Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema turbo w124 2.5

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema turbo w124 2.5

    Va salut cu respect.Am o mica problema la turbo am va zut ca nu lucreaza mecanismul care ii modifica geometria pe evacuare.Se poate remedia usor?

  • #2
    Nu exista nici un mecanism care sa modifice geometria paletilor turbinei in nici un fel la W124. Turbina este cu geometrie fixa.

    Mai mult ca sigur te referi la actuatorul wastegate-ului. Cum ai constatat ca nu functioneaza ?
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #3
      Pai motorul nu trage calumea si m-am uitat la tija aia de pe turbo ce este actionata de un vacuum ce vine de pe turbo si nu se misca.Oare asta sa fie problema?Turbina se aude foarte slab, doar la turatii mici, in ture nu se mai aude si urca foarte greu.Din ce cauza?

      Comment


      • #4
        Actuatorul tine clapeta wastegate inchisa in mod normal. In momentul in care presiunea in compresorul turbinei ajunge la o valoare prestabilita acea tija incepe sa se miste si deschide clapeta wastegate pentru a impiedica o crestere de presiune si mai mare.

        Faptul ca la tine tija nu se misca si turbina de abia se aude indica o uzura pronuntata a acesteia.

        Tija aceea nu trebuie sa se miste decat atunci cand avem presiunea specificata de fabricant in compresorul turbinei.
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #5
          Asta inseamna ca turbina ii dusa?Nu mai exista altceva decat alta?Masina sta din octombrie anul trecut si proprietarul zice ca o mers cand o traso pe dreapta.Poate sa fie din cauza ca a stat?

          Comment


          • #6
            Invariabil aproape toti fostii detinatori vor sustine ca toate functionau si mergeau pe agregatele de care ei n-au stiut cum sa scape mai repede...
            Turbosuflanta nu cade asa, din senin, pe fond de neutilizare a masinii. Oricum, sunt multiple cai de rezolvare a problemei tale, fie prin recon, fie prin SH, fie prin una noua. Apropo, integritatea/etanseitatea vacuumului care iti actioneaza tija de comanda ai verificat-o deja?

            Comment


            • #7
              Nu am verificato inca, dar a scos taicamiu din debitmetru furtunul ce merge in turbo si o zis ca fluiera mai tare.Are vreo legatura debitmetrul de aer?

              Comment


              • #8
                Apropo, integritatea/etanseitatea vacuumului care iti actioneaza tija de comanda ai verificat-o deja?
                Tija de comanda nu este actionata de nici un vacuum. Asta este o prostie foarte grav impamantenita pe la noi ... actuatorul calpetei wastegate este actionat cu presiune nu cu vacuum. Daca intervine o neetanseitate in acel traseu de comanda presiunea creste peste valoarea prestabilita de fabricant. In nici un caz nu este mica sau inexistenta.
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • #9
                  a scos taicamiu din debitmetru furtunul ce merge in turbo si o zis ca fluiera mai tare.Are vreo legatura debitmetrul de aer?
                  Poate ai filtru de aer imbacsit mort
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #10
                    A inceput sa isi dea drumu turbina dar cateodata cam face figuri si nu merge, ce poate sa fie?

                    Comment


                    • #11
                      Capsula de la turbo deschide sau in chide clapeta. Prin vacuum. Ori ai pierdere pe traseu,ori ai membrana sparta. Cum verifici: scoate furtunul care intra in capsula, fa un vacuum in aceasta (poti trage cu gura aerul din membrana obsevand daca tija ce actioneaza clapeta se misca dupa care cu limba poti obtura stutul). Daca tija ramane in aceeasi pozitie pana eliberezi stutul, capsula e ok. Inseamna ca ai pierdere de vacuum pana in capsula. Daca nu, schimba capsula. Dar dupa cate spui tu...a inceput sa-si dea drumul dar pana la urma tot mai face, vreun furtunas iti face figuri. Incearca cum ti-am spus si vezi cum se comporta.
                      Last edited by priest; 06-27-2011, 09:17 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Capsula de la turbo deschide sau in chide clapeta. Prin vacuum.
                        Ce ne mai place sa vorbim cand habar nu avem de capul nostru .....

                        Auzi, daca tot le mananci pe paine spune-mi si mie de unde ia vacuum capsula aia ?
                        1991 R129 300SL-24
                        1991 w124 300CE-24
                        1993 w202 C280
                        1978 w116 450SEL 6.9
                        1987 w201 190E 2.0
                        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                        Comment


                        • #13
                          Va salut cu respect si va multumesc pentru sfaturi.Am gasit problema, o electrovalva scapa presiune de pe furtunul ce duce din admisie in popa de injectie pt marirea debitului.Deci merea cu debit mic si de aceea nu tragea.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF