Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor 250 d modificat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor 250 d modificat

    Salut.A facut cineva modificare la W124 motor 250 D sa puna turbo pe ia ? Ce parere aveti ? Ar fi foarte complicat ? Uni mecanici zic ca ar fi posibil alti zic sa-mi vad de treaba.Mersi.

  • #2
    Da, se poate ! S-a mai discutat, încearcă să dai search. Implică o intervenţie de MESERIAŞ. Mai visez şi eu câteodată la asta, dar îţi trebuie kitul şi un specialist bun.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Daca la interventia asta trebuie un specialist inseamna ca la prepararea unei masini de curse este nevoie de o echipa de la NASA.

      Ai nevoie de galeriile A/E, turbina, downpipe, prima bucata de esapament, conducta de tur ulei, redutia de la sonda de presiune, un retur in baie pe care il confectionezi, eventual un radiator de ulei si bateria de filtru aferenta si pompa de injectie de pe TD. E treaba de o zi maxim doua. Daca vrei si ceva performante poti monta un intercooler frontal ... de logan 1.5 DCI ar fi perfect.
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #4
        Originally posted by Ford_V6 View Post
        Daca la interventia asta trebuie un specialist inseamna ca la prepararea unei masini de curse este nevoie de o echipa de la NASA.

        Ai nevoie de galeriile A/E, turbina, downpipe, prima bucata de esapament, conducta de tur ulei, redutia de la sonda de presiune, un retur in baie pe care il confectionezi, eventual un radiator de ulei si bateria de filtru aferenta si pompa de injectie de pe TD. E treaba de o zi maxim doua. Daca vrei si ceva performante poti monta un intercooler frontal ... de logan 1.5 DCI ar fi perfect.
        Ai uitat sa mentionezi de acele mici duze ce stropesc cu ulei fundul pistonului, ungand cilindrul si ajutand la o mai buna racire, totodata. Daca ma insel, ma scuzati.

        Comment


        • #5
          Buna Am gasit un motor td. la 2000 lei complect si ar vinde ce i-mi trebuie mie adica turbosuflana galeria baia de ulei filtru aer etc. dar nu vrea sa dea pompa de injectie .Asta ar fi la 1000 lei. Daca nu schimb pompa de injectie pot face modificarea ? Sau sa schimb mai bine tot motorul .Merita ? E pret bun ? E diferenta mare intre cele doaua motoare 250 D si 250 TD ? Stiu ca ar fi 36 de cai in plus doar ca nu am condus un W124 250 td.

          Comment


          • #6
            Doar prin simpla montare a turbinei nu obtii acei ~30 de cai in plus. Difera la cele doua motoare mai multe lucruri incepand cu pistoanele pana la pompa de injectie. Risti sa obtii doar fum negru si un motor prajit la final. Incearca sa scoti motorul complet la 400 de euro si ia-l daca e in mintile lui, el ca si mecanica este un motor reusit si cred ca nu vei regreta.

            Comment


            • #7
              Originally posted by crstn_savu View Post
              Difera la cele doua motoare mai multe lucruri incepand cu pistoanele.
              Apropo, o întrebare: se poate păstra blocul motor ? Întreb în ideea, ca să rămână seria motorului trecută în carte ... Şi eu ştiam că trebuie schimbate inclusiv pistoanele, dar asta se poate fără a schimba blocul ? Pt. unii s-ar putea să fie o întrebare tâmpită (poate aşa şi este), dar am zis că, e mai bine să întreb, şi să suport "înjurăturile", decât să nu ştiu sigur ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Levi pentru asta las expertii sa-ti raspunda. E o intrebare destul de serioasa la care nu pot raspunde dupa ureche. Eu din ce am auzit stiu ca difera aliajul din care sunt facute acestea pentru a rezista la temperaturi mai ridicate pentru ca in cazul motoarelor turbo parca temperatura in interiorul cilindrilor este mai mare.

                Comment


                • #9
                  OK, atunci rog să răspundă cineva care ştie sigur. E vorba numai de materialul din care sunt făcute pistoanele, sau diferă şi dimensiunea lor ? Intră în cilindrii motorului non-turbo ? După mintea mea proastă, aş zice că DA, din moment ce ambele motoare au aceeaşi capacitate cilindrică. Sau şi blocul e făcut din ceva material mai rezistent la temperaturi ridicate ?
                  Cele bune !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Vorbim de 36 cp in plus ... conversia se poate face pe motorul aspirat fara nici o problema. Daca se doresc cresteri de putere mai spectaculoase sunt necesare interventii in motor.

                    Oricum blocurile sunt indentice si difera doar forma pisonului pentru a scadea raportul de comprimare static. In nici un caz nu difera aliajul din care sunt facute pistoanele sau metoda de fabricatie ... adica sunt tot din aliaj de aluminiu bashit fabricate prin turnare.

                    Oricum daca motorul are AFR si EGT corecte nu are de ce sa nu suporte chiar mai mult de 36 cp in plus cu pistoanele de serie.
                    1991 R129 300SL-24
                    1991 w124 300CE-24
                    1993 w202 C280
                    1978 w116 450SEL 6.9
                    1987 w201 190E 2.0
                    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      pot pun 300dt w 210 la un w 124?

                      300dt ca vreau sa pun , are electronic sistem la pompa diesel pentru axceleratie, w124 nu are mechanic sistem la pompa ,se poate fi montat ?ce trebuie sa schimp,stie cineva cum se face ?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF