Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E300 transformat in E200d w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E300 transformat in E200d w124

    Salutare,azi mi-am cumparat o masina w124,care initial a fost benzina si acum e diesel,intrebarea mea este daca masina sufera ceva modificari,stricaciuni de la vibratiile motorului...Din ce am vazut eu motor de 2.0 cu cutie de 5 trepte,nu stiu daca e cutia de pe E300,ambreiajul e pe duca,dar el mai duce ceva ceva.Oprirea nu functioneaza,toba o aveam in portbagaj,si probleme cu roata fata,probabil rulmentul.Aaa si inca ceva in talon am trecut motor 3000cmc si benzina dar pe ea se gaseste alt motor,oare ce patesc daca ma prinde politia?

  • #2
    Pai in afara ca-ti ia talonul si te trimite la Rar sa treci /omologgezi motorul in carte basca o amenda ce crezi ca ti-ar putea face ?

    Ambreiajul e pe duca ... patineaza ?
    Oprirea nu functioneaza ...schimba-i contact-ul posibil sa fi ramas cel de la benzina (cu siguranta e cel de benzinar daca ai o singura cheie cu care incui si tot cu ea pornesti masina )
    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 10-03-2011, 19:55 PM.

    Comment


    • #3
      Hmm chestia e ca nu pot incuia masina...ambreiajul nu se simte ca patineaza,dar eu cand am verificat am accelerato si in acelasi timp o tineam pe frana,gen burnout,si ambreiajul l-am ridicat de tot dar motorul nu s-a oprit,oricum el mai duce...Oare cat ma costa sa o omologhez?dar dupa aceea trebuie sa platesc impozit pe noul motor nu?sau tot pentru cel de 3000cmc?

      Comment


      • #4
        Nu poti sa compari motorul de 3000 benzina cu cel de 2000 diesel la demaraj ma refer ,daca nu ma inseala memoria omologarea te duce undeva la 2000 ron dar mi se pare ca masina trebuie sa indeplineasca anumite conditii ( factura motor ,factura montare in service autorizat etc ) In urma omologarii vei plati impozit pt motorul de 2000 adica cam 180ron/an

        Comment


        • #5
          Sa nu spui ca e una neagra cu interior din piele......

          Comment


          • #6
            Nu,nu e una gri...da,demarajul e vai de mama lui,dar cu 5l de motorina te plimbi o gramada...nu ii gasesc seria vin,nu stiu unde sa caut.M-am interesat si eu de acte,nu cred ca o sa umblu sa o omologhez.

            Comment


            • #7
              Imi cloncane motorul la relanti urat de tot...eu tind sa cred ca sunt injectoarele,oare pot sa le mai fac ceva la diuze?altele sunt scumpe rau?cred asta pentru ca la relanti zici ca sta subturata si in plus daca nu tin bujiile nu porneste.Cineva mi-a zis ca e pompa,dar de unde,fum negru nu scoate,porneste la sfert...Cum imi pot da seama daca sunt sigur diuzele?

              Comment


              • #8
                I le inmanezi pompagiului. Stie el ce sa faca cu ele. Daca iti cere duze noi, fa cum faci si pune duze originale Bosch. Daca tot nu merge bine, dai si pompa jos si o pune pe banc. Acolo e posibil sa te coste ceva bani. Multa bafta.
                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                - Bond - James Bond.
                - `Dullah - Abdullah.

                Comment


                • #9
                  Eeeh,maina am luat-o ca ma pasioneaza w124...nu e o necesitate,cat se poate bag bani dar daca e prea mult la fier vechi cu ea...vreau sa scap de cloncanit ca toat lumea face misto ca am tractor ) si bineinteles ca nu vreau sa bag multi bani in ea!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ediskan89 View Post
                    Nu,nu e una gri...da,demarajul e vai de mama lui,dar cu 5l de motorina te plimbi o gramada...nu ii gasesc seria vin,nu stiu unde sa caut.M-am interesat si eu de acte,nu cred ca o sa umblu sa o omologhez.
                    Salutare!
                    Seria vin este langa baterie inspre motor.Din ce an este 200d este si cu 5 trepte.Pana la cat ii gradat kilometrajul?Ai grija sa nu fie lucrate seriile

                    Comment


                    • #11
                      Esti sigur??ca nu gasesc nici o serie?e dupa baterie cumva?am vazut in alt topic ca e in fata langa radiator,dar nu am decat seriile alea vopsite acolo.

                      Comment


                      • #12
                        Pe peretele din spatele motorului cum te uiti din fata in st e langa chederul de cauciuc,(aproape de compartimentul bateriei ) seria din acel loc trebuie sa fie identica cu cea de pe placuta

                        Comment


                        • #13
                          Gata am gasit si nenorocita de serie ) corespunde si e totul in regula...masina a fost initial 300E-24 si avea 220 cp din fabrica,probabil era consumul mare de ii s-a schimbat motorul,in rest articulatia,suspensia sunt strong pentru varsta ei,discuri ventilate care la cat duce motorul de 2.0 are niste frane de zici ca e cine stie ce masina ))
                          O intrebare am si eu,am dat jos rulmentul de pe fata stanga,au curs bilele din el,dar acum cand e sa il montez are vreo siguranta?ca eu nu am gasit asa ceva cand am dat jos butucul!!!

                          Comment


                          • #14
                            Pe fata ai 2 rulmenti conici /roata ,unul mare si unul mic ,ultimul rulment (cel mic )are o saiba dupa care se strange cu piulita care este asigurata de acel surub cu cap imbus,ai grije cat o strangi ,daca e prea slaba sau prea stransa duce la o uzura prematura a rulmentului

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                              Pe fata ai 2 rulmenti conici /roata ,unul mare si unul mic ,ultimul rulment (cel mic )are o saiba dupa care se strange cu piulita care este asigurata de acel surub cu cap imbus,ai grije cat o strangi ,daca e prea slaba sau prea stransa duce la o uzura prematura a rulmentului
                              Asta vroiam sa aud,da am saiba aia are o forma stelata sau ceva de genu,dar credeam ca mai are si o siguranta...oricum mersi mult,aa si rulmentul din interior are un joc dar cred ca e normal nu?eu am zis sa il las asa pe ala sa nu mai umblu la el ca isi face treaba cum trebuie

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF