Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca sunt aceleasi O-ringuri ca cele luate de mine. Am W124, 2.5D, 90cp, 602912. Codul este A0179974148, pret 20ron.

    Comment


    • Scuze, am uitat sa pun pozele.
      Attached Files

      Comment


      • Salut Dragos!

        Din fericire in partea de sus totul e uscat: pompa, conducte, injectoare, furtunasele de pe injectoare.

        Astazi la o examinare mai atenta, pe blocul motor, sub suportul de motor, plin de motorina si se vedea cum picura. Am presupus ca vine de la chestia aia care are vreo 4 furtune. Am dat-o jos si am observat ca partea de plastic prinsa cu o siguranta de partea metalica avea joc si o garnitura care avea cam la 20 de ani. A trebuit sa improvizez si am etansat-o. Am spalat motorul temeinic si maine voi vedea rezultatul.

        Ce face chestia aia? Inauntru are un mecanism care inchide sau deschide un anumit circuit. Ar trebui schimbata?

        Multumesc pentru sfaturi.

        Comment


        • Buna seara !


          Pe moment, fara poze, "chestia aia care are vreo patru furtune" o estimez a fi ceea ce se cheama "vacuum control valve" si se afla pe corpul pompei de injectie.

          Rolul ei este de gestiona vacuumul acolo unde este necesar (cutie automata, EGR), dar nu si acela al servofranei. Daca ai etansat potentialul punct de scurgere, ai rezolvat problema.

          Sus pe pompa mai este ceva care are de-a face cu vacuumul, si se cheama ALDA. Acest sistem se ocupa de gestionarea cantitatii de combustibil adusa in capul pistonului, cantitate pe care o variaza in functie de presiunea atmosferica si cea din galeria de admisie.

          Daca nu ai probleme de vacuum, nu te avanta mai departe.


          Dragos

          Comment


          • Cred ca se refera la termostatul care regleaza temperatura combustibilului. Are 2 furtune de apa si 2 de motorina.
            Attached Files
            Last edited by Leo; 10-16-2013, 19:18 PM.
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • Daca e vorba de termostatul din poza de mai sus, in functie de temperatura antigelului, ghideaza motorina mai intai prin blocul motor ca sa o incalzeasca si apoi spre pompa sau daca antigelul e cald direct spre pompa.
              Cedeaza acolo un O-ring la capacul de plastic care are un stut, am schimbat si eu O-ringul ala iarna trecuta pt. ca pierdea motorina la greu pe acolo, m-a costat 6 RON, daca asta e problema pot cauta codul O-ringului. Nu e nevoie sa schimbi tot termostatul care e destul de scump.

              Comment


              • Buna ziua!

                Multumesc colegilor pentru explicatii.

                Da, despre asta e vorba. Nu am stiut ca e un termostat. Dar nu cred ca are doua futune de apa pentru ca l-am dat jos si prin toate trece motorina. Poate ca in functie de temperatura motorinei o ghideaza spre motor sau pompa si nu a antigelului. Zic si eu...

                Dak poti sa cauti codul...
                Attached Files

                Comment


                • Originally posted by cozmaovi View Post
                  Buna ziua!

                  Multumesc colegilor pentru explicatii.

                  Da, despre asta e vorba. Nu am stiut ca e un termostat. Dar nu cred ca are doua futune de apa pentru ca l-am dat jos si prin toate trece motorina. Poate ca in functie de temperatura motorinei o ghideaza spre motor sau pompa si nu a antigelului. Zic si eu...

                  Dak poti sa cauti codul...
                  Salut, o problema asemanatoare am avut si eu, mie nu imi mai pornea masina dupa o ora de la oprire, pierdea motorina pe la O-ringu de la capacul de plastic si se dezamorsa. Temporar am anulat "incalzitorul de motorina" si merge perfect, se poate anula foarte simplu, furtunul 3 se poate lega la locul indicat 4. Intr-adevar prin toate 4 furtunele trece motorina, furtunele 1 si 2 intra in conducte de metal care prin mijlocul carora trece o conducta mai groasa cu antigel. O-ringu cu pricina se poate schimba foarte usor, se desface siuranta din capatul de plastic, grija mare ca este un arc in el care poate sa sara la desfacere,
                  Attached Files

                  Comment


                  • Se pare ca am facut treaba buna pentru ca nu mai curge. Totul e uscat si functioneaza bine. Probabil ca la un moment dat va trebui sa pun O-ring-ul aferent. Deocamdata nu am timp sa mai umblu pe acolo asa ca il las in pace...

                    Comment


                    • Am primit marfa...

                      Buna ziua !


                      Zilele trecute mi-au sosit cele comandate, plus ceva bonus. Cele asteptate sunt trusa de bercuit conducte si testerele de lichid de frana. Bonusul este setul de patru lampi care se monteaza in partea de jos a usilor, astfel incat sa vezi unde calci cand te dai jos din masina si e intuneric afara.


                      Tester lichid frana.jpg Lampi usi.jpg



                      Pentru lampile in cauza mai am de organizat cablajul si apoi montajul. Intrebarea este: lampile astea tre' sa-si faca treaba doar cu luminile de pozitie aprinse sau tot timpul ?


                      Dragos

                      Comment


                      • Originally posted by Heavy D. View Post
                        Buna ziua !


                        Zilele trecute mi-au sosit cele comandate, plus ceva bonus. Cele asteptate sunt trusa de bercuit conducte si testerele de lichid de frana. Bonusul este setul de patru lampi care se monteaza in partea de jos a usilor, astfel incat sa vezi unde calci cand te dai jos din masina si e intuneric afara.


                        [ATTACH]101909[/ATTACH] [ATTACH]101910[/ATTACH]



                        Pentru lampile in cauza mai am de organizat cablajul si apoi montajul. Intrebarea este: lampile astea tre' sa-si faca treaba doar cu luminile de pozitie aprinse sau tot timpul ?


                        Dragos


                        Salut Dragos!

                        Acele lumini din portiere se numesc lumini de curtoazie. Functioneaza tot timpul...adica fara a fi aprinse luminile de la pozitie.

                        Daca o luam logic...daca ar functiona doar cu luminile de pozitie atunci ce rol ar mai avea...findca ziua nu le ''folosesti'', ci doar noaptea, cand cobori din masina ca sa vezi unde calci!

                        Si eu am trecut de etapa aceasta si pot spune ca sunt tare multumit de rezultat, atat estetic si practic in acelasi timp!



                        Stima
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Buna ziua !


                          Cunosc termenul de "courtesy lights", tocmai am gasit si cablajul OEM aferent.

                          Logica aia cu legarea la luminile de pozitie este urmatoarea: ziua nu umbli cu pozitiile aprinse, deci courtesy lights oricum nu s-ar aprinde. Si ziua nici nu-i nevoie de ele, nu ?

                          Noaptea, in schimb, la oprire, dupa ce stingi farurile, ramai pe pozitii putin, timp in care courtesy lights isi fac treaba si lumea coboara din masina cu lumina la picioare. Dupa care stingi tot si te duci si tu cu treburile tale.

                          Personal, eu as prefera ca pe timp de ziua sa nu se aprinda. Ma mai gandesc si vad cum le leg, mai ales ca sigur o sa bag soffit-uri cu leduri in lampi, deci nici daca ar merge tot timpul n-ar fi grav. Tot timpul ar insemna "cata vreme usile sunt deschise", binenteles...


                          Dragos

                          Comment


                          • Originally posted by Heavy D. View Post
                            Personal, eu as prefera ca pe timp de ziua sa nu se aprinda

                            Este si normal, findca cum ai mentionat, ziua nu te folosesti de acele ''lumini''...bun, dar varianta asta exista?

                            Sincer sa spun eu nu am vazut nici o masina ca sa aiba aceasta optiune daca o pot numi asa...'toate' pe care le-am vazut, au avut luminile aprinse ziua in portiere...aici nu ma refer strict doar la Mercedes!
                            Last edited by mer_se280; 11-02-2013, 13:49 PM.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Pai, odata ce le conditionezi aprinderea de aprinderea pozitiilor, treaba e rezolvata deja, nu ?

                              Cum Benz-ul meu a fost taxi, am un buton in consola centrala din care aprind luminile in interior doar pentru pasagerii din spate. Pot lega acolo, eventual.

                              Sau sa mai pun un buton in plus numai pentru courtesy lights, si asta este o varianta, ca loc in consola am.

                              Sau legate pe switch-urile de la usi via comutatorului de lumina interioara de la oglinda din tavan, ala de la care stabilesti daca lumina de sus sa se aprinda cand deschizi usa sau nu...

                              Ceea ce nu exista nu inseamna ca nu se poate crea daca cineva (eu, adica) este interesat...

                              Oare ochi d-aia de pisica rosii pentru usile unui W124 exista ca echipament OEM ? Sau tre' sa inventez ceva si acolo ?


                              Dragos

                              Comment


                              • Originally posted by Heavy D. View Post
                                Oare ochi d-aia de pisica rosii pentru usile unui W124 exista ca echipament OEM ? Sau tre' sa inventez ceva si acolo ?


                                Dragos

                                Te referi ca sa iti faci ochii de pisica sa fie iluminate?
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF