Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci asa sta treaba acolo, multumesc mult !

    O s-o schimb atunci, ca mare lucru nu este, si pe cea cu scurgeri o s-o repar, dupa ce identific pe unde pierde lichid. Prin fata in zona fuliei nu curge, ca fulia e uscata la interior, poate pe undeva pe la garnituri sau prin spate.


    Dragos

    Comment


    • Salutam!
      De obicei curge pe la garniturile dintre pompa si vasul cu lichid. Cu aceasta ocazie poti sa schimbi uleiul si filtrul(MANN H85).
      Spor!
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • Ok, multumesc, o sa verific cu atentie zona respectiva. Filtrul l-am schimbat de vreo juma' de an, si in portbagaj am cam doi litri de ATF II de la Mobil.

        Astept doar un weekend la masina, astfel incat sa fac treaba cu pompa si sa pun un switch provizoriu la ventilatorul electric.


        Dragos

        Comment


        • Shopping again...

          Buna seara !



          La faza cu montatul paravanturilor (deflectoarelor de aer) HEKO, ochii mei au fost foarte aproape de chederele usilor, alea care fac etansarea intre usa si caroserie.

          Cand ochii sunt prea aproape de ceva, acel ceva dezvaluie amanunte care se trec cu vederea de obicei. Astfel, la usile fata chederele sunt coapte. Ca atare, azi am comandat un set de chedere noi pentru usile fata. Pret 60 Euro pentru ambele, noi, livrare gratuita.

          Si daca tot am avut o mica sesiune de shopping, am mai luat un set de trei adaptoare de grosimi diferite pentru viitoarea scula de muzica din bord (Alpine IVA-D511RB), ca nu se stie daca adancimea standard de montare va permite monitorului sa iasa si sa se opreasca in pozitie corecta. Adaptoarele arata asa:


          Set adaptoare 1 DIN.JPG


          Un weekend glorios va doresc !


          Dragos

          Comment


          • Trapa cu figuri

            Buna ziua !


            Luni mi-am inceput ziua de munca pe la pranz, asa ca de dimineata am alocat ceva timp pentru diagnosticarea trapei, care nu vrea sa faca nimic. Adica atunci cand actionezi butonul in cauza, nu scoate nici un sunet si nu da semne ca ar vrea sa miste.

            Dupa ce am aruncat o privire la sigurante care pareau a fi OK, am rugat un coleg sa asculte la motorul trapei, daca da semne sau ceva sunete in momentul actionarii butonului. Cum asta nu s-a intamplat, am actionat manual motorul, ca se poate si asta daca chiar e nevoie. Astfel, invartind de piulita in cauza cu o cheie de 16mm, am actionat trapa inspre coborarea ei, adica "SENKEN", ca aia inseamna cuvantul asta scris pe rotita de plastic alba aflata alaturi.

            Dupa ce trapa a miscat circa 5 - 10mm in regim de coborare, actionarea aia cu mana a inceput sa mearga mai greu si nu am indraznit sa insist, de teama sa nu rup ceva, cabluri sau ce-o mai fi pe traseu. Ca atare, am urcat trapa la loc invartind de piulita in sensul de urcare (HEBEN scrie pe rotita alba), si m-am oprit la faza asta.

            Pe moment, banuiesc ca ori e motorul dus, ori din cine stie ce motive nu ajunge curent la el. Cablurile de actionare a trapei par a fi OK, ca daca m-au lasat sa cobor si sa ridic trapa inapoi, eu asa as zice.

            Daca aveti idei despre potentiale cauze de nefunctionare totala a trapei, dati de veste aici, va rog. Si modul de rezolvare, binenteles, daca ati remediat problema.


            Dragos

            Comment


            • Nu cumva sa fi patit si tu exact cum colegul Sovieticool... iata patania lui http://www.clubmercedes.ro/poze-sau-...ght=trapa+w126 ... sa fie de folos!

              Ca mecanism sunt asemanatoare cele doua modele...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Multumesc pentru link.


                Am mai dezvoltat si alte linkuri din el, dar niciunde nu am gasit cu ce se incepe atunci cand trapa nu vrea sa se deschida. Sau poate doar asa pare si trebuie ajutata putin de deasupra... O sa vad cand ajung acasa, deocamdata nu e stres cu ea.


                Dragos

                Comment


                • Eu in prima faza as verifica daca vine curent pe instalatie, dupa care as trage doua fire de la baterie sa vad daca functioneaza motorasul. Daca toate sunt ok atunci da jos tapiteria de pe trapa, dupa care ai acces la mecanisme...asa poti depista ca nu cumva sa fi si de acolo e problema!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Clar ca asta e calea cea buna, doar ca tre' sa aflu pe care din pinii aia cinci sau sase trebuie sa dau curent, daca se va ajunge pana acolo.

                    Si apoi, in functie de ce se intampla, voi vedea care e urmatorul pas.


                    Dragos

                    Comment


                    • Salutare! Tapiteria trapei se da jos numai dupa ce ai deschis trapa. Deschizi trapa 3 sferturi din cursa ei, tragi de partea din fata a tapiteriei in jos ca sa se desprinda din cei 4 bumbi, deschizi trapa maxim, desfaci cu surubelnita in cruce tablitele de protectie de pe sine, tragi tapiteria in fata pe sine si o scoti pe deasupra. Nu incerca sa o scoti prin masina ca se indoaie si-ti blestemi soarta .
                      Spor!
                      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                      W 124 `93 E250 D ex 300 D


                      - Bond - James Bond.
                      - `Dullah - Abdullah.

                      Comment


                      • De-ale trapei...

                        Buna seara !


                        Pana la faza de a umbla la trapa, vreau sa ma asigur ca butonul care o comanda este OK si daca ajunge curent pana la el.

                        Cu ce se incepe ca sa ajungi la mufa butonului sau ca sa dai jos toata consola in care se afla el, are cineva idee ?


                        Dragos

                        Comment


                        • Simplu. Scoate plafoniera.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • Hm, cuvantul asta trebuia sa-l folosesc, "plafoniera", in loc de "consola". Ca la aia ma refeream cu intrebarea "cum se da jos". Ceva cleme, se trage usor de ea sau ceva pe acolo ?


                            Dragos

                            Comment


                            • Impingi cu mainile de ea inspre dreapta si apoi o tragi in jos. Daca nu ai degete de pianist te poate ajuta o surubelnita dreapta. Lamelele flexibile se afla in dreapta si pe lateral.
                              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                              W 124 `93 E250 D ex 300 D


                              - Bond - James Bond.
                              - `Dullah - Abdullah.

                              Comment


                              • Plafoniera iese foarte usor are niste cleme metalice, cu o surubelnita faci parghie si iese.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF