Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O intrebare, tu zici ca ai montat curea 6pk 2050 dar in poza apare 6pk2040, adica mai scurta.Nu cumva de aici problema?

    Comment


    • Preturi pt rola conform cod 50 din lista colegului, cea mai ieftina este 15 euro

      Suportul inca nu dau de el.

      Comment


      • Rola ghidaj curea si suportul aferent.

        Buna seara !


        Stiu preturile, ca am cautat deja, dar n-o sa dau atat pe ele. La suport am variante la 32 Euro OEM de pe Vito din 1997 cu 2.3, iar rola e circa 12-15 Euro de la producator aftermarket. Eventual sun la amicii de pe centura orasului Alba Iulia sau merg pe la ei si vad ce gasesc.

        Si poate va trebui sa repozez conducta de vacuum dintre pompa de vacuum si servo-ul de frana. Pana atunci, am vrut sa pun inapoi cureaua de 2050mm dar era poluata cu chestiile cu care am dat pe ea. Si am pus provizoriu 2040-ul care fusese folosit doua ore in teste. Suport in continuare galagia...

        Deocamdata multumesc pentru ajutor, saptamana viitoare se vor face progrese si la alte capitole. Detalii aici, in momentul finalizarii operatiilor propuse.



        Dragos
        Last edited by Heavy D.; 04-19-2014, 20:40 PM.

        Comment


        • W124 ICE, progrese importante.

          Buna seara !


          Zilele trecute am finalizat panourile de usi cu locuri pentru patru difuzoare in fiecare. S-au imbracat in piele, s-au montat in usi, s-au montat difuzoarele, rezultatul mai jos:


          Usa stanga 1.jpg Usa dreapta 1.jpg


          Usa stanga 2.jpg Usa dreapta 2.jpg


          Head unit 1.jpg Head unit 2.jpg


          Difuzoarele vin de la Pyle, 6.5" diametru (165mm), 4 Ohmi impedanta, membrana de polipropilena, sasiu metalic, bobina ventilata de 1" diametru si cica ar suporta 65W RMS. Am legat doua cate doua in paralel (ca sa obtin 2 Ohmi), apoi rezultatele au fost inseriate (ca sa ajung din nou la 4 Ohmi per usa).

          Amplificatorul care le duce stie 200W RMS per canal la 4 Ohmi impedanta, deci rezerve de power sunt suficiente. Head unit-ul este imprumutat de pe masina mea de padure (Sony CDX-GT616U) unde comanda o magazie de MD-uri atunci cand nu canta de pe stick.

          A sosit noul head unit de la Alpine, inca nu am avut ocazia sa-l recuperez. Si va aparea si o camera video cu night vision pentru marsarier, tot de la Alpine. Scula este asta:


          Alpine IVA-D511R.jpg


          Se pare ca ar fi loc de ceva woofere si pe polita de sub luneta, dar asta este proiect de viitor...


          Dupa lupte seculare cu filetele americane conice ale senzorilor de temperatura, acestia au fost montati in baia de ulei a motorului si cea a cutiei, firele trase in bord la ceasuri, legaturi la alimentare si iluminare, end of story doar in proportie de 66,6%, ca mai trebuie adaugat si voltmetrul pentru ca trio-ul sa fie complet:

          Ceasuri 1.jpg


          Ceasurile vin de la AutoMeter, seria SportComp II, diametru 2 1/16" (52mm), electrice si full sweep.

          Am montat si paravanturile de la HEKO la toate usile, cel pe pe dreapta fata a fost manipulat usor cu un dremel ca sa vad oglinda aia mica intreaga. Poate rezolv maine si cu ceva imagini.


          Dragos

          Comment


          • Originally posted by Heavy D. View Post
            am finalizat panourile de usi cu locuri pentru patru difuzoare in fiecare
            ... deci, Dragoș tată, cu isprava asta te-ai internat și tu oficial în salonul unde sunt ținuți sub supraveghere cei cu acoperișul cu muuulte țigle lipsă ... Bine ai venit, încet-încet populăm salonul ...
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Heko and stuff

              Buna seara !


              Am inaugurat cei 14.2 megapixeli de origine Samsung ieri la faza cu ICE, azi am continuat cu paravanturile Heko. S-au potrivit fara probleme, la usile fata ar mai fi putin de lucru pentru ca geamurile sa se inchida usor, nimic nerezolvabil. Imagini mai jos:

              Stanga.jpg Dreapta.jpg

              Fata stanga.jpg Fata dreapta.jpg

              Detaliu oglinda dreapta.jpg

              Vineri am dat o raita pe la dezmembrarile de pe centura orasului Alba Iulia si am racolat un set de doua claxoane OEM perfect functionale si suportul lor, plus rola de ghidaj a curelei agregatelor si suportul aferent, ultimele venind de pe un Vito cu OM601 de 2.3. Binenteles ca am uitat sa pozez rola si suportul, dar si maine e o zi.

              Iar de montat nu le montez inca, pen'ca se pare ca am rezolvat cu scartaitul curelei. Mi-am tras un tub de 100 de grame de vaselina siliconica de la Liqui Moly, chestia aia transparenta care e al naibii de serioasa cand e vorba sa nu se duca de pe degete... Am aplicat trei-patru varfuri de deget pe curea si pe fulii, iar de la aplicare (vineri) si pana azi nu a scartait nimic. Si sper ca lucrurile sa ramana asa... Kriptonita afganistana miraculoasa arata asa:

              Silikonfett de la Liqui Moly.JPG

              Din motive de radiator separat de ATF de cutie, suportul claxoanelor nu s-a mai asezat asa cum l-au pus aia in 1995, asa ca a fost manipulat, iar situatia finala arata asa:

              Claxoane din fata.jpg Claxoane de sus.jpg

              La capitolul estetica am facut un fel de compromis/sacrilegiu, vopsind suportul claxoanelor cu nuanta antracit metalizat de la BMW, ca numa' aia era disponibila in borcanul la care am avut acces. Sper sa mi se ierte acest pacat cand va veni momentul. Sau e cumva un free-pass for the dark side ? Ramane de vazut...

              De circa zece zile masina mea se descurca fara visco, elice sau difuzor de aer, ca primul era defect si ultimele doua deranjau la sportul ala numit "da jos cureaua/pune sus cureaua", desfasurat intensiv in ultimele doua saptamani...

              Fara visco si elice.jpg

              Motorul nu are nici o tendinta de a intra in calduri, nici in regim de stop'n'go, nici la drum lung, ca am avut trasee de peste 1500km in aceasta configuratie.

              Cat despre salonul ala cu gratii la geam si pereti capitonati, mi-a reusit evadarea acum vreo 32 de ani, cand, dupa ce am ajuns acasa, am demarat proiectul "spite din electrozi de crom de 4mm diametru pentru bicicleta ruseasca din dotare". Proiect finalizat cu succes dealtfel, ca si cele care au urmat...


              Dragos

              Comment


              • Foarte faina masinuta Bv!

                Aia pe centura la Alba au multe MB w124? Mai gasesc ceva piese pe acolo daca dau o raita sau ai golit tu tot ? :> Ms.

                Comment


                • Dezmembrari Mercedes Alba Iulia

                  Buna seara !


                  De la ei nu am luat prea multe, pentru ca eu prefer pe masina piese noi, mai ales ca le pot achizitiona direct de la sursa. Au multe W124, cu/fara motoare, berline/break, etc. Ii gasesti aici pe forum cu ID-ul Caponew202 sau la tel. 0743 462 289, va raspunde Paula sau un angajat al ei.

                  Si daca explici clar ce piesa doresti, poate primesti la telefon deja raspunsul dorit, astfel putand evita un drum facut degeaba de la Sibiu la Alba Iulia.


                  Dragos

                  Comment


                  • Rola ghidaj curea agregate.

                    Buna seara !


                    Am reusit sa fac cateva poze la rola de ghidaj suplimentara prezenta pe un OM601 de 2.3 de pe un Vito mai vechi, versiunea cu motor transversal. Treaba arata asa:

                    Rola si suport 1.JPG Rola si suport 2.JPG

                    Readuc aminte ca aceasta rola nu face parte din arhitectura unui OM601 clasic, cel de 1997cmc, dar si acesta are cele trei gauri in chiulasa necesare fixarii suportului. Si utilizand o curea ceva mai lunga decat cea de 2050mm, se obtine acelasi rezultat.

                    Momentan, cum se pare ca am reusit sa rezolv cu scartaitul ala pervers de la curea, nu o sa schimb nimic. Daca incepe iar, mai ales ca sambata plec la un drum de circa 1800km, o sa fac miscarea cu rola suplimentara, ca am o curea de 2080mm in stand-by la portbagaj.

                    Maine reintru in posesia unui ventilator electric destept, ca-l uitasem la un prieten in Timisoara acum vreun an, si il voi monta deocamdata provizoriu fara a-l lega la vreo sursa de curent. Am totul pregatit daca va fi cazul, ca reintoarcerea pe meleagurile noastre va fi undeva prin iulie-august, cand vor fi calduri serioase, nu ca acum. Revin cu imagini maine seara.



                    Dragos

                    Comment


                    • Derale Tornado 16".

                      Buna seara !


                      Astazi am sarbatorit prin munca. Nu prea grea, dar eficienta. Scopul a fost sa fac sa bata vantul atunci cand vreau eu. Cu ploaia nu-mi reuseste chiar intotdeauna, dar cu vantul a tinut.

                      Acum vreo doi sau trei ani am achizitionat un ventilator electric mai deosebit. Era planificat pentru masina mea de padure, dar pana va face treaba acolo se pare ca va mai dura un an-doi. Si decat sa stea degeaba, ca sa nu-si uite menirea, astazi l-am pus la treaba. E vorba de aceasta piesa:


                      Derale Performance.jpg Fisa tehnica Derale.jpg


                      Dupa cateva masuratori brute, s-a dovedit ca ventilatorul se simte in largul sau acolo unde vroiam eu sa-l pozitionez. La scurt timp inainte de montare, situatia arata asa:

                      Derale din spate.jpg

                      Si in acel moment, s-a intamplat ceva. In timp ce unii "munceste", altii "face" chestii mai "de sarbatoare". Am scanat zona din jurul meu, si am observat ceva care astepta sa ma ia prin surprindere:

                      Dezmat culinar 8 .jpg

                      Imediat senzorii mei au simtit pericolul iminent care plutea in aer. La o scanare cu rezolutie mai fina, am constatat ca in atelier, o procedura complexa era in plina desfasurare, atent supravegheata de personal calificat:

                      Dezmat culinar 9 .jpg

                      Pericolul fiind iminent, am intrerupt munca si am solicitat detalii. Care detalii aratau asa:

                      Dezmat culinar.jpg

                      Binenteles ca in aceste conditii inumane nu am mai putut lucra si m-am concentrat asupra noii activitati care nu mai putea fi evitata. Si dupa vreo doua ore de "munca" grea, am continuat eforturile incepute initial si am finalizat 90% proiectul Tornado:

                      Derale pe masina 1.jpg Derale pe masina 2.jpg Derale pe masina 3.jpg

                      Cateva detalii tehnice privitoare la ventilatorul asta de 12V:

                      - diametrul elicei 16" = 406mm
                      - numar pale 10, forma curbata (mai putin zgomot, mai mult debit)
                      - grosime totala 3.9", adica putin sub 100mm
                      - inaltime 15.75" = 400mm
                      - latime 16.70" = 425mm
                      - turatia maxima 1680rpm
                      - consum maxim de curent 19A
                      - debit de aer la 1680rpm = 61.589 metri cubi pe minut (61589 litri pe minut).

                      L-am adus de peste ocean si la ei a fost atunci vreo 130USD, codul producatorului Derale pentru aceasta piesa este 16516, de gasit la www.derale.com, unde vine ca si kit complet:

                      Derale 16516 cooler kit.jpg


                      Pe al meu nu l-am legat electric, doar l-am pregatit. In vara, cand revin din nou acasa, va fi legat definitiv in consola centrala, ca am gasit una cu multe gauri, si o sa aleg ceva switch OEM Mercedes care sa arate frumos si sa faca treaba.

                      La probele facute imediat dupa montare ventilatorul se dovedeste a fi surpinzator de silentios. Nu ca ar fi important la cum cloncane un OM601, dar totusi... Cum diametrul lui lasa loc de mai bine, voi organiza un frate cu 2" mai mare, ca a ramas cam mult loc de jur imprejurul celui actual.



                      Dragos
                      Last edited by Heavy D.; 05-01-2014, 20:40 PM.

                      Comment


                      • Originally posted by Heavy D. View Post
                        masina mea se descurca fara visco, elice sau difuzor de aer
                        Originally posted by Heavy D. View Post
                        am achizitionat un ventilator electric mai deosebit, astazi l-am pus la treaba.
                        Și așa va rămâne (fără piesele originale care făceau vânt după gândirea celor de la Stuttgart) ?
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Ce va ramane pe masina pentru cat timp voi stabili in functie de performantele actualului setup. Cum eu un sunt prieten cu nimic ce are termenul "visco" sau "vacuum" in descrierea tehnica, scenarii de viitor sunt doar cateva:

                          - renunt si la asta electricu' pus azi, ca de doua saptamani nu se incinge nimic, dar vara e pe drum...

                          - asta de azi ramane, daca voi fi obligat sa-l folosesc si el isi va face treaba bine. Cu switch in bord sau cu termo-switch. Sau fara switch, ca ceasul ala de temperatura ulei din bord e atat de inteligent incat poate comanda un ventilator sau o pompa de apa electrica, la un prag de temperatura ales de mine...

                          - asta de azi dispare de pe masina daca nu face treaba, da' vine fra'su mai mare (18") in loc. Toc cu switch sau fara...

                          Aia de la Stuttgart tre' sa faca compromisuri, eu nu. Si nici nu m-au intrebat ce vreau eu sa am pe masina. Back to visco plus difuzor nu se va intampla. In plus, in 19 ani s-au facut multe progrese, zic unii. Mie imi plac doar cateva, si cu alea fac ce consider eu ca e mai bine. Asta daca nu intervine alt progres d-asta fantastic care sa-mi dea peste cap matematica pentru o zi-doua...

                          Iar legat de sisteme de racire in general, atunci cand nu ti se impun limite de executie (dimensiuni, timp de executie, pret de executie sau tip/calitate a materialului folosit), regula de baza este ca nici unul nu are nevoie de ventilator, ca-s stabile si fara. Expresia "sky is the limit" a fost inventata de d-astia ca mine. Nu-mi asum afirmatia in cauza, dar o sustin fara rezerve...



                          Dragos

                          Comment


                          • Buna seara !


                            Ieri seara am plecat la un drum de 1600km, Romania - Franta cu masina configurata cum s-a vazut in pozele anterioare. Adica fara elice, visco sau difuzor de aer. Doar cu ventilatorul electric, care nu este legat la nici o sursa de curent. Am ajuns la destinatie de vreo patru ore, iar sistemul de racire al motorului masinii s-a comportat exemplar.

                            O ora si ceva de stop'n'go la Nadlac, cu 12 grade afara, temperatura lichidului de racire a crescut cu vreo doua grade fata de normal. Din mers, la viteze intre 120 si 145km/h cu 15 - 20 grade afara, nici o problema, nici la deal, nici la vale.

                            Am cascat ochiu' din cand in cand si la cele doua ceasuri de temperatura suplimentare, prezentate anterior. Uleiul motorului a oscilat intre 160 si 190ºF (71ºC - 88ºC) cu un maxim de 200ºF, adica vreo 93ºC, iar ATF-ul cutiei a dat sa miste usor peste 100ºF, adica 37ºC.

                            Pompa mea de servodirectie pierde lichid, asa ca va trebui organizata alta. Mai la vara, cand ajung din nou acasa...


                            Dragos

                            Comment


                            • Buna seara !


                              Zilele trecute am comandat o pompa de servodirectie, cateva butoane din consola centrala si inca o pereche de becuri cu leduri CREE, de data asta pentru luminile de marsarier.

                              De sosit au sosit la adresa indicata de mine, poate am ocazia si sa merg dupa ele. Intre timp, o sa mai comand si un set de chedere noi pentru usile fata, pentru ca cele OEM au crapaturi si urme de coptura de timp si soare...

                              In functie de situatie, desi sunt departe de casa, poate ma incumet si sa montez pompa de servo, doar ca nu stiu inca daca etansarea conductelor se face pe ceva con sau cu saiba de cupru.

                              Si poate gasesc la cineva de pe aici butonul ala din consola centrala care comanda antena automata...


                              Weekend placut !


                              Dragos

                              Comment


                              • Originally posted by Heavy D. View Post
                                Buna seara !




                                In functie de situatie, desi sunt departe de casa, poate ma incumet si sa montez pompa de servo, doar ca nu stiu inca daca etansarea conductelor se face pe ceva con sau cu saiba de cupru.



                                Dragos
                                Salutam!
                                Etansarea se face pe con. Prinderea este asemanatoare cu prinderea tevilor la injectoare sau pompa de injectie.
                                Oricum gaseai si setul de garnituri necesare si simering. Sunt doua modele de pompe, parca. Sunt doua kit-uri de reparatie diferite.
                                Sanatate maxima!
                                Last edited by tumar; 05-10-2014, 22:27 PM.
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF