Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ar fi mai simplu ca dupa ce pornesti motorul sa pui mana pe ea, deoarece daca functioneaza se simte la mana cum vibreaza.Nu are nici un buton de on-of porneste odata cu motorul.Daca nu merge, da-o jos si vezi ce se intampla fara,desi nu cred ca daca e din fabrica a fost pusa degeaba acolo.Posibil sa cupleze la prima treapta a aerotermei cand dai drumul la caldura,nu stiu zic si eu...Stima.
    Last edited by Cristi Nazarov; 12-20-2017, 23:58 PM.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • Buna ziua !




      @nino:


      Multumesc pentru informatii, astept pozele cu locatia termostatului diuzelor.




      @Cristi Nazarov:


      O sa ma ocup de pompa odata ce ajung acasa unde mi-ai lasat masina (multumesc pentru serviciu pe aceasta cale !).




      Ca proiect de viitor, mi-ar place ca incalzirea oglinzilor si diuzelor sa nu fie comandata de nici un termostat, ci de cate un buton pentru fiecare. Mai vedem...







      Dragos

      Comment


      • Poza promisă cu locașul termostatului, nu se inteleg prea multe pentru ca am redimensionat poza, trecerea de la termostat se poate face sigur doar ca va trebui si ceva releu sa nu se supraincalzeasca. Grija mare cu clemele capacului sunt foarte usor de rupt, eu am pățit!
        Attached Files

        Comment


        • Sa-nteleg ca virgula carcasa termostatului se afla aproape de balamaua din stanga a capotei, nu ? Sau depinde de motorizare, turbo sau fara ? Ca la dieselele cu turbo vasul spalatorului este in stanga motorului, iar la cele fara turbo, in dreapta motorului. Si vad acolo ceva furtun imbracat in ceva sau sunt fire electrice matisate in ceva material ?





          Dragos

          Comment


          • Originally posted by Heavy D. View Post
            Sa-nteleg ca virgula carcasa termostatului se afla aproape de balamaua din stanga a capotei, nu ? Sau depinde de motorizare, turbo sau fara ? Ca la dieselele cu turbo vasul spalatorului este in stanga motorului, iar la cele fara turbo, in dreapta motorului. Si vad acolo ceva furtun imbracat in ceva sau sunt fire electrice matisate in ceva material ?
            Dragos
            Da ase e, carcasa termostatului se află în stanga langa balamaua, nu stiu daca difere de la turbo la norma, nu am avut nici o data turbo, la benzina si la diesel simplu e in stanga. Ce se vede acolo sunt fire electrice care merg de la oglinzi la termostat sunt izolate cu ceva furtun din sârmă!

            Comment


            • W124 si ventilatoarele radiatorului motor.

              OK, am inteles, multumesc mult !




              Mai departe... M-am intors acasa, Benz-ul a facut 1670km fara stres, cu o mica exceptie. The story goes like this: Germania, 140 - 160km/h cu orele, apoi brusc blocaj in trafic a.k.a. stau.


              Dupa o talpa de-asta lunga la 4000 - 4500rpm, motorul are nevoie de racire extra-naturala, adica nu aia cu vantul din mers. Cum vant din mers nu am atunci cand stau, prevazusem aspectul si am montat doua ventilatoare electrice in spatele radiatorului. Cu comanda digitala, adica le pornesc apasand cu degetul un buton in bord. La vremea respectiva, montajul electric s-a facut via fir de la baterie/siguranta/releu, adica asa cum trebuie. Deci, apas pe buton, dar nu se intampla nimic. Trebuia sa scada momentan acul voltmetrului montat de mine si sa se auda un usor vajait.


              Binenteles ca am fost anti-fericit in acel moment, dar mi-au venit idei... Deschiderea la maxim a robinetilor de caldura interioara si actionarea pe treapta a treia a proaspatului ventilator de habitaclu au fost suficiente ca sa tina temperatura in limitele corecte. Cu titlu informativ, afara erau opt grade.


              Dupa vreo juma' de ora, traficul a inceput sa se desfasoare normal, s-a intunecat afara, am intrat in Austria. Am oprit ca sa scutur trandafirul de roua si sa-mi intind oasele, plus diagnosticare defect. Dupa circa zece secunde de studiu, s-a dovedit asta:


              Conectorul cu dichis.jpg


              Cum NU trebuie a fost soclul sigurantei plate de 20A, care s-a corodat cu timpul si nu a mai facut contact de vreun fel (jumatate din el se vede incadrat cu rosu in imaginea de mai sus). Deci, am sarit peste el, legand firul la baterie fara nici o siguranta (deocamdata). Si comanda ventilatoarelor a inceput sa functioneze normal.


              Consumul mediu dupa 1670km a fost 8.4 litri la suta, in conditiile in care am mers predominant cu 140 - 160km/h, avand si varfuri de 170km/h (4600rpm sau pe-acolo...)






              Craciun Fericit tuturor !





              Dragos

              Comment


              • Filtru rezervor and stuff.

                Buna seara !




                Am avut timp sa mai lucrez de cate unele la masina. Am rezolvat problema de contact electric descrisa in postul anterior cu alt soclu de siguranta pe fir si am trecut la treburi murdare.


                Colegul Levi mi-a deschis ochii asupra filtrului de motorina din rezervor de a carui existenta nu am fost informat pana acum, si considerand experientele lui, am purces la treaba. La inceput, situatia a fost cam asa:



                Filtru tanc 01.jpg Filtru tanc 02.jpg Filtru tanc 03.jpg




                Dupa circa zece minute, treaba a aratat mult mai bine:



                Filtru tanc 4.jpg Filtru tanc 5.jpg Filtru tanc 6.jpg



                Per total, task-ul a durat circa o ora. Observatii:


                - cand te apuci de treaba asta, fa in asa fel incat sa ai minim de motorina in tanc.

                - asteapta-te sa te lupti cu hexagonul de 46 al filtrului. Nu a fost cazul, la mine filtrul a iesit cu tot cu furtunul de tur atasat via niplu filetat si le-am separat in menghina dupa ce am demontat furtunul si de pe conducta de tur.

                - curata filetul niplului sertizat pe furtun. Etansarea in alezajul filetat al carcasei filtrului se face stil injector care apasa pe ceva. In acest caz, acel "ceva" nu e saiba de foc, ci chiar corpul de aluminiu al filtrului.

                - daca nu montezi filtru nou (care vine cu o-ring cu tot), ci doar il speli pe cel mizerabil, ia in considerare ori un o-ring nou, ori o pelicula subtire de silicon destept pe cel vechi, ca sa eviti surprize picuratoare ulterioare.

                - filtre de-astea au si benzinarele, dar difera densitatea sitei. De-aia si scrie pe hex-ul de aluminiu "DIESEL", ca sa nu pui filtru de benzinar si sa-ti de-tunezi motorul cam de tot...

                - codul filtrului se vede in poze, dar EPC-ul imi da A124 470 01 06. Si in afara de OEM, nu am gasit decat Meyle cu codul 0140470003. Adica asta:






                Se simt usoare diferente cand tragi de toti caii, plus ca probabil o sa dorm mai bine...


                Next problem: de vreo trei zile luminile de la numar nu mai vor. Eu am soffit-uri cu SMD-uri, da' tot nu merg. Siguranta lor e buna, pozitii OK, tot restul e in parametri. Idei, variante ? Doua saptamani inainte de "nu merg" am avut si varianta intermediara "merg doar cand vor ele"...






                Dragos

                Comment


                • Nu-mi mai aduc aminte cum "trec" firele la 124, dar la behemveu' meu am avut un fir maro intrerupt in manunchiul ala din tubul "acordeon".
                  Poti verifica si acolo.
                  Eu l-am taiat, prelungit, cositorit innodatura, izolat si bagat la loc.
                  Attached Files
                  Stefan

                  Comment


                  • Se tot poate să fie acolo problema!
                    Am avut și eu așa un fir julit în zona aia, la Lord. La mine nu funcționa becul din portbagaj din această cauză, dar tot pe acolo trec și firele la plăcuța de înmatriculare.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Buna seara !




                      Am retinut, banuiam eu ca de acolo ar veni problema, dar o sa vad efectiv abia peste o zi-doua ce a fost intr-adevar si o sa scriu aici.




                      Dragos

                      Comment


                      • Buna seara !




                        Pana rezolv treaba cu luminile la numar, mi-a dat cu virgula la ceva. Mai precis, garnitura de baie a cutiei automate sosita in kit cu filtrul aferent nu a fost ce trebuie. Vezi mai jos diferente:


                        Tipuri de garnituri la baie de ulei a cutiei automate 722.4.jpg


                        Ce a venit in kit este in stanga, ce imi trebuia mie si am comandat ulterior e in dreapta. Comanda a fost data dupa VIN si cod OEM de piesa, shit happens...



                        Iar cand ma apuc de schimbat, o fac serios. Filtrul de ulei motor si cel de motorina erau deja montate:


                        Piese noi.jpg ATF la bidon mare.jpg



                        Iar azi mi s-a rupt cablul de la deschis capota, lucru asteptat de mult timp...





                        Dragos

                        Comment


                        • Buna seara !



                          Am rezolvat treaba cu luminile la numar si cea cu cablul de capota rupt. A fost o intrerupere in cablajul din zona balamalei capotei, asa cum bine au intuit colegii ante-scriitori dog si Levi. Dar si lampile de numar, montate noi acum vreo cinci ani, au contactele ruginite rau, semn ca acolo intra apa sau se face si nu iese condensul.


                          Cu care ocazie am curatat contactele respective si am schimbat ledurile primitive cu altele actuale CAN-BUS, deci am dublat valoarea masinii oarecum. Sau triplat, daca socotesc si cablul de capota...


                          Apropo Levi, lumina din portbagaj nici la mine n-a mai vrut de vreo luna, problema diagnosticata tot azi cu switch coclit. Noroc ca am un switch nou pe undeva, montatul acestuia fiind lejer, spre deosebire de gasirea lui in locul unde se afla acum, in vreo cutie, pe vreun raft, intr-un loc neidentificat.


                          Schimbarea cablului de capota implica demontarea carenajului din zona pedalierului si slabirea din suruburi a piesei superioare. Nimic complex, nici chiar trecerea cablului cel nou prin peretele de foc si fixarea corecta a burdufului respectiv. Codul Febi folosit se vede mai jos:


                          Cablu capota.jpg



                          Urmeaza sa-mi caut lampi noi la numar, eventual si o antena radio de-aia electrica, ca am doar un ciot de antena fixa cu care nu prind mai nimic...





                          Dragos

                          Comment


                          • am schimbat ledurile primitive cu altele actuale CAN-BUS, deci am dublat valoarea masinii oarecum. Sau triplat, daca socotesc si cablul de capota...


                            Foarte tare
                            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                            Comment


                            • Buna seara !



                              Am identificat switch-ul de capota al portbagajului pe undeva prin rafturile mele, cautand altceva. Demontajul/montajul dureaza in total cam un minut, cel vechi iese prin interiorul capotei si tot pe acolo se introduce cel nou. Care arata asa;



                              Switch capota portbagaj.jpg



                              Fixarea in pozitia de lucru se face cu aripioarele elastice de pe corpul switch-ului, pentru demontare apasandu-le catre axul longitudinal al acestuia. Cel nou se introduce pana se aud unul/doua click-uri. Doua fire/doi papuci implicate/implicati in tota povestea.



                              Maine Benz-ul va primi anvelope noi de iarna pe fata, pentru ca iarna nu-i ca vara...






                              Dragos

                              Comment


                              • Vas lichid spalare parbriz, cu incalzire si fara.

                                Buna ziua !



                                La unul din W124-le din colectie, vasul spalatorului de parbriz a venit fara incalzire. Am organizat un vas cu incalzire, urmeaza si furtunele aferente si legarea lor in circuit. Dar pana atunci, au trebuit rezolvate scurgerile neplanificate:


                                Vas spalator.jpg



                                Problema a fost cauzata de reperele 44 si 33 din imaginea de mai sus, si pentru ca cineva inaintea mea a facut o improvizatie, am comandat si reperul 47, care are doar rol de prezervativ pe sfarcul din fundul vasului, acolo unde acesta se ghideaza in gaura din contra-aripa, ca sa nu frece plastic direct pe metal. Piesa 47 se vede mai jos, comandata pe OEM, cod A201 997 51 81:



                                Bucsa vas spalator.jpg



                                Piesa 44 este un guler de etansare pe tija de absorbtie a pompei spalatoare de parbriz, iar piesa 33 este un dop in locul pompei de spalat farurile, care la mine nu a fost o optiune la vremea respectiva. Codurile sunt A123 997 36 81 pentru gulerul 44 si A000 997 33 20 pentru dop.



                                Garnitura vas spalator.jpg Dop vas spalator.jpg



                                Despre montaj nu are rost sa discutam, chestiile se explica de la sine cand te uiti la vas. Costurile reperelor (toate trei de cauciuc) a fost neglijabil, doar ca eu am luat cate trei-patru din fiecare, pen' ca problema se poate ivi la oricare din masinile respective.




                                Weekend placut !




                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF