Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E300 transformat in E200d w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E300 transformat in E200d w124

    Salutare,azi mi-am cumparat o masina w124,care initial a fost benzina si acum e diesel,intrebarea mea este daca masina sufera ceva modificari,stricaciuni de la vibratiile motorului...Din ce am vazut eu motor de 2.0 cu cutie de 5 trepte,nu stiu daca e cutia de pe E300,ambreiajul e pe duca,dar el mai duce ceva ceva.Oprirea nu functioneaza,toba o aveam in portbagaj,si probleme cu roata fata,probabil rulmentul.Aaa si inca ceva in talon am trecut motor 3000cmc si benzina dar pe ea se gaseste alt motor,oare ce patesc daca ma prinde politia?

  • #2
    Pai in afara ca-ti ia talonul si te trimite la Rar sa treci /omologgezi motorul in carte basca o amenda ce crezi ca ti-ar putea face ?

    Ambreiajul e pe duca ... patineaza ?
    Oprirea nu functioneaza ...schimba-i contact-ul posibil sa fi ramas cel de la benzina (cu siguranta e cel de benzinar daca ai o singura cheie cu care incui si tot cu ea pornesti masina )
    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 10-03-2011, 19:55 PM.

    Comment


    • #3
      Hmm chestia e ca nu pot incuia masina...ambreiajul nu se simte ca patineaza,dar eu cand am verificat am accelerato si in acelasi timp o tineam pe frana,gen burnout,si ambreiajul l-am ridicat de tot dar motorul nu s-a oprit,oricum el mai duce...Oare cat ma costa sa o omologhez?dar dupa aceea trebuie sa platesc impozit pe noul motor nu?sau tot pentru cel de 3000cmc?

      Comment


      • #4
        Nu poti sa compari motorul de 3000 benzina cu cel de 2000 diesel la demaraj ma refer ,daca nu ma inseala memoria omologarea te duce undeva la 2000 ron dar mi se pare ca masina trebuie sa indeplineasca anumite conditii ( factura motor ,factura montare in service autorizat etc ) In urma omologarii vei plati impozit pt motorul de 2000 adica cam 180ron/an

        Comment


        • #5
          Sa nu spui ca e una neagra cu interior din piele......

          Comment


          • #6
            Nu,nu e una gri...da,demarajul e vai de mama lui,dar cu 5l de motorina te plimbi o gramada...nu ii gasesc seria vin,nu stiu unde sa caut.M-am interesat si eu de acte,nu cred ca o sa umblu sa o omologhez.

            Comment


            • #7
              Imi cloncane motorul la relanti urat de tot...eu tind sa cred ca sunt injectoarele,oare pot sa le mai fac ceva la diuze?altele sunt scumpe rau?cred asta pentru ca la relanti zici ca sta subturata si in plus daca nu tin bujiile nu porneste.Cineva mi-a zis ca e pompa,dar de unde,fum negru nu scoate,porneste la sfert...Cum imi pot da seama daca sunt sigur diuzele?

              Comment


              • #8
                I le inmanezi pompagiului. Stie el ce sa faca cu ele. Daca iti cere duze noi, fa cum faci si pune duze originale Bosch. Daca tot nu merge bine, dai si pompa jos si o pune pe banc. Acolo e posibil sa te coste ceva bani. Multa bafta.
                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                - Bond - James Bond.
                - `Dullah - Abdullah.

                Comment


                • #9
                  Eeeh,maina am luat-o ca ma pasioneaza w124...nu e o necesitate,cat se poate bag bani dar daca e prea mult la fier vechi cu ea...vreau sa scap de cloncanit ca toat lumea face misto ca am tractor ) si bineinteles ca nu vreau sa bag multi bani in ea!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ediskan89 View Post
                    Nu,nu e una gri...da,demarajul e vai de mama lui,dar cu 5l de motorina te plimbi o gramada...nu ii gasesc seria vin,nu stiu unde sa caut.M-am interesat si eu de acte,nu cred ca o sa umblu sa o omologhez.
                    Salutare!
                    Seria vin este langa baterie inspre motor.Din ce an este 200d este si cu 5 trepte.Pana la cat ii gradat kilometrajul?Ai grija sa nu fie lucrate seriile

                    Comment


                    • #11
                      Esti sigur??ca nu gasesc nici o serie?e dupa baterie cumva?am vazut in alt topic ca e in fata langa radiator,dar nu am decat seriile alea vopsite acolo.

                      Comment


                      • #12
                        Pe peretele din spatele motorului cum te uiti din fata in st e langa chederul de cauciuc,(aproape de compartimentul bateriei ) seria din acel loc trebuie sa fie identica cu cea de pe placuta

                        Comment


                        • #13
                          Gata am gasit si nenorocita de serie ) corespunde si e totul in regula...masina a fost initial 300E-24 si avea 220 cp din fabrica,probabil era consumul mare de ii s-a schimbat motorul,in rest articulatia,suspensia sunt strong pentru varsta ei,discuri ventilate care la cat duce motorul de 2.0 are niste frane de zici ca e cine stie ce masina ))
                          O intrebare am si eu,am dat jos rulmentul de pe fata stanga,au curs bilele din el,dar acum cand e sa il montez are vreo siguranta?ca eu nu am gasit asa ceva cand am dat jos butucul!!!

                          Comment


                          • #14
                            Pe fata ai 2 rulmenti conici /roata ,unul mare si unul mic ,ultimul rulment (cel mic )are o saiba dupa care se strange cu piulita care este asigurata de acel surub cu cap imbus,ai grije cat o strangi ,daca e prea slaba sau prea stransa duce la o uzura prematura a rulmentului

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                              Pe fata ai 2 rulmenti conici /roata ,unul mare si unul mic ,ultimul rulment (cel mic )are o saiba dupa care se strange cu piulita care este asigurata de acel surub cu cap imbus,ai grije cat o strangi ,daca e prea slaba sau prea stransa duce la o uzura prematura a rulmentului
                              Asta vroiam sa aud,da am saiba aia are o forma stelata sau ceva de genu,dar credeam ca mai are si o siguranta...oricum mersi mult,aa si rulmentul din interior are un joc dar cred ca e normal nu?eu am zis sa il las asa pe ala sa nu mai umblu la el ca isi face treaba cum trebuie

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF