Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Boala lui rex... pt dr4carz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Boala lui rex... pt dr4carz

    salut! am facut cum ai zis tu... pe autostrada, la 100 km/h, am schimbat pe S si nu s-a intamplat absolut nimic... am schimbat inapoi pe E si tot asa... degeaba. spune-mi si mie ceva despre "boala lui Rex"!
    w 124, 230 automatic, '86

  • #2
    Originally posted by mertzy View Post
    salut! am facut cum ai zis tu... pe autostrada, la 100 km/h, am schimbat pe S si nu s-a intamplat absolut nimic... am schimbat inapoi pe E si tot asa... degeaba. spune-mi si mie ceva despre "boala lui Rex"!
    w 124, 230 automatic, '86
    Nici nu trebuie a se-ntampla ceva, S si E sant strict pentru plecarea de pe loc.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      cu E pleci din a 2-a
      cu S pleci din 2-a , dar ai kickdown ( cand apesi pedala brusc trece in a 1-a ptr un demaraj mai bun)-asta la plecare
      E-Economy ; S -Sport
      exista module aftermarket, ca sa poti plecat direct din a 1-a (asta ptr w126)-de restul nu stiu - se folosec la SEC-uri
      *corectat ulterior dupa post-ul lui pullmann
      Last edited by sebaa; 03-23-2008, 15:35 PM.

      Comment


      • #4
        S=standard sau S=sommer sau S=sport , autovehicolul va pleca de pe loc cuplat direct in viteza a 2-a, iar in cazul in care accelerarea va fii brusca autovehicolul va pleca de pe loc cuplat in viteza 1-a.

        E=economic sau W=winter sau C=comfort , indiferent de felul accelerarii, lent sau brusc, autovehicolul va pleca de pe loc cuplat direct in viteza a 2-a, fiind exclusa o demarare violenta.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          Originally posted by mertzy View Post
          salut! am facut cum ai zis tu... pe autostrada, la 100 km/h, am schimbat pe S si nu s-a intamplat absolut nimic... am schimbat inapoi pe E si tot asa... degeaba. spune-mi si mie ceva despre "boala lui Rex"!
          w 124, 230 automatic, '86
          Nu ai specificat si dak ai accelerat in timp ce ai schimbat treapta. Cand schimbi de pe D respectiv E pe S trebuie sa accelerezi oleak. Dak nu accelerezi nu se intampla nimic sau turatiile motorului cresc in gol, cutia fiind in treapta inferioara. De exemplu esthi intr-o depasire si ai nevoie de mai multa viteza, ca sa scapi accelerezi si schimbi pe S.
          http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

          Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

          Comment


          • #6
            Originally posted by PaRaDoX View Post
            Nu ai specificat si dak ai accelerat in timp ce ai schimbat treapta. Cand schimbi de pe D respectiv E pe S trebuie sa accelerezi oleak. Dak nu accelerezi nu se intampla nimic sau turatiile motorului cresc in gol, cutia fiind in treapta inferioara. De exemplu esthi intr-o depasire si ai nevoie de mai multa viteza, ca sa scapi accelerezi si schimbi pe S.
            prietene sa mor daca inteleg o boaba din asta
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #7
              Ai 100 de kmh(sau 80kmh) . Accelerezi si in timp ce tii accelerat schimbi pe S. Ar trebui sa simti un soc si sa iei viteza. Nu e asa de complicat... Ai nevoie de viteza intr-un timp relativ scurt??, tii accelerat si schimbi pe S.
              http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

              Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

              Comment


              • #8
                Originally posted by PaRaDoX View Post
                Ai 100 de kmh(sau 80kmh) . Accelerezi si in timp ce tii accelerat schimbi pe S. Ar trebui sa simti un soc si sa iei viteza. Nu e asa de complicat... Ai nevoie de viteza intr-un timp relativ scurt??, tii accelerat si schimbi pe S.
                Aici nu sunt de acord cu tine,ai kick-down de ce sa te mai complici cu schimbat pe S.Bagi pedala la fund si ai tasnit....
                "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                Comment


                • #9
                  Doar Kick-Down te poate ajuta sa demarezi.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by avlad89 View Post
                    Aici nu sunt de acord cu tine,ai kick-down de ce sa te mai complici cu schimbat pe S.Bagi pedala la fund si ai tasnit....
                    Aici nushtiu sa-ti zic sigur. Intotdeauna am considerat kick-down -ul mai complicat. Tie ti-a ieshit kick-down - ul de fiecare data cand ai vrut???? Ca mie nu... In plus eu consideram ca la o viteza de 80 de kmh, ori ca apasam pedala pana la fund ori ca schimbam treapta pe S era acelasi lucru. Numai ca S merea de fiecare data cum ma asteptam. La kick era mai diferit.
                    http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                    Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                    Comment


                    • #11
                      Pentru kick-down lasa pentru o secunda piciorul de pe acceleratie, dupa care apasa brusc pedala de acceleratie la blana si tine-o asha, nu exista sa nu-ti reuseasca.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        eu apas pedala la fund, se actioneaza kick-downul si tasnesc, nu am patit sa se intample altfel, poate la tine e kick-downul defect de nu functioneaza tot timpul, nu stiu ce sa zic...
                        "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                        Comment


                        • #13
                          am vazut ca in spate langa baterie este un releu pt asa ceva???? poate acolo este problema

                          Comment


                          • #14
                            Daca treci de pe E pe S in mers ar trebui sa treaca in inferioara si sa urce in ture. Cu kickdown sau fara, in S schimba viteze la turatii mai mari. Deci la tine clar e o problema.
                            Si S vine de la Steigung (urcare) pentru ca nemtii sunt prea mandri ca sa foloseasca denumiri americane, dar sunt totodata si avizi de bani si trebuiau sa puna tot S ca sa nu cumva sa se confuzeze lumea si sa nu cumpere masina.
                            Last edited by shadow; 03-24-2008, 20:08 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Kick-down -ul merea tot timpul, numa ca se mai intampla cand acceleram incet pana ajungea pedala la fund (fara sa dea kick), sa am nevoie de viteza. Si dak luam pedala de pe acceleratie si apasam iar pana la fund masina se zgaltana umpic de la bruscare si dupa ai o lua. Asa tineam accelerat schimbam pe S si obtineam viteza de care aveam nevoie, fara stres.

                              Cateva posturi de mai sus mi-au dat impresia ca nu e bine sa schimbi pe S cand masina are o anumita viteza. De ce nu??? Nu am mai auzit pe nimeni care sa zica ca nu e bine.

                              Pt. Shadow: Si dok zisese pe undeva pe aici ca la deal e mai bine sa schimbi pe S, ca tine motorul mai turat. , deci nemtzii nu au pus denumirea in totalitate doar pentru o solutie de marketing.
                              Last edited by PaRaDoX; 03-24-2008, 20:33 PM.
                              http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                              Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF