If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
ajutor,nu sta in relanti 200D
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
Deci, am urmatorul problema la motor, porneste ok, suna ok, dar nu sta in relanti, si abia are putere,fum scoate normal, si nu imi dau seama de unde sa incep. debitul de unde se regleaza?
Ceva sfaturi varog?
Multumesc
daca il accelerezi putin din pedala sta sau moare motorul ?
Da, din pedala pot sa o tin, ca se accelereaza normal, si nu are asa nimic, dar azi am scos injectoarele, toate, is bune, DAR una avea lipsa saibele ala care e sub ea, troncona tare motorul, si am observat ca, cam putin motorina vine la injectoare, de acolo si puterea scazuta, acuma incerc sa aflu de unde se regleaza debitul, sa o ridic putin, sa vad, porneste usor, dar are prostia asta, acuma am rezolvat relantiu cu distanta la cablul de la acc. dar ala nu e metoda buna, in mod normal ar trebui sa stea, deci, intrebarea cheie de la mine momentan, de unde se regleaza debitul?
daca il accelerezi putin din pedala sta sau moare motorul ?
Salut.Eu am o problema asemanatoare la un w124 e230 din 91'.Relantiul sta bine,la 900 de turatii,dar cand e motorul rece daca accelerez brusc,se opreste.
Salut.Eu am o problema asemanatoare la un w124 e230 din 91'.Relantiul sta bine,la 900 de turatii,dar cand e motorul rece daca accelerez brusc,se opreste.
Off topic . Bujiile sunt ude, miros puternic a benzina ?.
Debitul il reglezi de la pompa de injectie,dar e putin cam complicat pentru ca trebuie sa destrangi putin alea doua suruburi in care se prinde pompa de injectie de motor. Si in partea de catre filtru de aer are un intinzator adica un surub din care se misca pompa de injectie in sus si in jos!Daca te uiti atent o sa iti dai seama!
Debitul il reglezi de la pompa de injectie,dar e putin cam complicat pentru ca trebuie sa destrangi putin alea doua suruburi in care se prinde pompa de injectie de motor. Si in partea de catre filtru de aer are un intinzator adica un surub din care se misca pompa de injectie in sus si in jos!Daca te uiti atent o sa iti dai seama!
Debitul il reglezi de la pompa de injectie,dar e putin cam complicat pentru ca trebuie sa destrangi putin alea doua suruburi in care se prinde pompa de injectie de motor. Si in partea de catre filtru de aer are un intinzator adica un surub din care se misca pompa de injectie in sus si in jos!Daca te uiti atent o sa iti dai seama!
Salutam! De acolo se regleaza avansul pompei, nicidecum debitul ei. Primele lucruri ce trebuiesc facute sunt schimbarea filtrelor de motorina. Verificarea si a celui din rezervor. Verifica instalatia de alimentare, pe rand, de la simplu la complicat, adica de la rezervor pana la pompa, nu invers.
Numai bine!
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
Salutam! De acolo se regleaza avansul pompei, nicidecum debitul ei. Primele lucruri ce trebuiesc facute sunt schimbarea filtrelor de motorina. Verificarea si a celui din rezervor. Verifica instalatia de alimentare, pe rand, de la simplu la complicat, adica de la rezervor pana la pompa, nu invers.
Numai bine!
Salutari. Perfect de acord cu colegul "Tumar". Indicat ar fi sa nu umbli la avansul pompei decit daca e ultima solutie. Oricum, problema la tine e debitul, nu avansul (daca e din pompa). Verifica tot circuitul de alimentare inainte de a te hotari sa te bagi la pompa. Poti s-o dai peste cap de tot si este ultimul lucru pe care-l doresti. Daca nu ma insel, debitul se regleaza din regulatoul din spatele pompei. Regulatorul s-ar ptea fa-ti faca figuri. Dar cel mai indicat ar fi ca la pompa sa umble un pompagiu. Unul bun. Mai poate fi si din pompa de alimentare (supapele).
Salutari. Perfect de acord cu colegul "Tumar". Indicat ar fi sa nu umbli la avansul pompei decit daca e ultima solutie. Oricum, problema la tine e debitul, nu avansul (daca e din pompa). Verifica tot circuitul de alimentare inainte de a te hotari sa te bagi la pompa. Poti s-o dai peste cap de tot si este ultimul lucru pe care-l doresti. Daca nu ma insel, debitul se regleaza din regulatoul din spatele pompei. Regulatorul s-ar ptea fa-ti faca figuri. Dar cel mai indicat ar fi ca la pompa sa umble un pompagiu. Unul bun. Mai poate fi si din pompa de alimentare (supapele).
La filtre m-am uitat, is ok, aproape noi, motorina vine in fata normal,si usor, deci, sa ma uit la pompa aia mai mica sub pompa de injectie?
La filtre m-am uitat, is ok, aproape noi, motorina vine in fata normal,si usor, deci, sa ma uit la pompa aia mai mica sub pompa de injectie?
In primul rind repet ca e important sa verifici tot circuitul pina la pompa. Adica sa nu ai mal in rezervor (daca ai - spala rezervorul), vezi sa nu fie infundat filtrul din rezervor... Nu umbla la pompa decit daca ai verificat tot si nu ai alta solutie. Crede-ma ca nu insist degeaba. Daca ai apucat sa zapacesti pompa (mai ales daca risti sa o zapacesti inutil), o sa-ti blestemi zilele. Daca imi aduc aminte bine, reglajul de debit e in spatele pompei pe un surub pe cheie de 17 sau 19. Daca am timp si nu ma lasa memoria, poate ma uit maine la pompa si iti spun sigur unde e.
In primul rind repet ca e important sa verifici tot circuitul pina la pompa. Adica sa nu ai mal in rezervor (daca ai - spala rezervorul), vezi sa nu fie infundat filtrul din rezervor... Nu umbla la pompa decit daca ai verificat tot si nu ai alta solutie. Crede-ma ca nu insist degeaba. Daca ai apucat sa zapacesti pompa (mai ales daca risti sa o zapacesti inutil), o sa-ti blestemi zilele. Daca imi aduc aminte bine, reglajul de debit e in spatele pompei pe un surub pe cheie de 17 sau 19. Daca am timp si nu ma lasa memoria, poate ma uit maine la pompa si iti spun sigur unde e.
Mersi mult, azi am pus la loc taote cele, injectoare conducte etc, cand o pornesc trancane tare, suna tipic mercedes, numai ca mai tare, o fii din avans? Repet, injectoare is ok, pulverizeaza foarte bine toate 4. si nu prea vreau la avans sa umblu, uita-te terog la debit, si dau la ala, si fac cateva ture, sa se incalzeasca, poate isi revine, am patit asa cu cobra dupa schimb de injectoare, troncana tare, dar dupa o vreme numai facea asa, daca poti si o poza, ar fii perfect, mersi !!
Ma straduiesc, mersi mult de ajutor! P.S. repet , COBRA era mult mai bun la termenul mechanica....bine ca necesita pic mai mult atentie, dar nu se strica....ca nu cerea mult niciodata...REVIN LA 123!!!
poze cu agregatul, cineva daca ar face un edit la o poza, cu piesa anume care trebe ajustat,relanti,debit , as fii recunoscator, presupun ce trebe, dar nu am editat poza,va las pe voi
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment