Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suspensie hidraulică la W 124 limuzină - stricată

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by luciandelaiasi View Post
    HEEEEEEEELP un cap luminat sa ne lamureasca si pe ,,noi"


    UNDE ESTE POMPA PTR SUSPENSIA HIDRAULICA ?


    La mine e pe acelas ax cu pompa de servo
    La unele modele(602, 603 , ...) pompa se afla in "capul" motorului antrenata odata cu axul cu came. La modelul 605911(250 diesel 2axe cu came) pompa din cate am observat are corp comun cu pompa servo.
    Modelul cu pompa in capul motorului:
    Attached Files
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      La mine pompa nu se află în capul axului cu came , este pompa servo cu două circuite. o să fac mîine poze mai în detaliu cu pompa. La mine este motorul ca în imaginea alăturată.

      Aici se vede mai bine pompa servo, cu roşu sunt cele 4 conducte, două ptr direcţie şi două ptr ASD şi hidraulic.
      Attached Files
      Last edited by mircea600sel; 01-11-2011, 21:51 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by mariusmatei
        Aici se vede mai bine pompa servo, cu roşu sunt cele 4 conducte, două ptr direcţie şi două ptr ASD şi hidraulic.
        De aici ma depaseste putin situatia. Trebuie vazut live. Daca instalatia are ulei, si nu pierde presiune pe niciunde, e greu de inteles de ce nu ridica...

        Totusi, cu motorul pornit, desfa capacul din capul borcanului cu ulei pentru suspensii si vezi daca pe acel retur vine ulei. Daca nu circula uleiul inseamna ca pompa nu pompeaza...
        Last edited by Demiurgos; 01-11-2011, 21:51 PM.
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #19
          Salutam! De obicei, sau mai bine zis in mai multe cazuri problema apare la acel "cantar", sau repartitor, ce regleaza presiunea in telescoape in functie de greutatea ce se pune pe masina. Daca acel "cantar" nu lucreaza este normal ca suspensia sa nu functioneze. Sunt lucruri asemanatoare discutate si in thread-ul deschis cu ani in urma de colegul Demiurgos:http://www.clubmercedes.ro/suspensie...sie+hidraulica
          Instalatia, in mare este asemanatoare, modelul masinii si pompa difera.
          Last edited by tumar; 01-11-2011, 22:49 PM.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #20
            Iata si modelul de pompa pentru suspensia hidraulica ce face corp comun cu pompa servo.
            Attached Files
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #21
              Omul a specificat ca problema cu suspensia a inceput de cand a schimbat pompa de serva si a pus simpla ,deci atunci a curs uleiul si suspensia a devenit nula !

              Comment


              • #22
                Da lucian, pozele nu sunt de la maşina mea, aşa este motorul, aşa a fost pompa , dar acum am o pompă simplă, doar ptr direcţie. Eu am ridicat această problemă şi am cerut ceva informaţii dacă circuitul ptr ASD, care este tot de la pompa servo, este acelaşi cu cel de la telescoape. Am încercat într-o zi să verific conductele , undeva există un T din care pleacă conductă spre acel cîntar şi alta la diferenţial, adică la ASD, cred. Nu am ştiut dacă telescoapele sunt acţionate tot de pompa servo, sau este altă pompă. Am fost la ceva service pantru că bătea ceva foarte tare pe spate, mecanicii mi-au schimbat tot felul de bucşe după care m-au întrebat de unde se amorsează telescoapele. ce să mai zici.

                Comment


                • #23
                  Deci rezolvarea este simpla! Pune pompa care trebuie, cupleaza furtunele(cele doua) si va functiona suspensia. Pe cantar este un aerisitor(gen aerisitor etrier), banuiesc ca aerisirea se face de acolo.
                  Attached Files
                  Last edited by tumar; 01-12-2011, 22:08 PM.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #24
                    Merci tumar, chiar dacă o să pun telescoape normale, pentru moment, instalaţia nu o demontez şi cînd o să găsesc pompa care trebuie şi furtunul de presiune care s-a spart o să le montez din nou. Mîine merg să schimb pompa de vacum ptr că nu mai face vacum decît foarte greu şi să îmi verifice tot circuitul de vacum. O să revin cu noutăţi după ce repar vacumul. Am găsit un 124 benzinar, cred că de 3200, dar nu am putut să îmi dau seama dacă pompa servo se potriveşte, dacă are acelaşi sistem de prindere pe blocul motor, şi dacă se potrivesc şi conductele, ptr ASD. Dacă cineva ştie, rog un sfat. Mulţumesc.

                    Comment


                    • #25
                      Am mai spus este mai ieftin sa schimbi pompa de servo si un furtun care il ai spart(aproximativ 50 euro SH) decat alte amortizoare si arcuri fie ele si SH pe ambele le gasesti pe forum aici de exemplu GORILUTZ

                      Comment


                      • #26
                        Am vb cu gorilutz, o să-l mai sun săptămîna viitoare să mai văd ce zice, el a zis că merge doar cu schimbat telescoapele, fără alte modificări. Am dus astăzi pompa la mecanic să caute el în Austria unde a lucrat, şi sper să găsesc tot ce-mi trebuie. Dacă îmi aduce nu schimb telescoapele, repar tot sistemul.

                        Comment


                        • #27
                          Eu de la el am luat pompa ca si a mea afost dusa

                          Comment


                          • #28
                            Trebuie să pun telescoape normale, măcar pînă găsesc pompa de care am nevoie. Sîmbătă sper să am timp să le schimb. O să revin cu precizări cum se comportă maşina.

                            Comment


                            • #29
                              Salut, am si eu o intrebare; se poate sa am suspensie hidraulica pe fata? Am un MB W124 300TD si am un borcan de ulei care nu stiu ce e cu el.Intreb fiindca telescoapele pe spate sunt normale (sunt 100% pt ca le-am schimbat personal), si cum spuneam e un borcan la fel cum arata in pozele din acest thread doar ca nu am pompa pe chiuloasa acolo. Precizez ca masina este 4x4 si are cutie automata.

                              Comment


                              • #30
                                Posibil sa fi avut dar cineva inaintea ta a renuntat la ea dar borcanul a ramas acolo.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF