Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brakes, the next episode.

    Buna seara/dimineata !


    Am terminat treaba cu franele si pe spate. Faze intermediare, dupa largirea canalului de disc, curatire si degresare:

    Etrier spate Benz 1.jpg Etrier spate Benz 2.jpg

    La final, dupa vopsirea in negru si montarea placutelor noi TRW:

    Rear left.jpg Rear right.jpg


    Mentiunea de pe parcursul procedurii:

    - din informatiile si experienta mea de pana acum, grosimea placutelor corecte este identica pentru ambele tipuri de discuri ventilate (22 sau 24mm grosime si 278mm diametru), adica 15mm sau foarte putin peste aceasta valoare. Pentru puntea fata, la disc de 25mm grosime se folosesc placute de 16mm grosime, la disc de 22mm grosime se folosesc placute de 17.5mm grosime. In cazul placutelor, grosimea se masoara cu tot cu suportul metalic al stratului de frictiune, adica cea totala.

    Daca se doreste o conversie la discuri de 320mm diametru pe fata (mai mari decat cele de 294mm folositi de mine), este necesara utilizarea unor jante de 16" diametru.

    Dupa ceva alergatura de oras, cu discuri si placute inca nerodate, se simt diferente legate si de eficacitate, si de dozaj. O sa mai rulez cateva zile, dupa care o sa prezint ceea ce simt eu ca imbunatatire. Poate chiar in procente, ca sa-l bucur pe Albert...


    Weekend placut !


    Dragos

    Comment


    • One step at the time...

      Buna seara !


      Astazi am montat volanul cu insertii de lemn, dupa ce am organizat "reimprospatarea" lui de un tamplar si de un tapiter. Rezultatul se observa mai jos:


      Volan din profil.JPG Volan din fata.JPG

      Sunt multumit, costurile au fost neglijabile, una din manopere s-a compensat in regim de serviciu/contraserviciu.

      Referitor la frane, dupa circa 1500km de la conversia facuta, rezultatele sunt mai bune decat m-as fi asteptat. Ca un rezumat la toata treaba asta, trecand de la discuri relativ mici si neventilate la discuri mai mari si ventilate, precum si de la etrieri modesti la d-aia seriosi, cu circa 350 Euro am un sistem de franare pe care-l simt mult mai eficace, mult mai usor de dozat. As estima un randament mai bun cu circa 40 - 50 de procente, si pompa centrala inca nu am schimbat-o...

      In plus, o parte din materialele demontate de pe masina (discurile spate) au trecut deja in patrimoniul altor persoane. Nu am poze deocamdata, dar prin iulie, cand estimez ca voi reveni acasa, discurile fata rulate circa 5000km, precum si etrierii fata si spate, toti patru refacuti cu acelasi kilometraj in urma vor fi de vanzare. Iar radiatorul OEM pentru OM601 cu cutie automata la fel.


      Weekend placut va doresc !


      Dragos

      Comment


      • Te salut

        Vreau sa spun ca volanul arata trasnet, ii scimba aspectul interior foarte mult.
        Sa ai parte de cati mai multi kilometrii fara probleme.
        Sa nu ma uiti te rog cu stopurile alea cand ai de gand sa le schimbi.

        Cu deosebita consideratie,
        ALIN DUNA

        Comment


        • Ordered new stuff.

          Buna seara !


          Am mai facut ceva progrese legate de W124. Ieri am comandat cele de mai jos:


          Toyo Proxes CF1.JPG Folie carbon pentru praguri W124.JPG Becuri BA15S cu leduri CREE.JPG


          E vorba de patru anvelope de vara Toyo Proxes CF1 (cu profil asimetric si buza de protectie a jantei), un kit de ornamente din folie carbon-like pentru ornamentele de plastic de pe praguri si un set de doua becuri BA15S cu leduri CREE.

          Cum anvelopele si chestiile alea carbonice e clar la ce folosesc, ma refer acum la becurile amintite mai sus. Cu cateva pagini in urma prezentam conversia la becuri cu leduri SMD a luminilor de pozitie/frana si semnalizare spate. Sunt multumit de rezultat, dar nu pe deplin. As vrea o diferenta mai mare de luminozitate intre partea de pozitie si frana, iar daca rezultatele cu ledurile CREE pe frana sunt asa cum as vrea eu sa fie, o sa caut becuri asemanatoare si pentru semnalizarile spate, ca ceva pe orange/chihlimbar am gasit deja.


          Si pentru ca am gasit la pret de gratis piesa de mai jos, am cumparat-o ca sa ma antrenez pe ea la demontat/montat contactul:

          Coloana directie W124 2.JPG


          Iar in functie de situatie, ca mai trebuie si sa traiesc din ce ramane, o sa construiesc asa ceva, dar putin diferit:

          Jehnert Doorboard W124 1.png


          Weekend placut !


          Dragos

          Comment


          • Alt set de etrieri pentru puntea fata.

            Buna ziua !


            Prin diversele mele peregrinari virtuale, am gasit pe ebay-ul de Germania ceva interesant pentru potentialii doritori de a face o conversie la un sistem de franare mult mai performant decat cel stock. E vorba de un kit complet de etrieri cu patru pistoane si discurile aferente care vin de pe W124 E280/E320:



            Eu am trecut deja prin faza asta si daca mai sunt doritori, acum e momentul, licitatia mai tine circa doua zile. Pretul de acum e extrem de mic, va mai urca ceva, dar nimic insurmontabil banuiesc. Succes !


            Dragos

            Comment


            • Seturi complete...

              Am mai gasit si tot pachetul necesar intregii masini, adica etrierii aia seriosi pentru fata si spate, discuri doar pe fata, butucii fata si spate, pana si bratele fata sunt incluse, cu pivoti cu tot:




              Dragos

              Comment


              • New stuff.

                Buna ziua !


                Deși iepurașul care răspunde de mine a trecut acum vreo cinci saptamani să-și facă datoria, și-a trimis un frate geamăn cu chestii neglijate la prima prezentare:

                Inventarul s-a dovedit a fi conform așteptărilor:

                A venit curierul.jpg Folii si becuri.jpg Toata treaba.jpg



                Luată în detaliu, treaba a arătat așa:

                Eticheta de foarte aproape.jpg Made in Japan.jpg DOT.jpg


                Pentru cei care doresc să vadă mai de aproape cum arată o coloana de direcție de benzinar cu cutie manuală, vedeți mai jos:

                Coloana directie 1.jpg Coloana directie 2.jpg


                Intre timp, am găsit o firmă specializată în vopsele și lacuri auto care mi-a mixat 485-ul (Rosenholz Metallic) la doza spray de 400ml și sub forma pensulabilă. In fiecare kit este inclus și lac transparent în recipient separat. Marfa e pe drum, ajunge saptămana viitoare.

                Rosenholz metallic la doza.JPG Rosenholz metallic pensulabil.JPG



                Paște fericit !


                Dragoș

                Comment


                • Becuri led CREE pentru luminile spate

                  Buna ziua !


                  Ieri am avut ocazia sa fac un test cu becurile albe cu led CREE, sosite saptamana trecuta. Benz-ul nu e la indemana, ca l-am lasat acasa, la 1600km distanta, si am facut testul pe masina colegului meu, un Audi S6 2.2T quattro din 1996, cel cu care am venit amandoi la job, in Franta.

                  Becurile respective le-am achizitionat cu gandul de a inlocui becurile cu leduri SMD montate actualmente pe masina ca si lumini de frana, si care nu sunt asa de puternice ca intensitate cum as dori eu, astfel incat sa fie o diferenta mai mare de luminozitate intre luminile de stop si cele de pozitie.

                  Ca si reminder, becurile cu lumina alba arata asa:

                  Bec alb cu led CREE.JPG


                  Testul a fost elocvent, si ca atare, pentru ca intre timp au aparut si becuri cu leduri CREE generatoare de lumina galbena, am comandat asta:

                  Bec galben cu led CREE.JPG

                  Nu este o greseala, cele cu galben lumineaza alb, cele cu alb lumineaza galben...

                  Acestea din urma, cele cu lumina galbena, vor inlocui becurile cu leduri SMD care sunt acum in lampile de semnalizare spate. Cand va veni vremea sa le montez si sa fac diferenta CREE/SMD, adica peste vreo luna si ceva, cand ajung iar acasa, voi posta rezultatele aici.



                  Dragos
                  Last edited by Heavy D.; 05-19-2013, 14:13 PM.

                  Comment


                  • New stuff in the house.

                    Buna seara !


                    Azi am comandat chestii pentru Benz:

                    Teava finala evacuare Benz.jpg Dispozitiv bombat aripi.JPG


                    Sunt de fapt cam universale, da' eu o sa le folosesc la Benz. Prima e teava finala de esapament, cea de dupa toba, si a carei capat urmeaza sa se vada discret de sub bara spate. In afara de dimensiunile date in imagine, lungimea e de 300mm, si se va taia dupa ochimetrul meu.

                    A doua chestie va fi folosita la umflat usor aripile Benz-ului, cand va veni momentul sa gasesc jantele de aliaj care sa potriveasca peste etrierii cei mari. Asta pentru ca estimez ca voi gasi jante, ca am ceva deja in progres, dar vor tinde sa frece in aripi datorita ET-ului. Si aparatul ala va corecta problema.

                    Am mai luat si doua casete de directie cu coduri OEM diferite, unul cum am eu nevoie si celalalt nu, ca sa vad diferentele, ca vin de pe masini cu motorizari diferite din ani de fabricatie diferiti. Pe post de cobai, adica. Plus ca la aia cu cod identic cu al meu pot sa-i schimb semeringurile si s-o pun sus fara sa indisponibilizez masina mai mult de cateva ore, daca cea de pe masina e incontinenta... Dar nu e, cel putin deocamdata. La casete nu mai pun poze acum, doar dupa ce o sa vad ce diferente sunt, daca or fi masurabile cu ce am eu la indemana.


                    Dragos

                    Comment


                    • Back home, new stuff available...

                      Buna ziua !


                      Dupa circa 1700km facuti in 19 ore, cu opriri pentru shopping, papa si lichide, am ajuns inapoi acasa. Binenteles, nu cu mana goala. In inventar au mai aparut urmatoarele:


                      Etrieri fata 1.jpg Etrieri fata 2.jpg Etrieri spate 1.jpg Etrieri spate 2.jpg
                      Faruri noi.jpg Vopsele corectoare.jpg
                      Teava finala crom 1.jpg Teava finala crom 2.jpg

                      Tot pentru Benz, dar mai pe ocolite, ca sa zic asa, sunt cele de mai jos:

                      Ventile otel si becuri led CREE semnalizare.jpg Fender roller.jpg


                      Ca sa sintetizez informatia, treaba sta asa:

                      - set complet de etrieri fata si spate pentru discuri ventilate de pe un 300CE-24, vor fi montati pe alt tip de masina (non-germana...)
                      - set de faruri noi, cu sticle cu tot, binenteles (DEPO, ca actualele TYC au oglinzi cu un usor inceput de pojar ruginos...)
                      - set de vopsele corectoare, aerosol si pensulabil, Rosenholz Metallic si lac transparent.
                      - terminatie cromata pentru evacuarea Benz-ului, partea care se vede de sub bara spate.
                      - zece valve metalice negre, ca vor veni si jantele de aliaj la un moment dat, si trebuie si rezerve.
                      - becuri cu leduri CREE pentru semnalizare spate. Cele actuale cu SMD vor fi de vanzare, probabil.
                      - fender roller, pentru umflat usor aripile, daca va fi cazul.

                      Si de maine incepe treaba. Adica seturi de reparatie etrieri, placute noi, farurile noi la locul lor, chestia cromata pentru esapament la fel, becurile cu CREE la pozitie si semnalizare, etc.


                      Dragos

                      Comment


                      • Si pentru ca prietenii cu ateliere auto trebuie ajutati, maine cineva va fi happy. Motivul este acesta:

                        Presa arcuri Benz.jpg

                        Iar ca sa fiu si eu cel putin la fel de happy, m-am scapat cu mana in buget si am mai luat cate ceva:

                        Normex 1.jpg Normex 2.jpg

                        Pe partea de In Car Entertainment, a aparut asta:

                        Pyle 1.jpg Pyle 2.jpg A pile of Pyle.jpg


                        Si pe partea de studiu, a aparut asta:

                        Carte W124 diesel.jpg

                        Pe partea de muzica, am luat doar patru difuzoare de 6.5", o sa mai apara patru. Tubularele alea de impact sigur nu strica prin garaj, mai ales daca imi aduc aminte unde am pus pistolul (electric) cu bataie pe care l-am luat de vreo juma' de an.


                        Duminica placuta, atat cat a mai ramas din ea !


                        Dragos
                        Last edited by Heavy D.; 06-16-2013, 16:25 PM.

                        Comment


                        • Salut,cum e treaba cu umflatul aripilor spate?

                          Comment


                          • Umflaturi...

                            Buna seara !


                            Pana la faza cu umflatul o sa mai treaca ceva vreme. Prima data va trebui sa organizez jantele de aliaj care sa-mi placa si sa se impace bine cu etrierii fata. Apoi sa montez TOYO-urile alea de vara pe jantele in cauza si sa vad daca tot ansamblul asta are chef de contact intim cu aripile sau nu. Si daca va fi cazul, se va folosi roller-ul si apoi o sa comunic rezultatul.


                            Dragos

                            Comment


                            • Va salut.... Am si eu cateva intrebari in legatura cu un Mercedes w124 motor de 2000 Diesel .
                              Dupa ce am vopsit caroseria , au inceput sa apara cateva defecte . A inceput sa imi arunce motorina pe la pompa de injectie , cand schimb in treapta a 3 imi agata si huruie grupul , directia nu e prea buna (cand las volanul liber masina o ia spre dreapta) ,blocul de lumini imi face figuri si nu in ultimul rand ca sta la relanti sta turata si scoate fum (de culoare neagra) .
                              As dori si eu o parere daca merita restaurata sau nu , si daca da cat m-ar costa toata treaba .

                              Comment


                              • To do or not to do ?

                                Buna seara !



                                - termenul "pe la pompa de injectie" e vag, sunt multe locuri pe unde motorina poate iesi din pompa la aer liber, sub presiune sau in cadere libera. "Arunca" implica presiune, deci ai cel putin patru variante acolo...

                                - ai acelasi grup indiferent in ce treapta esti. Deci, huruitul ori vine de altundeva (rulmenti cutie, rulment intermediar cardan) ori de la grup, dar faci tu ceva deosebit cand ai de-a face cu treapta a treia.

                                - "directia nu e prea buna"... Eu as zice ca nu e buna deloc daca masina trage in dreapta, dar majoritatea drumurilor sunt inclinate catre dreapta pentru scurgerea apei in caz de ploaie, si trebuie exclus acest lucru din ecuatie. Directia se poate regla, dar numai dupa ce toate celelalte componente implicate sunt in stare buna. Adica bucsile bratelor si pivotii sa nu aiba joc, rulmentii de sarcina ai amortizoarelor idem, anvelopele uzate uniform si cu presiune egala, etc. Apoi, te poti apuca de reglat caderea si convergenta, ca fuga e fixa constructiv.

                                - probabil ai nevoie de alt bloc de lumini.

                                - posibile probleme legate de injectie, manipulari de pompe, avansuri, debite, probleme de soc automat.

                                In mod normal un W124 in stare decenta ar trebui restaurat (doar caroseria ai facut-o deja...), dar notiune de "decent" depinde de la om la om, ca si bugetele disponibile pentru readucerea la semne. Deci, e relativa treaba cu restaurarea, in functie de ce calitate/aviditate au meseriasii la care vei apela, de prioritatile pe care le ai si de cati bani ti-au mai ramas dupa ce ai vandut Bentley-ul ala decapotabil si ai platit toate datoriile...

                                Poate scapi mai ieftin cu schimbatul complet al motorului si/sau grupului, trebuie sa sapi pe probleme. Sau sa pui pe cineva sa sape, binenteles...


                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF