Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Reparare Releu Bujii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut la toti , as vrea sa stiu , unde se afla releul si siguranta de la bujii?
    ca mi se porneste greu si mie motorul... ms anticipat

    Comment


    • #17
      Releul de bujii incandescenta este montat pe contraaripa in partea soferului, este o cutie neagra in care intre doua fire mai subtire si iese un fir gros care merge la bujii.
      Atasez un link in care este descris procedura de verificare http://dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
      Succes

      Comment


      • #18
        ms mult de ajutor

        Comment


        • #19
          Salutare. Cred ca am si eu probleme cu acelasi releu....este posibil ca datorita acestui releu sa nu actioneze electromotorul? Pun contactul,se aprinde bordul dar cand dau la automat nu se intampla nimic,doar de la acest releu se aude un "clac clac". Momentan pornesc cu electromotorul pe direct.
          Multumesc!

          Comment


          • #20
            Originally posted by radupeka View Post
            Salutare. Cred ca am si eu probleme cu acelasi releu....este posibil ca datorita acestui releu sa nu actioneze electromotorul? Pun contactul,se aprinde bordul dar cand dau la automat nu se intampla nimic,doar de la acest releu se aude un "clac clac". Momentan pornesc cu electromotorul pe direct.
            Multumesc!
            Sigur nu este acel releu. Verifica bobina electromotorului(solenoid),contactul sau contacte oxidate.Succes

            Comment


            • #21
              Originally posted by Titel View Post
              Sigur nu este acel releu. Verifica bobina electromotorului(solenoid),contactul sau contacte oxidate.Succes
              Voi verifica,dar,electromotorul functioneaza perfect pus pe direct la baterie. E posibil sa fie contactul? Dar daca ar fi contactul de ce tacane releul cand dau la automat? Asta imi da senzatia ca si contactul functioneaza...

              Comment


              • #22
                Originally posted by radupeka View Post
                Voi verifica,dar,electromotorul functioneaza perfect pus pe direct la baterie. E posibil sa fie contactul? Dar daca ar fi contactul de ce tacane releul cand dau la automat? Asta imi da senzatia ca si contactul functioneaza...
                Releul de care s-a vorbit in topic (al bujiilor incandescente) comanda pornirea si oprirea lor si nimic altceva ,nu electromotorul. Daca tu auzi țăcănind respectivul releu e ceva normal. Poate sa fie releul de comanda al electromotorului sau cablaje contact împușcat. Verifica cu un bec firul care intra in bobina electromotorului când dai sa învârtă trebuie sa se aprindă . Daca nu se aprinde este de la electromotor spre contact.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by radupeka View Post
                  Voi verifica,dar,electromotorul functioneaza perfect pus pe direct la baterie. E posibil sa fie contactul? Dar daca ar fi contactul de ce tacane releul cand dau la automat? Asta imi da senzatia ca si contactul functioneaza...
                  Ai verificat cu un bec sau aparat de masura daca iti vine tensiune cand pui contact pe conductor ce vine pe selonoid 'starterul de pe electromotor" cel care se prinde cu piulita de 5. Daca iti vine tensiune cand pui contact pentru pornire si nu actioneaza starterul , nu te mai chinui schimba selonoidul ,acesta are rolul prin actionarea lui sa faca un contact intre cele 2 borne unde vine plus baterie si cel ce duce la platou carbuni din electromotor , deci face acel strap" cum faci tu sa il pornesti pe direct. In interior selonoid se afla o lamela de cupru care face acel strap sa poata invarti electromotor si datorita uzuri acea lamela nu mai face contact intre cele 2 borne.

                  Comment


                  • #24
                    buna

                    Cei care aveti diesele cu motor de 2000 (al meu e din 93), i-mi spune-ti si mie la voi cat timp sta beculetul de buji incandescente aprins???

                    La mine sta 30 de secunde ....mi se pare cam mult...si la pornire vreo cateva secunde se balbaie motorul , apoi merge bine.

                    Sa fie arsa vreo bujie ???? sau e normal sa stea 30 de secunde pe frigul asta sub zero grade.

                    multumesc

                    Comment


                    • #25
                      Imi pare cam mult 30 sec , la mine statea aprins cam 5 secunde pe urma se stingea dar releul tot pornit sta cele 11 secunde ,timpul de incalzire la 2000 este cam 11 secunde si bujia ajunge la incandescenta.Verifica bujiile. Sunt bujiile pe tipul de masina ? Au fost schimbate?

                      Comment


                      • #26
                        Salutare.Am si eu o problema la releu.
                        Curent primeste la borna
                        Excitatie la mufa mica primeste
                        Dar curent la cei 4 pini nu da.
                        Are releul in el ceva siguranta sau sa se fi ars ceva tranzistor?
                        Am schimbat bateria recent .

                        Comment


                        • #27
                          Salutare, unde se afla releul si siguranta de la bujii la benzinar, 2 l benzina?

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF