Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reparare Releu Bujii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut la toti , as vrea sa stiu , unde se afla releul si siguranta de la bujii?
    ca mi se porneste greu si mie motorul... ms anticipat

    Comment


    • #17
      Releul de bujii incandescenta este montat pe contraaripa in partea soferului, este o cutie neagra in care intre doua fire mai subtire si iese un fir gros care merge la bujii.
      Atasez un link in care este descris procedura de verificare http://dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
      Succes

      Comment


      • #18
        ms mult de ajutor

        Comment


        • #19
          Salutare. Cred ca am si eu probleme cu acelasi releu....este posibil ca datorita acestui releu sa nu actioneze electromotorul? Pun contactul,se aprinde bordul dar cand dau la automat nu se intampla nimic,doar de la acest releu se aude un "clac clac". Momentan pornesc cu electromotorul pe direct.
          Multumesc!

          Comment


          • #20
            Originally posted by radupeka View Post
            Salutare. Cred ca am si eu probleme cu acelasi releu....este posibil ca datorita acestui releu sa nu actioneze electromotorul? Pun contactul,se aprinde bordul dar cand dau la automat nu se intampla nimic,doar de la acest releu se aude un "clac clac". Momentan pornesc cu electromotorul pe direct.
            Multumesc!
            Sigur nu este acel releu. Verifica bobina electromotorului(solenoid),contactul sau contacte oxidate.Succes

            Comment


            • #21
              Originally posted by Titel View Post
              Sigur nu este acel releu. Verifica bobina electromotorului(solenoid),contactul sau contacte oxidate.Succes
              Voi verifica,dar,electromotorul functioneaza perfect pus pe direct la baterie. E posibil sa fie contactul? Dar daca ar fi contactul de ce tacane releul cand dau la automat? Asta imi da senzatia ca si contactul functioneaza...

              Comment


              • #22
                Originally posted by radupeka View Post
                Voi verifica,dar,electromotorul functioneaza perfect pus pe direct la baterie. E posibil sa fie contactul? Dar daca ar fi contactul de ce tacane releul cand dau la automat? Asta imi da senzatia ca si contactul functioneaza...
                Releul de care s-a vorbit in topic (al bujiilor incandescente) comanda pornirea si oprirea lor si nimic altceva ,nu electromotorul. Daca tu auzi țăcănind respectivul releu e ceva normal. Poate sa fie releul de comanda al electromotorului sau cablaje contact împușcat. Verifica cu un bec firul care intra in bobina electromotorului când dai sa învârtă trebuie sa se aprindă . Daca nu se aprinde este de la electromotor spre contact.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by radupeka View Post
                  Voi verifica,dar,electromotorul functioneaza perfect pus pe direct la baterie. E posibil sa fie contactul? Dar daca ar fi contactul de ce tacane releul cand dau la automat? Asta imi da senzatia ca si contactul functioneaza...
                  Ai verificat cu un bec sau aparat de masura daca iti vine tensiune cand pui contact pe conductor ce vine pe selonoid 'starterul de pe electromotor" cel care se prinde cu piulita de 5. Daca iti vine tensiune cand pui contact pentru pornire si nu actioneaza starterul , nu te mai chinui schimba selonoidul ,acesta are rolul prin actionarea lui sa faca un contact intre cele 2 borne unde vine plus baterie si cel ce duce la platou carbuni din electromotor , deci face acel strap" cum faci tu sa il pornesti pe direct. In interior selonoid se afla o lamela de cupru care face acel strap sa poata invarti electromotor si datorita uzuri acea lamela nu mai face contact intre cele 2 borne.

                  Comment


                  • #24
                    buna

                    Cei care aveti diesele cu motor de 2000 (al meu e din 93), i-mi spune-ti si mie la voi cat timp sta beculetul de buji incandescente aprins???

                    La mine sta 30 de secunde ....mi se pare cam mult...si la pornire vreo cateva secunde se balbaie motorul , apoi merge bine.

                    Sa fie arsa vreo bujie ???? sau e normal sa stea 30 de secunde pe frigul asta sub zero grade.

                    multumesc

                    Comment


                    • #25
                      Imi pare cam mult 30 sec , la mine statea aprins cam 5 secunde pe urma se stingea dar releul tot pornit sta cele 11 secunde ,timpul de incalzire la 2000 este cam 11 secunde si bujia ajunge la incandescenta.Verifica bujiile. Sunt bujiile pe tipul de masina ? Au fost schimbate?

                      Comment


                      • #26
                        Salutare.Am si eu o problema la releu.
                        Curent primeste la borna
                        Excitatie la mufa mica primeste
                        Dar curent la cei 4 pini nu da.
                        Are releul in el ceva siguranta sau sa se fi ars ceva tranzistor?
                        Am schimbat bateria recent .

                        Comment


                        • #27
                          Salutare, unde se afla releul si siguranta de la bujii la benzinar, 2 l benzina?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF