), avand si o traversa extra in fata motorului, pentru rigidizare.
                    - senzor de masurat unghiul de viraj.
                    - bord cu indicator de functionare 4Matic.
                    - fire, sarme, mufe, cabluri, cuple, conducte, maruntisuri.
                    - talent, rabdare, cunostinte de mecanica, electrica, electronica, hidraulica, multa logica, timp liber, bani si o femeie extrem de intelegatoare, plus acces la net si cunostinte de germana si engleza. Si multa bere, probabil...


                    In poza de mai jos este partea dreapta fata a unui W124 4Matic, si se vede clar arcul ala ciudat, prinderea barii stablizatoare la bascula si faptul ca etrierul este in fata rotii, si nu in spate.

                    Arc fata dreapta W124 4matic 2.jpg


                    Sau sa nu faci conversia asta si sa-ti iei direct un W124 care a venit de la mama lui cu 4x4 si inca functioneaza corect. Despre ce, cum si cand face un 4Matic, eventual maine, ca mi-e somn.


                    Dragos
                    Last edited by Heavy D.; 09-17-2013, 01:15 AM.

                    Comment


                    • W124, In Car Entertainment, take one.

                      Buna seara !


                      Intre timp, desi Benz-ul meu este departe de mine, work is in progress pe partea de gălăgie. După cum se stie, datorită rezervorului plasat la berlina în poziție verticală în spatele spătarului banchetei spate, acolo e mai greu de montat un difuzor mai serios si ca putere, si ca si calitate.

                      Deci, pe moment, m-am concentrat asupra a ce se poate face în usile față. Mai demult, cineva (Jehnert) a incercat ceva:

                      Jehnert Doorboard W124 1.png Jehnert Doorboard W124 2.jpg Jehnert Doorboard W124 3.jpg

                      Sistemul Jehnert implica per ușă doi basi Jehnert de 6.5", o medie de 4", o capsula de inalte de 1" diametru, un filtru Jehnert si doorboard-ul. Pentru două uși toata treaba duce catre 850Euro la ei in curte, și pâna la tine înca vreo 100, probabil. Mai trebuie insonorizată ușa, croită tapițeria usii după doorboard-ul din kit, un amplificator măcar de 200W RMS, etc.

                      Nu am fost prea încântat de preț și de soluțiile alese, și ca atare am regândit totul la altă scară. Pe moment, am ajuns la faza asta:

                      ICE 1.jpg ICE 2.jpg ICE 3.jpg


                      Sistemul va consta din cate patru basi de 6.5" per usa, o medie de 4" (nu e sigur) si o capsula de inalte (DLS probabil). Filtre tot DLS, cabluri destepte si de sectiune corecta plus un amplificator Ultimate TA2700. Ca si head-unit iau in considerare unul din cele doua DVD-uri Alpine de 1-DIN, si anume IVA-D800R sau IVA-D511R, dar inca dospesc problema...

                      In functie de performante, daca va fi cazul, voi extinde sistemul audio si in zona de sub luneta, ca am intrevazut ceva variante si acolo. Dar mai vedem...

                      Si pentru ca cineva trebuie sa produca banii pe care-i cheltui eu, in seara asta plec la munca pentru circa doua luni si jumatate. Ca tot eu sunt ala cu produsul...


                      Dragos

                      Comment


                      • Drumuri uscate (cel putin bune) pe traseu! Nu uita sa mai scrii aici.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • Buna seara !


                          Am ajuns la locul de munca fara probleme, m-am miscat cu un Audi S6 din 1995, 2.3T. De scris voi mai scrie daca voi avea noutati interesante, ca am net la camion pe Franta si pe Germania, acolo unde se desfasoara activitatea mea 95% din timp. Si multumesc pentru urari !

                          Duminica placuta tuturor, atat cat a mai ramas din ea !


                          Dragos

                          Comment


                          • Pentru atelier...

                            Bună seara !


                            Cum Benz-ul e la Cluj și eu la Strasbourg, a venit momentul să mai iau o sculă-două care să ma ajute la munca de pe lânga sau de sub mașini.

                            Acum câțiva ani mi-am luat o trusă de bercuit conducte de frâna de diverse diametre. Am folosit-o cu succes până am împrumutat-o unui prieten, mecanic auto. Care prieten a hotărât că i-o trebuie lui și eu ar trebui să-mi iau alta.

                            Si pentru că am acumulat experiența cu prietenii ăștia, am anuntat si alti prieteni mecanici de această intenție, cu rezultatul că au trebuit comandate trei truse, una pentru mine și două pentru ei... Trusa asta, ca și cea de demult, știe să bercuiască în vreo trei feluri.


                            Trusa bercuit conducte frana.jpg


                            Am hotărât deasemenea că refractometrul stă cam singur într-un sertar, avînd nevoie de un companion. Si am comandat doua testere de lichid de frână. Unul pentru mine, al doilea pentru un alt mecanic...


                            Tester lichid frana.jpg



                            Dragoș
                            Last edited by Heavy D.; 10-12-2013, 20:49 PM.

                            Comment


                            • Salut Dragos!

                              Tot eu...
                              De la un timp, 2 luni, cateodata cand pornesc pleaca parca in patru nu in cinci pistoane, parca da sa moara la ralanti da' nu moare si nu merge turometrul. O data si-a revenit in mers, dar de cele mai multe ori trebuiesa o opresc si isi revine. Tot de la un timp se simtea miros puternic de motorina. Pe strada unde locuiesc am vazut dare "generoase" care la inceput am crezut ca sunt de la masina de gunoi, numai ca se repetau exact in locurile de unde plecam eu. Asa ca intr-o dimineata am luat niste mostre si am inteles ca e de la masina mea. Exact ca in povestea cu Hänsel si Gretel, las urme ca sa gasesc drumul catre casa dar inconstient. Am intrebat un mecanic aici si zice ca e ceva garnituri dedesubt la pompa de injectie si ca asta ar fi boala la ele. Parerea ta?

                              Te intreb pe tine pt ca tipu zice ca aici mi-ar cere astia 600e si ar fi mai bine sa fac asta in Romania unde clar e mai ieftin dar n-as face calatoria asta bazat doar pe o singura parere.

                              Comment


                              • Pompa injectie

                                Buna seara !


                                Pe dedesubt mai slab sanse sa scape motorina pompa de injectie, dar totul e posibil. Spala pompa si zona din jur si identifica clar de unde curge.

                                Sus, in zona unde se insurubeaza conductele pe stuturile pompei, sunt mai mari sanse sa se piarda motorina, pentru ca la baza acestor stuturi se gaseste cate un O-ring de cauciuc de circa 15mm diametru care se mai duce. Pe aceste O-ringuri se face etansarea stuturilor in corpul pompei. Un set de cinci O-ringuri costa 10 Euro, de gasit aici:


                                Beständig gegenüber dem Bioanteil im Dieselkraftstoff. Im Vergleich zu Standard NBR Dichtungen haben unsere Ringe folgende Vorteile - tauglich für Pflanzenölumbauten. In eigenen und Kundenfahrzeugen dichten sie seit Jahren erstklassig!



                                Schimbarea lor nu necesita talent deosebit, doar scule, si se face astfel:

                                If you are planning to do this, take a look at this videoclip, it will show how to do.


                                Undeva pe la minutul 2:16 se vede O-ringul in cauza pe stutul aferent in momentul cand acesta e scos din corpul pompei.

                                Deasemenea, verifica toate furtunele care au de-a face cu motorina, verifica strangerea colierelor de pe furtune, in special cele de pe furtunul care intra in pompa de alimentare de pe corpul pompei de injectie. Eu de acolo am avut ceva scapari, am schimbat furtunul cu totul si am pus coliere noi peste tot.



                                Dragos
                                Last edited by Heavy D.; 10-13-2013, 21:44 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF