Buna seara !
A venit momentul sa ma apuc de ea. De masina, nu de altceva. Au sosit discurile spate, suportul stanga motor, bieletele si bucsile stabi spate, telescopul de la directie si telescoapele spate. Mai trebuie sa apara discurile fata, toate furtunele de frana, bucsile stabi fata, discurile de frana fata si cablul de kilometraj. Cutia automata/motorul vor primi si ele fluide si filtre noi. Dar... Si urmeaza astfel:
1. Nu-mi merge nici un bec de la iluminarea bordului, nici in consola centrala sau la cea a schimbatorului.
2. Acul de presiune ulei sta sus si doar cu contactul pus, fara a porni motorul, cazand la zero cand se taie contactul.
3. Martorul de ABS este aprins si ramane asa in regim de mers.
Acum, ce am facut eu:
1. Verificat panoul de sigurante din compartimentul motor, toate sigurantele OK (ceramice old-school). Lipseste din capac si hartia cu dispunerea sigurantelor, deci habar n-am care cu cine voteaza, ca sa stiu pe ce sa pun mana. Are cineva harta cu layout-ul sigurantelor ?
2. Nimic deocamdata, banuiesc ca e senzorul de presiune, din rezultatele cautarii de pe forum. Care senzor inca nu l-am cautat pe motor, si probabil ca sunt doi, ca am si bec martor de presiune mica in bord. Care pe unde sunt montati, senzorii astia ?
3. Inca nimic, astep sugestii. Bulbul este pe carcasa diferentialului, nu l-am atins deocandata, firul care pleaca de la el pare intact pana unde l-am putut urmari cu mana. Sa fie bulbul, sa fie contacte imperfecte in mufa acestuia, sa fie altceva (pompa ABS, etc.) ?
Orice idee pe cele trei teme este binevenita.
Stima,
Dragos
A venit momentul sa ma apuc de ea. De masina, nu de altceva. Au sosit discurile spate, suportul stanga motor, bieletele si bucsile stabi spate, telescopul de la directie si telescoapele spate. Mai trebuie sa apara discurile fata, toate furtunele de frana, bucsile stabi fata, discurile de frana fata si cablul de kilometraj. Cutia automata/motorul vor primi si ele fluide si filtre noi. Dar... Si urmeaza astfel:
1. Nu-mi merge nici un bec de la iluminarea bordului, nici in consola centrala sau la cea a schimbatorului.
2. Acul de presiune ulei sta sus si doar cu contactul pus, fara a porni motorul, cazand la zero cand se taie contactul.
3. Martorul de ABS este aprins si ramane asa in regim de mers.
Acum, ce am facut eu:
1. Verificat panoul de sigurante din compartimentul motor, toate sigurantele OK (ceramice old-school). Lipseste din capac si hartia cu dispunerea sigurantelor, deci habar n-am care cu cine voteaza, ca sa stiu pe ce sa pun mana. Are cineva harta cu layout-ul sigurantelor ?
2. Nimic deocamdata, banuiesc ca e senzorul de presiune, din rezultatele cautarii de pe forum. Care senzor inca nu l-am cautat pe motor, si probabil ca sunt doi, ca am si bec martor de presiune mica in bord. Care pe unde sunt montati, senzorii astia ?
3. Inca nimic, astep sugestii. Bulbul este pe carcasa diferentialului, nu l-am atins deocandata, firul care pleaca de la el pare intact pana unde l-am putut urmari cu mana. Sa fie bulbul, sa fie contacte imperfecte in mufa acestuia, sa fie altceva (pompa ABS, etc.) ?
Orice idee pe cele trei teme este binevenita.
Stima,
Dragos
Comment