Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A venit momentul... 1995 W124 200D automat.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna seara !


    @ sorinvuta:


    La portbagaj nici nu am incercat cheia inca, urmeaza maine. La varianta ta, cea cu butuc usa pasager si cheia pereche (din dezmembrari) m-am gandit si eu. Si daca voi gasi si butuc de portabagaj pe aceeasi cheie cu viitorul butuc de usa, si mai bine, in caz ca nu se va potrivi actuala cheie in spate.

    Iar eu nu ma gandeam la pompa, ci la scaparile de vacuum, pentru ca masina va sta mult timp nemiscata, si va pierde absolut sigur, pana la urma. Si atunci vreau sa am solutia de back-up deja pregatita, nu sa ma uit " ca la masini straine", vorba aia...

    @ tumar:

    Treaba cu adaptatul cateilor la cheie ma depaseste, dar stiu pe cineva care s-ar baga la asa ceva. Doar ca e o solutie de rezerva, in caz ca nu gasesc cele necesare la dezmembrari, ca noi, de la dealer, poate depasesc valoarea masinii...


    Stima,


    Dragos

    Comment


    • #17
      Buna seara !


      Cheia de contact nu potriveste nici la broasca portbagajului, deci ma voi reorienta catre ceva din dezmembrari.

      In alta ordine de idei, acul de nivel combustibil ar vrea el, dar nu destul... L-am avut complet jos, cu martorul galben triunghiular (indicator rezerva) aprins. Dupa alimentarea a 20 de litri de motorina, doar s-a stins martorul, si acul a urcat minimal, catre "R". La o ora mai tarziu, am facut plinul, si acul a trecut, tot minimal, peste "R". Banuiesc sonda din tanc ca si cauzatoare de probleme. Adica plutitorul sau potentiometrul defect, banuiesc...

      Ar mai fi si altceva de luat in considerare ?


      Stima,


      Dragos

      Comment


      • #18
        Salutare Heavy,cu ce cheie sau unde o gasesc pentru a desface acel surub de pe mijlocul discului de frana pe spate,pentru scoaterea discului?
        Originally posted by Heavy D. View Post
        Buna seara !


        Asa cum anuntam ieri, am facut azi schimbul de fluide/filtre si am montat si oil pressure switch-ul nou. Manifestare intersanta a acului de presiune dupa montare: cu contactul pus, presiunea de ulei a sarit la maxim. Apoi, cu motorul pornit, nu a miscat din maxim, iar la oprire, tot acolo a ramas. Dar numai pentru vreo juma' de ora.

        Avand ceva drum in oras cu treburi, am vazut ca ceasul de ulei a inceput sa arate ce trebuie, semn ca si bulbul cel nou isi face treaba. Cu motorul usor incalzit, la relanti presiunea e undeva pe la 2Bar, la turatia de mers civilizat se apropie de 3Bar. Deci, totul e OK.

        Ieri am sarit poza cu furtunul de frana incolacit, montat anterior de ceva mecanic defect, dar vine azi. Din ciclul "Nu faceti ca ei", iata miracolul:

        [ATTACH]62634[/ATTACH]


        Stima,


        Dragos
        he best or nothing

        Comment


        • #19
          Surub & Co.

          Buna ziua !


          Surubul la care te referi e de fapt piulita care tine planetara in butucul rotii, si n-ai ce cauta sa umbli acolo daca vrei sa schimbi doar discurile.

          Ca sa schimbi discurile, ajunge sa dai jos etrierii spate, apoi sa te lupti putin cu surubul ala cu cap de surubelnita in cruce, care tine discul fixat de butuc, dupa care tragi discul afara.

          Asa arata discul, si pe langa gaurile de prezoane, acolo mai exista doua gauri. In cea mica este bagat surubul de fixare de care aminteam mai sus.




          Stima,


          Dragos
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Desfranarea franelor...

            Buna seara !


            In ultimul timp am observat ca, dupa o actiune de franare, unul din etrierii spate nu elibereaza complet discul, si placutele tind sa ramana usor in contact cu discul, producand, pe langa ceva nervi, si putin zgomot.

            Am comandat doua seturi de reparatie pentru etrierii spate, au sosit, si, la demontarea primului set de doua pistoane (partea stanga), am reusit sa sparg unul din ele. Dupa ce mi-a trecut senzatia de "bucurie", am cautat sa cumpar patru pistoane separate noi, ca ma asteptam sa am si pe partea dreapta stres.

            Din pacate, nu am gasit decat pistoane pentru franele de pe fata, ceea ce nu m-a ajutat prea mult, eu avand problema pe spate. Si am cautat solutii. Cum toata povestea asta s-a intamplat martea asta pe la 15.00, miercuri fiind sarbatoare, primele trei-patru incercari de a gasi un strungar si meseriasul aferent disponibil nu au fost incununate de succes.

            Dar a functionat a cincea oara. Am gasit pe cineva care lucreaza cu materiale speciale, inalt aliate, si am ales un otel austenitic inoxidabil, si anume 1.4571. Acest material mai este "poreclit" si X6CrNiMoTi 17-12-2, si contine, dupa cum zice si porecla, 17% crom, 12% nichel, 2% molibden, totul in aliaj cu circa 5% de titan, vreo 2% mangan, iar restul nu mai conteaza. Oricum, are carbon sub opt sutimi de procent, deci e OK.

            Si dupa ce am aflat ca este utilizat, printre altele, si la instalatiile de racire a reactoarelor nucleare, am considerat ca e destul de bun pentru pistonasele mele. De fapt, cea mai importanta calitate a sa este ca poate fi prelucrat si miercurea, in zi de sarbatoare.

            Din pacate, nu am reusit sa-l tratez si termic, pentru ca nu am avut la dispozitie decat cuptoare care stiau de maxim 900ºC, iar acest material pretindea undeva catre 1100ºC. Poate data viitoare, daca va fi cazul... Oricum, cei 35mm diametru necesari au fost realizati in limitele a +/- 0.001mm, ceea este multumitor pentru o piesa de acest gen.

            Dupa curatarea foarte amanunita a etrierelor, in special a locasurilor pistonaselor, montatul setului de reparatie a fost joaca de copii, pistoanele au intrat superb in alezajele lor, a urmat DOT4, aerisire, end of story. Mai jos sunt doua imagini cu chestiile in cauza.


            Stima,


            Dragos
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Long live aluminium and WIG welding...

              Buna seara !


              Cum nu ma simteam prea fericit de faptul ca radiatorul de apa are in el un segment din circuitul de racire al ATF-ului, am hotarat sa le separ complet, mecanic si termic.

              A zburat afara radiatorul original al motorului cu tot cu chestia de ATF, s-au montat radiatoare full aluminiu, custom job de circa noua ore. Treaba a inclus si furtune hidraulice cu max 63Bar presiune limita, nipluri M16x1.5 (standard de hidraulica) sertizate pe masina de sertizat cu opt bacuri, nu cu ciocanul...

              Nu mai retin precis, dar parca radiatorul de apa are 620mm latime, 520mm inaltime si 80mm grosime si a fost montat in locul celui original, care era cu circa 25mm mai subtire. S-a conceput cu ideea de a refolosi difuzorul de aer original (ghid de aer, sau cum doriti sa-i suneti piesei de plastic din jurul elicei, care are ca efect absorbirea aerului exclusiv de pe suprafata radiatorului.

              Tot din amintiri, cel de ATF e de 620mm latime, 200mm inaltime si 40mm grosime. Cred ca se mai vad notate cu marker dimensiunile pe ele, maine pot reveni cu dimensiunile corect, daca nu am retinut corect azi.

              Rezultate, dupa un drum de circa 220km, in comparatie cu altul identic, dar in sens invers, facut azi dimineata:

              - temperatura apei urca mai greu si coboara mai repede dupa rularea pe un traseu cu urcari.
              - ATF-ul nu a depasit 150ºF, adica circa 66ºC.

              Per total, sunt mai happy din mai multe puncte de vedere. Unul din aceste puncte ar fi eliminarea riscului ca ATF-ul sa fie poluat de antigel, in cazul in care se strapunge asa-zisul termoflot, adica sectorul ala de teava plin de ATF care trece prin bazinul din dreapta radiatorului de apa.

              Si daca tot am avut ocazia, am curatat mecanismul visco al elicei ventilatorului cu spray de degresat discurile de frana, ca sa nu-i dau motive sa "actioneze" cu intarziere din motive de mizerie depusa pe aripioarele sale.

              Si treaba a aratat cam asa:
              Attached Files

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF