Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

jurnal reparatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    oare nu pot sa pun ceva radiator mai mic de motocicleta sau de incalzire? pana gasesc unul la pret rezon. adica pana ajung eu in ungaria sa iau unul. cica ar fi 430 ron adus aici dar tipul cu care am vorbit nu este serios si nu mi-a raspuns la solicitare desi am vb de vreo 3 ori cu el. asa ca am renuntat eu. o sa ma duc personal. si asa trebuie sa fac cumparaturi de pasti si mai bine iau totul de acolo.

    pot pune alt radiator mai mic daca se potrivesc cuplele? nu are presiunea mare a uleiului nici un efect negativ?

    si cam cat ar fi un turbo pus pe masina mea. am vazut ca da inca vreo 40 de caisori in plus nu?

    am inteles de aci de pe forum ca se poate pune turbo la mine nu?

    stiti cumva la ce presiune lucreaza cutia de viteze automata? pot sa pun un radiator mic pana dau o fuga in ungaria sa iau un radiator la pret rezonabi?
    Last edited by doktor4carz; 03-19-2008, 12:39 PM.

    Comment


    • #17
      Mitre, ar fi bine sa ai putina rabdare si ti se va raspunde.
      De asemenea, ar fi recomandat sa editezi posturile in loc sa te repeti in altele noi.

      La capitolul radiator vad ca ai primit deja raspunsul de la doktor4carz:
      "Provizoriu, cauta un radiator de automatic de orice tip, da varza, scoate-i bazinul in care intra conductele de la cutie, si foloseshte-l pe exteriorul radiatorului mashinii."
      Tot ce ramane de facut pentru tine este sa mai si citesti.
      O zi buna!

      Comment


      • #18
        merge editarea si dupa mai multe zile? nu stiam. imi cer scuze.

        inca o chestie frustranta. ieri am facut pana si .... am uitat capacelul de la suportul de cric acolo. masina este modelul cu bandouri. are cineva unul in plus cumva?

        cineva zicea de o siguranta de 10 amperi schimbata la turometru .... pe unde este? .... am mai citit pe forum si cred ca sunt lamurit. maine ma duc sa vad.

        am gasit, am schimbat siguranta care era arsa intradevar dar tot nu merge. m-am uitat pe alternator dar in afara de o mufa care are mai multe cabluri care cred ca merg la incarcare .... pauza nici un alt fir. mai mult ceva ciudat in spate la baterie acuma m-am uitat am doar calculatorul acela mai mare si lung cu mufa deasupra, doua relee negre unu scrie pe el kickdom si pe celalalt ELR si apoi releul acela in care era siguranta de 10 A care are capac de plastic transparent. unde am releul de ABS? ca este un slot de plastic mai lat dar nu este nimic in el si inca 2 mai mici patrate spre axa masinii. mai vad chiar pe falsul de la axa masinii o mufa .... pana acum nu am vazut-o lunga doar partea mama cu 8 pini numerotati. sugestii?
        a inca o chestie .... cand franez cu motorul pornit aud un click in plansa dintre scaune???!! ce ar mai putea fi?poate fi papucul w in mufa aceea dreptunghiulara de pe alternator?

        pun si ceva poze
        Attached Files
        Last edited by mitre; 03-22-2008, 20:18 PM.

        Comment


        • #19
          off topic cum sa urc postul daca fac edit?
          Last edited by mitre; 05-04-2008, 13:23 PM.

          Comment


          • #20
            am mai descoperit zilele astea inca ceva la sistemul de vacuum. si anume in fata soferului la compartimentul motor se aude un fasait nu am reusit sa imi dau seama de unde vine. undeva deasupra la pompa de servo. inchiderea merge, inclusiv trapa de la cheie si ...... am descoperit acuma inclusiv usita de la rezervor, nu merg in schimb reglajele la faruri dar asta cred ca din cauza butonului, tetierele si perna de la scaun.
            cum fac sa verific pe unde scapa vacuum?

            si inca ceva off topic. cum urc postul daca fac edit ca nu vreau sa deranjez moderatorii sa tot stranga dupa mine.
            merci.

            Comment


            • #21
              Originally posted by mitre View Post
              merge editarea si dupa mai multe zile? nu stiam. imi cer scuze.

              inca o chestie frustranta. ieri am facut pana si .... am uitat capacelul de la suportul de cric acolo. masina este modelul cu bandouri. are cineva unul in plus cumva?

              cineva zicea de o siguranta de 10 amperi schimbata la turometru .... pe unde este? .... am mai citit pe forum si cred ca sunt lamurit. maine ma duc sa vad.

              am gasit, am schimbat siguranta care era arsa intradevar dar tot nu merge. m-am uitat pe alternator dar in afara de o mufa care are mai multe cabluri care cred ca merg la incarcare .... pauza nici un alt fir. mai mult ceva ciudat in spate la baterie acuma m-am uitat am doar calculatorul acela mai mare si lung cu mufa deasupra, doua relee negre unu scrie pe el kickdom si pe celalalt ELR si apoi releul acela in care era siguranta de 10 A care are capac de plastic transparent. unde am releul de ABS? ca este un slot de plastic mai lat dar nu este nimic in el si inca 2 mai mici patrate spre axa masinii. mai vad chiar pe falsul de la axa masinii o mufa .... pana acum nu am vazut-o lunga doar partea mama cu 8 pini numerotati. sugestii?
              a inca o chestie .... cand franez cu motorul pornit aud un click in plansa dintre scaune???!! ce ar mai putea fi?poate fi papucul w in mufa aceea dreptunghiulara de pe alternator?

              pun si ceva poze
              pai ai BS pe masina? ca din cate stiu eu releul cu capac transparent are 1 siguranta la masinile fara ABS si 2 sigurante la cele cu ABS. releul este pentru calculator impreuna cu o siguranta, iar a doua este pentru ABS. ce are ABS-ul nu mai functioneaza? ramane becul aprins?

              Comment


              • #22
                Originally posted by paunionutz View Post
                pai ai BS pe masina? ca din cate stiu eu releul cu capac transparent are 1 siguranta la masinile fara ABS si 2 sigurante la cele cu ABS. releul este pentru calculator impreuna cu o siguranta, iar a doua este pentru ABS. ce are ABS-ul nu mai functioneaza? ramane becul aprins?
                da nu mai merge. are o singura siguranta....

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mitre View Post
                  da nu mai merge. are o singura siguranta....
                  vezi totusi siguranta din releul cu capac transparent, poate e aia dusa

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by paunionutz View Post
                    vezi totusi siguranta din releul cu capac transparent, poate e aia dusa
                    m schibat-o si este buna acum. dart bordul de acuma este de benzinar cu economizor si toti au zis ca nu merge turometrul de benzinar la diesel. altfel ce rost ar avea sa schimb ceasurile ca doar merg bine restul, ceas, lumini, martori, rezervor, ....

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mitre View Post
                      m schibat-o si este buna acum. dart bordul de acuma este de benzinar cu economizor si toti au zis ca nu merge turometrul de benzinar la diesel. altfel ce rost ar avea sa schimb ceasurile ca doar merg bine restul, ceas, lumini, martori, rezervor, ....
                      Am vazut ca e vechi Thread-ul da...Deci releul ala pe care scrie ELR daca e dus afecteaza turometru, ABS-ul si mersul motorului (mai ales la relanti), si ti-o spun sigur fiindca problema asta o am eu si trebuie sa il schimb.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF