Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reparare Releu Bujii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparare Releu Bujii

    Dupa cum am specificat si in threadul legat de scurtul avut pe instalatie mi s-a bulit si releul de bujii in sensul ca s-a ars ceva rezistenta in el. Am deschis alt subiect nu doar de dragul de a o face ci am zis ca daca vor avea nevoie si altii sa-si repare releul si daca acest lucru este posibil, sa consulte acest subiect.

    La deschiderea releului am constatat ca nu este o mare inginerie si ca cel mai probabil defectiunile care apar in acesta s-ar putea repara prin inlocuirea unor componente care s-au ars din diverse motive, in cazul de fata un scurt pe instalatie.

    Am atasat poza cu cele 2 componente arse. Cumnatumeu a spus ca mi-l poate face, dar ar avea nevoie de valorile pentru acea rezistenta si cealalta componenta care este arsa (imi scapa denumirea ei).

    In momentul de fata pentru pornire sunt nevoit sa actionez manual cu o surubelnita acel electromagnet pentru a ajunge curent la bujii.

    Daca este vreu electronist printre noi sau o persoana dornica sa ajute as ruga sa faca poza la un releu functional sau sa ma ajute cu niste date precise legate de acele componente (probabil pe net nu se gaseste schema daca nu se gaseste nici in WIS).

    Am incercat la toate dezmembrarile care le stiu, dar spre dezamagirea si surprinderea mea, releele de bujii trec ca painea calda.
    Attached Files

  • #2
    Salut,

    Daca sun arse rezistentele valorile lor le iei dupa liniile de culoare de pe ele, dai pe Google si gasesti, daca sunt arsi condensatorii valoarea o scrie pe ei, daca sunt arse diode la fel, daca este ars un integrat potzi sa-l uitzi,
    Respect.

    Comment


    • #3
      Nu poate sa ia codul culorii de pe rezistenta,deoarece este arsa si liniile nu se vad.Cealalta piesa in schimb,din cate vad eu este un tranzistor,chiar langa rezistenta arsa,este o componenta cu trei picioruse.Totusi,dupa cum pare acea rezistenta,avea o valoare mica,ceva intre 4-220 ohmi,dar nu te poti juca cu valorile,nu poti pune acolo orice.
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • #4
        Salut,

        Acum am vazut poza ca sunt chiar scrum, din pacate eu am 2.0 4 cilindri, ca as face poza sa te ajut, dar numai un coleg cu 5 cilindrii te poate ajuta.

        Comment


        • #5
          Scuze pentru raspunsul tarziu. Din cauza ca sunt scrum nu a putut lua nici cumnatumeu valorile pt rezistenta, iar tranzistorul dupa cum vezi e topit, nu stie nici acela ce proprietati are. Oare pe tranzistor scrie cv sau daca duc releul la o firma de electronice imi poate spune de care am nevoie?

          Oare in rest nu sunt la fel releele de bujii doar ca difera numarul de lamele in functie de numarul de bujii pentru care este destinat releul?

          Comment


          • #6
            Eu am impresia ca acel tranzistor comanda releul,deci practic acel tranzistor iti cupleaza releul.Iar rezistenta arsa este rezistenta de polarizare,alimentare al acelui tranzistor.
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • #7
              Mii de scuze pt postare consecutiva,dar dupa ce-am postat am observat ceva in imagine si vreau sa te intreb ca,acea piesa unde arata sageata rosie,nu este cumva arsa?
              Attached Files
              W202 elegance / 1.8 benzina,1993

              Comment


              • #8
                Nu cred sa fie arsa, in momentul in care am verificat eu cu cumnatumeu releul doar acelea le-am vazut arse. O sa verific umpic mai tarziu ca acum ploua in Cluj city.

                Comment


                • #9
                  Salut.Cred ca mai repede tranzistorul acela e cel care aprinde becul martor din bord fiindca e prea mic ,ca si putere, sa actioneze ditamai releul care apropo e dual stage fiindca de aia are 2 lamele de contact.Ca si principiu de functzionare (arhitectura electronicii din interior) toate releele sunt la fel indiferent de numarul de bujii pentru care au fost fabricate.Daca cumnatul tau are cunostintze ceva mai bune in domeniul asta as putea sa itzi sugerez sa controlatzi urmatoarele:daca vreunul din pinii de la rez aia sau de la tranzistor duc catre mufa cu 4 pini subtziri si daca da la care dintre ei duce si de ce e responsabil acel pin. Cei 4 pini au urmatoarele caracteristici:+12v de la contact,+12vpermanent,+12v iesire catre becul martor si al 4-lea gnd sau masa(maroul). din pacate nu am acum la indemana ce imi trebuie sa itzi spun exact dupa numerotare care cum este ,dar, cu un ap de masura ordinar si putzina deductzie logica in 10 min ar trebui sa te prinzi singur care cum este. cat despre releu ,este foarte posibil dupa parerea mea ca el saracul sa mearga asa ars cum e doar ca nu vine pe acea mufa tensiunea de la contact sau chiar sa nu fie deloc alimentat...treb verificat .Zilele urmatoare o sa incerc sa mai uit intr-un releu sa vad valorile componentelor arse .Eu personal as fi putut sa il repar ca nu e mare branza dar esti in cluj asa ca.....

                  Comment


                  • #10
                    A si inca o sugestie foarte utila:incearca releul pe masina la cineva(un prieten)care are diesel si conectezi doar mufa mica si vezi daca macar presteaza ceva sau ce nu face ;nu se va strica absolut nimic la masina lui si nu ai nimic de pierdut.toate bune.

                    Comment


                    • #11
                      Dansand mare dreptate ai avut. Se pare ca acele componente arse doar aprindeau becul in bord si de fapt releul nu era alimentat. In sfarsit am rezolvat si problema asta si ca norocul ca nu am dat alti bani pe alt releu. Oare ce valoare poate avea rezistenta aceea si tranzistorul de care poate fi tinand cont ca nu sunt foarte solicitate. As vrea sincer sa-mi fac sa mearga si becul din bord pentru ca ala ar trebui sa indice si daca sunt bujii arse nu?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by crstn_savu View Post
                        Dansand mare dreptate ai avut. Se pare ca acele componente arse doar aprindeau becul in bord si de fapt releul nu era alimentat. In sfarsit am rezolvat si problema asta si ca norocul ca nu am dat alti bani pe alt releu. Oare ce valoare poate avea rezistenta aceea si tranzistorul de care poate fi tinand cont ca nu sunt foarte solicitate. As vrea sincer sa-mi fac sa mearga si becul din bord pentru ca ala ar trebui sa indice si daca sunt bujii arse nu?
                        Salutari. am aflat si valoarea de la rezistentza si cea de la tranzistor:rezistentza e de 10 ohmi/0.25w iar tranzistorul ala amarat de un c sau bc 327. Poti sa pui si un echivalent fiindca e un tranzistor uzual . Tranzistorul costa 60 de bani si rezistentza cam 20. Toate cele bune.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc frumos pentru tot ajutorul dansand. Cat de curand voi cumpara componentele si i le voi inmana la cumnatumeu spre inlocuire. Aveti idee daca becul de bujii din bord indica si daca este arsa o bujie sau doar aprinderea bujiilor. Daca doar aprinderea bujiilor sincer consider inutil acel bec pentru ca oricum releul da curent la bujii mai mult decat ramane acel bec aprins.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by crstn_savu View Post
                            Multumesc frumos pentru tot ajutorul dansand. Cat de curand voi cumpara componentele si i le voi inmana la cumnatumeu spre inlocuire. Aveti idee daca becul de bujii din bord indica si daca este arsa o bujie sau doar aprinderea bujiilor. Daca doar aprinderea bujiilor sincer consider inutil acel bec pentru ca oricum releul da curent la bujii mai mult decat ramane acel bec aprins.
                            Salutari. Becul din bord are rol multiplu. In primul rand el se stinge semnalizând faptul ca trebuie pornit motorul dar intr adevar releul ramane cuplat pe treapta mica sa ii zicem pina se intoarce cheia in pozitzia contact dupa ce se da la demaror sau aprox 25 de sec daca nu se da la demaror dupa care se opreste complet. Daca cumva o bujie este arsa el ramane aprins o perioada mult mai mare de timp , detaliu pe care il voi afla zilele astea cand o sa am timp de experimente. Durata de aprindere vara iarna variaza cu cateva secunde lucru determinat de un varistor din interior ce masoara temperatura releului . Din cate stiu dar nu sunt sigur pina nu incerc daca e o bujie arsa becul sta aprins acele 25 de sec fatza de 4 5 cat e normal. Toate cele bune.

                            Comment


                            • #15
                              Am rezolvat azi problema intr-un final. Intr-adevar componentele au fost cele mentionate de dansand, iar acum merge perfect si becul din bord . Multumesc inca o data pentru ajutorul acordat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF