Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema turbo w124 2.5

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema turbo w124 2.5

    Va salut cu respect.Am o mica problema la turbo am va zut ca nu lucreaza mecanismul care ii modifica geometria pe evacuare.Se poate remedia usor?

  • #2
    Nu exista nici un mecanism care sa modifice geometria paletilor turbinei in nici un fel la W124. Turbina este cu geometrie fixa.

    Mai mult ca sigur te referi la actuatorul wastegate-ului. Cum ai constatat ca nu functioneaza ?
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #3
      Pai motorul nu trage calumea si m-am uitat la tija aia de pe turbo ce este actionata de un vacuum ce vine de pe turbo si nu se misca.Oare asta sa fie problema?Turbina se aude foarte slab, doar la turatii mici, in ture nu se mai aude si urca foarte greu.Din ce cauza?

      Comment


      • #4
        Actuatorul tine clapeta wastegate inchisa in mod normal. In momentul in care presiunea in compresorul turbinei ajunge la o valoare prestabilita acea tija incepe sa se miste si deschide clapeta wastegate pentru a impiedica o crestere de presiune si mai mare.

        Faptul ca la tine tija nu se misca si turbina de abia se aude indica o uzura pronuntata a acesteia.

        Tija aceea nu trebuie sa se miste decat atunci cand avem presiunea specificata de fabricant in compresorul turbinei.
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #5
          Asta inseamna ca turbina ii dusa?Nu mai exista altceva decat alta?Masina sta din octombrie anul trecut si proprietarul zice ca o mers cand o traso pe dreapta.Poate sa fie din cauza ca a stat?

          Comment


          • #6
            Invariabil aproape toti fostii detinatori vor sustine ca toate functionau si mergeau pe agregatele de care ei n-au stiut cum sa scape mai repede...
            Turbosuflanta nu cade asa, din senin, pe fond de neutilizare a masinii. Oricum, sunt multiple cai de rezolvare a problemei tale, fie prin recon, fie prin SH, fie prin una noua. Apropo, integritatea/etanseitatea vacuumului care iti actioneaza tija de comanda ai verificat-o deja?

            Comment


            • #7
              Nu am verificato inca, dar a scos taicamiu din debitmetru furtunul ce merge in turbo si o zis ca fluiera mai tare.Are vreo legatura debitmetrul de aer?

              Comment


              • #8
                Apropo, integritatea/etanseitatea vacuumului care iti actioneaza tija de comanda ai verificat-o deja?
                Tija de comanda nu este actionata de nici un vacuum. Asta este o prostie foarte grav impamantenita pe la noi ... actuatorul calpetei wastegate este actionat cu presiune nu cu vacuum. Daca intervine o neetanseitate in acel traseu de comanda presiunea creste peste valoarea prestabilita de fabricant. In nici un caz nu este mica sau inexistenta.
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • #9
                  a scos taicamiu din debitmetru furtunul ce merge in turbo si o zis ca fluiera mai tare.Are vreo legatura debitmetrul de aer?
                  Poate ai filtru de aer imbacsit mort
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #10
                    A inceput sa isi dea drumu turbina dar cateodata cam face figuri si nu merge, ce poate sa fie?

                    Comment


                    • #11
                      Capsula de la turbo deschide sau in chide clapeta. Prin vacuum. Ori ai pierdere pe traseu,ori ai membrana sparta. Cum verifici: scoate furtunul care intra in capsula, fa un vacuum in aceasta (poti trage cu gura aerul din membrana obsevand daca tija ce actioneaza clapeta se misca dupa care cu limba poti obtura stutul). Daca tija ramane in aceeasi pozitie pana eliberezi stutul, capsula e ok. Inseamna ca ai pierdere de vacuum pana in capsula. Daca nu, schimba capsula. Dar dupa cate spui tu...a inceput sa-si dea drumul dar pana la urma tot mai face, vreun furtunas iti face figuri. Incearca cum ti-am spus si vezi cum se comporta.
                      Last edited by priest; 06-27-2011, 09:17 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Capsula de la turbo deschide sau in chide clapeta. Prin vacuum.
                        Ce ne mai place sa vorbim cand habar nu avem de capul nostru .....

                        Auzi, daca tot le mananci pe paine spune-mi si mie de unde ia vacuum capsula aia ?
                        1991 R129 300SL-24
                        1991 w124 300CE-24
                        1993 w202 C280
                        1978 w116 450SEL 6.9
                        1987 w201 190E 2.0
                        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                        Comment


                        • #13
                          Va salut cu respect si va multumesc pentru sfaturi.Am gasit problema, o electrovalva scapa presiune de pe furtunul ce duce din admisie in popa de injectie pt marirea debitului.Deci merea cu debit mic si de aceea nu tragea.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF