Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ajutor,nu sta in relanti 200D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Este o sonda de relanti care la rece tine motorul turat cam pe la 900 de rpm. Ea poate fi problema. Ai un furtunel de vacuum in fundul pompei care se ocupa de turatia la rece sau cald. Trebuie sa mai maresti relantiul. In spatele pompei este un disc ca un OZN. Are o piulita de strangere care se desface cu cheie de 19. O desfaci si invarti de acel disc spre dreapta sau spre stanga pentru a modifica relantiul. Dupa ce il aduci la turatia care o doresti vezi cum se comporta la temperatura care facea probleme.

    Daca nu te descurci da-mi un telefon dupa ora 18:30 si iti explic. Te salut

    PS: se vede bine in prima poza acel OZN de care zic...
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #17
      Mersi mult, acuma stiu despre ce e vorba exact! Revin cu rezultate cand ma apuc!
      "The wife should always be "legally" younger than the car"
      W124 200D
      W123 240D
      Prezentare W124
      Prezentare W123

      Comment


      • #18
        Originally posted by sovieticool View Post
        Este o sonda de relanti care la rece tine motorul turat cam pe la 900 de rpm. Ea poate fi problema. Ai un furtunel de vacuum in fundul pompei care se ocupa de turatia la rece sau cald. Trebuie sa mai maresti relantiul. In spatele pompei este un disc ca un OZN. Are o piulita de strangere care se desface cu cheie de 19. O desfaci si invarti de acel disc spre dreapta sau spre stanga pentru a modifica relantiul. Se vede bine in prima poza acel OZN de care zic...
        Am pus eu în chenar "OZN"-ul. ÃŽn aceeaşi ordine de idei : la tine unde-i furtunul încercuit de mine în poza a 2-a ? L-ai dat tu jos, sau nu-l aveai ?
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Salut, din pozele tale se vede ca cineva a umblat in pompa si dupa urmele de silicon rosu nu pare sa fi fost mare meserias, sar putea ca problemele tale sa vina de la aceasta interventie.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Levi View Post
            Am pus eu în chenar "OZN"-ul. ÃŽn aceeaşi ordine de idei : la tine unde-i furtunul încercuit de mine în poza a 2-a ? L-ai dat tu jos, sau nu-l aveai ?
            Furtunul ala o am, am dat-o jos, inca nu am montat-o inapoi. Si mersi pe precizat
            "The wife should always be "legally" younger than the car"
            W124 200D
            W123 240D
            Prezentare W124
            Prezentare W123

            Comment


            • #21
              Originally posted by emil_190 View Post
              Salut, din pozele tale se vede ca cineva a umblat in pompa si dupa urmele de silicon rosu nu pare sa fi fost mare meserias, sar putea ca problemele tale sa vina de la aceasta interventie.
              M-am gandit si eu la posibilitatea aia, ca...unii stim cum is, las' ka fak-yo....
              "The wife should always be "legally" younger than the car"
              W124 200D
              W123 240D
              Prezentare W124
              Prezentare W123

              Comment


              • #22
                Colega, daca vrei sa faci o treaba de profesionist, mergi la un "pompagiu" sa-ti puna pompa pe bancul de probe si reglaj .
                Iti va regla debitul + presiunea pe fiecare element in parte .
                Tocmai de aia nu exista un manual de reglat pompa de injectie pe piata , sa nu umble persoane neautorizate acolo .

                Comment


                • #23
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Colega, daca vrei sa faci o treaba de profesionist, mergi la un "pompagiu" sa-ti puna pompa pe bancul de probe si reglaj .
                  Iti va regla debitul + presiunea pe fiecare element in parte .
                  Tocmai de aia nu exista un manual de reglat pompa de injectie pe piata , sa nu umble persoane neautorizate acolo .
                  Dupa cum ai zis, am sunat un pompagiu din asta, si ghici, ma pus sa o fac eu ), a explicat frumos, de si nu era mare noutate, ca am mai facut treaba asta, relantiul am reglat, e ok, multumesc lui Levi pt poza detaliata, si am dat si la avans ceva, suna mult mai ok, mai trebe putin ajustat, dar deja is multumit cu rezultatele, acum am intrat de la masina, m-am plictisit de lucru pe azi.

                  Multumesc tuturor de pe forum!!! Va tin de curent...
                  "The wife should always be "legally" younger than the car"
                  W124 200D
                  W123 240D
                  Prezentare W124
                  Prezentare W123

                  Comment


                  • #24
                    totul e ok, DAR am observat ca garnitura intre pompa si bloc motor, a cedat dupa reglaj, ori nu e pozitionat ok, ca curge ulei destul de mult...deci, scos pompa
                    "The wife should always be "legally" younger than the car"
                    W124 200D
                    W123 240D
                    Prezentare W124
                    Prezentare W123

                    Comment


                    • #25
                      Strange bine suruburile de la pompa,alea pe care le-ai desfacut cand ai reglat pompa!
                      Ungerea pompei se face cu ulei,iar daca suruburile nu sunt stranse bine,curge ulei pe la garnitura dintre pompa si bloc!
                      Bafta!
                      Momentan.....gandesc pentru altii !!!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Tiberiu View Post
                        Strange bine suruburile de la pompa,alea pe care le-ai desfacut cand ai reglat pompa!
                        Ungerea pompei se face cu ulei,iar daca suruburile nu sunt stranse bine,curge ulei pe la garnitura dintre pompa si bloc!
                        Bafta!
                        Da, asta am facut, dar era umblat acolo,si cred ca garnitura e praf, daca stie cineva, pinionul in distributie e tinut de pompa? Daca scot pompa pica distributia?
                        "The wife should always be "legally" younger than the car"
                        W124 200D
                        W123 240D
                        Prezentare W124
                        Prezentare W123

                        Comment


                        • #27
                          Salut! Daca tot ai de gand sa umbli acolo, urmareste tutorialul:
                          PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles

                          Numai bine!
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Hirig888 View Post
                            Da, asta am facut, dar era umblat acolo,si cred ca garnitura e praf, daca stie cineva, pinionul in distributie e tinut de pompa? Daca scot pompa pica distributia?
                            In principiu, daca scoti pompa de inj. dereglezi distributia, sau cum se spune "punerea la punct" .
                            Asa cum se vede in link-ul prezentat de tumar , ai semne pe fulia motorului, pe blocul motor, pe axa cu came, pe axul pompei de inj . si pe corpul ei .
                            Toate acestea se aduc la un numitor comun si se monteaza pompa de inj. dupa ce in prealabil s-a blocat axul din interior .
                            Daca nu gasesti garnitura in comert poti executa una din clingherit .

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by tumar View Post
                              Salut! Daca tot ai de gand sa umbli acolo, urmareste tutorialul:
                              PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles

                              Numai bine!
                              Mersi de clip, nu vreau neaparat, numai daca chiar e nevoie, ca nu am de gand sa stric nimic.
                              "The wife should always be "legally" younger than the car"
                              W124 200D
                              W123 240D
                              Prezentare W124
                              Prezentare W123

                              Comment


                              • #30
                                Reglajul pe relanti este cel descris de colegul "sovieticool", iar surubul de care iti spuneam este cel indicat de "levi" in chenar in poza 1. Bafta la lucru.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF