Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Boala lui rex... pt dr4carz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    explicati-mi si mie cum e cu kickdownu asta... m-am plimbat cu multe automaticuri...la un E 220 CDI automatic iai dupa loc, bagi acceleratia la fund si schimba viteza pe la 4500 rot/min
    Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

    Comment


    • #17
      Originally posted by Bejan Sebi View Post
      explicati-mi si mie cum e cu kickdownu asta... m-am plimbat cu multe automaticuri...la un E 220 CDI automatic iai dupa loc, bagi acceleratia la fund si schimba viteza pe la 4500 rot/min
      cutia automata de pe w116 ,w123, w124 ,w126 pleaca din treapta D si S din treapta a 2-a ; din L pleaca in din prima treapta si merge pana in a 2-a ;in S schimba pana in a 3-a ; in 1985 parca s-a trecut la modul S si E pe cutia automata si anume standard si economic , ca apoi sa apara pe w140 si modul W -winter ;
      la un motor diesel , 4500 rpm este o turatie mare , fiind "linia rosie" la multe diesel-uri ; desi merge pana in 4700 sa zicem dar uzezi motorul aiurea
      la 4000 , 4000 si ceva are puterea maxima oricum :P - ma refer la modul general despre turbo-dieseluri aici , nu neaparat motorul asta
      ce face kick-down-ul ? esti pe drum , vrei sa depasesti ,sa zicem ca esti in a 4-a, bagi piciorul in ea(de unde si termenul KICK DOWN) si cutia schimba in treapta a 3-a ; la modelele de mai sus , exista kick down si in a 2-a , care intra automat daca pleci cu acceleratia un pic "ciupita" sa zicem si apoi o iei de tot, vei simti k o schimba treapta ,si poti sa bagi piciorul in ea; sau bagi piciorul in ea direct si schimba cutia in treapta intai , a 2-a si asa mai departe
      sper ca te-am lamurit
      Last edited by sebaa; 04-05-2008, 11:46 AM.

      Comment


      • #18
        Am testat treaba cu succes in doua moduri:
        - venind din vestul tarii, de unde am cumparat masina am venit majoritar in E, si era ok. Dar chiar daca mergeam incet sau tare, in E nu prea are demaraj iar kick-down nici vorba. Cu E-ul te risti mult in depasire daca vine cineva din contra-sens.
        - prin capitala merg cand cum. In S daca vreau sa pot depasi repede ceva, in E daca vreau sa stau ca baronu in scaun, linistit.

        Inca doua aspecte: mi se pare ca in E schimba vitezele mult mai discret si elegant, si am reusit sa fac si plecari repejoare pe E.

        Am motor de 2000 benzina, cutie automata.
        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

        Comment


        • #19
          Constructorul Mercedes-Benz AG spune (scrie) asha :

          S = STANDARD , pentru a se folosi programul/modul STANDARD intrerupatorul trebuie inpins (in sens contrar) incit litera S sa devina/ramina vizibila. Cu comutatorul in acesta pozitie, atunci cind cutia de viteze va fi in modul de deplasare D sau 3, la o accelerare (demarare) normala (lenta/usoara), autovehicolul va pleca de pe loc cuplat direct in viteza a 2-a, iar in cazul in care accelerarea (demararea) va fii brusca (violenta/rapida), autovehicolul va pleca de pe loc cuplat in viteza 1-a.

          E = ECONOMIC , pentru a se folosi programul/modul ECONOMIC intrerupatorul trebuie inpins (in sens contrar) incit litera E sa devina/ramina vizibila. Cu comutatorul in aceasta pozitie, atunci cind cutia de viteze va fi in modul de deplasare D sau 3, indiferent de felul accelerarii (demararii) lenta sau brusca, autovehicolul va pleca de pe loc cuplat direct in viteza a 2-a, fiind exclusa o demarare rapida (violenta).

          Programul/Modul E (ECONOMIC) este indicat pentru :
          - Demarare confortabila
          - Economie de combustibil
          - Sezonul rece de iarna

          In timpul folosirii/aplicarii modului KICKDOWN , programul E (ECONOMIC) este automat anulat (se inchide automat).


          In alta ordine de idei tot Mercedes-Benz AG la manualul W123 in germana scrie asha :
          P = Parksperre (Parcare)
          R = Ruckwartsgang (Mers cu spatele)
          N = Lergang "Neutru" (Liber)
          D = Direkt (Mers in toate treptele)
          S = Staigung (Schimba doar pana in treapta a 3-a)
          L = Last (Schimba doar pana in treapta a 2-a)
          Specificand ca la 200E/TE si 230E/TE alegand sa cuplezi cutia automata in D sau S, la plecarea de pe loc cu o accelerare brusca (apasare brusca a pedalei de acceleratie) masina va pleca de pe loc in treapta 1-a.
          Last edited by orca; 04-05-2008, 11:01 AM.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF