Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E300 transformat in E200d w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Deobicei cand incepe sa faca galagie ,cel cu probleme e cel mare de la interior

    Comment


    • #17
      Gata am rezolvat rulmentul,problema e ca am gresit am bagat rulment nou pe camasa veche...acum da-i din nou cand vine caldura si schimba camasa..Poze cu masina...cel mai probabil o sa o vand cred cu 30 mil..
      Attached Files
      Last edited by ediskan89; 10-13-2011, 14:57 PM.

      Comment


      • #18
        O noua belea,a venit cineva ieri si mi-a zis ca motorul meu e varza,dar presiunea la ulei sta la 3 si la rece porneste destul de bine...care ar fii simptomele ca motorul e dus?

        Comment


        • #19
          Ca sa-ti dai seama nu ai decat sa ii verifici compresia ,presiunea la ulei poate sta la 3 si din cauza sondei care poate fi defecta
          Simptome :gaze de carter ,fum albastru la teava ,consum de ulei

          Comment


          • #20
            Baiatul care a venit a deschis capacul pe unde se pune ulei si ieseau gaze pe acolo zice el,dar fiind motorul rece eu cred ca era normal.Cand e rece motorul imi scoate fum negru si dupa aceea un pic albastrui,iar cand e cald nu mai scoate nimic.

            Comment


            • #21
              Gaze la carter poti sa ai si daca semeringurile de la supape sunt uzate ,nu e musai sa fie motorul uzat

              Comment


              • #22
                Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                ...semeringurile de la supape sunt uzate ,nu e musai sa fie motorul uzat
                1) Corect este simering, de la Walther Simmer, inginerul austriac care le-a inventat. simmer ring = inel simmer.
                2) Când se produc gazele la un motor? Nu cumva în timpul trei, când motorina sau benzina vaporizată ia foc şi expansiunea gazelor împinge pistonul în jos?
                Pe toată durata timpului trei, supapele sunt închise iar simeringurile aflate pe tijele supapelor deci în spatele zonei de etanşare dintre supapă şi scaunul ei, nu au nicio contribuţie la apariţia gazelor sub capacul tacheţilor. Gazele de carter apar datorită migrăriii unei părţi din cele rezultate în procesul de ardere pe lângă segmenţi (uzură mare), în carterul inferior (baia de ulei) acestea ajungând prin canalizaţiile de scurgere a uleiului, la partea superioară sub acel capac care conţine buşonul de umplere cu ulei. Acele simeringuri de care vorbeşti, atunci când sunt uzate permit uleiului care unge axa camelor, să coboare pe lângă tijele supapelor, ajungând în cilindrii motorului şi ard (incomplet) odată cu carburantul producând acel fum albăstrui.

                Comment


                • #23
                  Sa inteleg ca motorul e "dus"?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF