Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor 250 d modificat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor 250 d modificat

    Salut.A facut cineva modificare la W124 motor 250 D sa puna turbo pe ia ? Ce parere aveti ? Ar fi foarte complicat ? Uni mecanici zic ca ar fi posibil alti zic sa-mi vad de treaba.Mersi.

  • #2
    Da, se poate ! S-a mai discutat, încearcă să dai search. Implică o intervenţie de MESERIAŞ. Mai visez şi eu câteodată la asta, dar îţi trebuie kitul şi un specialist bun.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Daca la interventia asta trebuie un specialist inseamna ca la prepararea unei masini de curse este nevoie de o echipa de la NASA.

      Ai nevoie de galeriile A/E, turbina, downpipe, prima bucata de esapament, conducta de tur ulei, redutia de la sonda de presiune, un retur in baie pe care il confectionezi, eventual un radiator de ulei si bateria de filtru aferenta si pompa de injectie de pe TD. E treaba de o zi maxim doua. Daca vrei si ceva performante poti monta un intercooler frontal ... de logan 1.5 DCI ar fi perfect.
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #4
        Originally posted by Ford_V6 View Post
        Daca la interventia asta trebuie un specialist inseamna ca la prepararea unei masini de curse este nevoie de o echipa de la NASA.

        Ai nevoie de galeriile A/E, turbina, downpipe, prima bucata de esapament, conducta de tur ulei, redutia de la sonda de presiune, un retur in baie pe care il confectionezi, eventual un radiator de ulei si bateria de filtru aferenta si pompa de injectie de pe TD. E treaba de o zi maxim doua. Daca vrei si ceva performante poti monta un intercooler frontal ... de logan 1.5 DCI ar fi perfect.
        Ai uitat sa mentionezi de acele mici duze ce stropesc cu ulei fundul pistonului, ungand cilindrul si ajutand la o mai buna racire, totodata. Daca ma insel, ma scuzati.

        Comment


        • #5
          Buna Am gasit un motor td. la 2000 lei complect si ar vinde ce i-mi trebuie mie adica turbosuflana galeria baia de ulei filtru aer etc. dar nu vrea sa dea pompa de injectie .Asta ar fi la 1000 lei. Daca nu schimb pompa de injectie pot face modificarea ? Sau sa schimb mai bine tot motorul .Merita ? E pret bun ? E diferenta mare intre cele doaua motoare 250 D si 250 TD ? Stiu ca ar fi 36 de cai in plus doar ca nu am condus un W124 250 td.

          Comment


          • #6
            Doar prin simpla montare a turbinei nu obtii acei ~30 de cai in plus. Difera la cele doua motoare mai multe lucruri incepand cu pistoanele pana la pompa de injectie. Risti sa obtii doar fum negru si un motor prajit la final. Incearca sa scoti motorul complet la 400 de euro si ia-l daca e in mintile lui, el ca si mecanica este un motor reusit si cred ca nu vei regreta.

            Comment


            • #7
              Originally posted by crstn_savu View Post
              Difera la cele doua motoare mai multe lucruri incepand cu pistoanele.
              Apropo, o întrebare: se poate păstra blocul motor ? Întreb în ideea, ca să rămână seria motorului trecută în carte ... Şi eu ştiam că trebuie schimbate inclusiv pistoanele, dar asta se poate fără a schimba blocul ? Pt. unii s-ar putea să fie o întrebare tâmpită (poate aşa şi este), dar am zis că, e mai bine să întreb, şi să suport "înjurăturile", decât să nu ştiu sigur ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Levi pentru asta las expertii sa-ti raspunda. E o intrebare destul de serioasa la care nu pot raspunde dupa ureche. Eu din ce am auzit stiu ca difera aliajul din care sunt facute acestea pentru a rezista la temperaturi mai ridicate pentru ca in cazul motoarelor turbo parca temperatura in interiorul cilindrilor este mai mare.

                Comment


                • #9
                  OK, atunci rog să răspundă cineva care ştie sigur. E vorba numai de materialul din care sunt făcute pistoanele, sau diferă şi dimensiunea lor ? Intră în cilindrii motorului non-turbo ? După mintea mea proastă, aş zice că DA, din moment ce ambele motoare au aceeaşi capacitate cilindrică. Sau şi blocul e făcut din ceva material mai rezistent la temperaturi ridicate ?
                  Cele bune !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Vorbim de 36 cp in plus ... conversia se poate face pe motorul aspirat fara nici o problema. Daca se doresc cresteri de putere mai spectaculoase sunt necesare interventii in motor.

                    Oricum blocurile sunt indentice si difera doar forma pisonului pentru a scadea raportul de comprimare static. In nici un caz nu difera aliajul din care sunt facute pistoanele sau metoda de fabricatie ... adica sunt tot din aliaj de aluminiu bashit fabricate prin turnare.

                    Oricum daca motorul are AFR si EGT corecte nu are de ce sa nu suporte chiar mai mult de 36 cp in plus cu pistoanele de serie.
                    1991 R129 300SL-24
                    1991 w124 300CE-24
                    1993 w202 C280
                    1978 w116 450SEL 6.9
                    1987 w201 190E 2.0
                    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      pot pun 300dt w 210 la un w 124?

                      300dt ca vreau sa pun , are electronic sistem la pompa diesel pentru axceleratie, w124 nu are mechanic sistem la pompa ,se poate fi montat ?ce trebuie sa schimp,stie cineva cum se face ?

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF