Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suspensie hidraulică la W 124 limuzină - stricată

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suspensie hidraulică la W 124 limuzină - stricată

    Salut prieteni. Sunt posesorul unui W 124 300 td, limuzină, la care suspensia pe spate este hidraulică, sau mai bine spus era, pentru că acum nu mai este, avînd în vedere faptul că ceva s-a întîmplat şi a curs tot lichidul din telescoape, din ambele din spate, şi acum face ca dracu. Problemele au început cu pompa servo care s-a stricat, iar pentru că nu am găsit una la fel ( maşina este cu ASD) am pus una simplă, anulînd-ui deci circuitul ptr. ASD. Nu ştiu dacă problemele cu suspensia hidraulică provin tot de la pompa servo. Conductele care merg la telescoape pleacă de la vasul cu lichid ptr servo şi ptr. ASD, dar nu ştiu dacă tot pompa servo este responsabilă şi ptr telescoape.
    Intenţionez să schimb telescoapele hidraulice cu unele clasice, nu cred că ar fi probleme, dar dacă toate problemele sunt de la pompa servo atunci aşi căuta totuşi pompă cu ASD.
    Aştept orice sfat, dacă cineva poate să mă lămurească şi pe mine cum este cu suspensia, dacă este sau nu legătură între circuitul ptr telescoape şi ASD
    Precizez faptul că pompa servo am schimbat-o de cîteva luni iar problemele cu telescoapele au apărut de două săptămîni.
    Vă salut şi vă doresc " An nou fericit "

  • #2
    Da colegul tot pompa de servo e vinovata in partea din fata are o pompa care este pentru suspensia hidraulica nu pentru ASD, iar daca tu nu o mai ai si nici furtunele nu le-ai opturat tot uleiu a curs si acum amortizoarele sunt inezistente poate chiar trancanesc , eu iti recomant sa o repari sa nu renunti la ea.

    Comment


    • #3
      Salut colegu luciandelaiaşi, aşa cum am spus mi s-a stricat pompa servo care avea două circuite, unul ptr direcţie şi unul, după cum îmi spune cineva de aici din Arad, ptr ASD, altă pompă nu mai este. Azi am încercat să mă uit pe sub maşină să văd conductele pe unde merg, dar nu am reuşit să-mi dau seama dacă din aceleaşi conducte merge ASD-ul şi telescoapele. Dacă pompa servo este vinovată şi ptr telescoape o să o schimb, ptr că am nevoie şi de ASD, mai ales acum iarna. Dacă mai poţi să mă ajuţi cu ceva informaţii aşi fi foarte recunoscător.

      Comment


      • #4
        Cauta la dezmembrari o pompa de servo cu doua circuite (cauta la colegul GORILUTZ are preturi bune si e serios)monteazo pune ulei special(poate ne ajuta un coleg cu un cod ceva daca pe rezervor nu scrie) in rezervorul uleiului pentru suspensie , aeriseste ai aerisitor pe cantarul-distribuitor de pe spate si daca masina revine la pozitia initiala drum bun.

        Nu sunt 100% sigur dar nu cred ca ai pe masina pompa ASD.
        Si daca vei studia mai bine si ai un meserias bun se poate muta pompa pentru suspensie de pe pompa de servo veche care ai dat-o jos pe cea care o ai acuma dar asta e recomandat numai daca nu gasesti alta dubla buna.


        Rog un coleg mai avizat sa lamureasca acest coleg cu functionarea ASD ca eu nu stiu de o asemenea pompa!


        Succes si spor la treaba!

        Comment


        • #5
          Salut luciandelaiaşi, maşina este cu ASD, dar m-am gîndit, am mai văzut şi unele postări aici pe forum, să înlocuiesc suspensia hidraulică cu telescoape normale, cred că au aceiaşi dimensiune. În acest caz nu mai am ASD, iar cum în Arad nu prea este zăpadă nu mă dezavantajază prea mult, în schimb costurile sunt mult mai mici cu suspensia clasică.
          Pompă servo cu ASD găsesc foarte greu şi am şi un furtun de presiune, pe circuitul de ASD care s-a spart şi nu am mai găsit. Încă mai aştept şi alte păreri sau un coleg care cunoaşte bine cum este cu această suspensie şi să văd cum să fac.

          Comment


          • #6
            Pe tema asta e al treilea topic deschis numai la 124, dar este unul complet la 123, suspensiile sunt identice ca principiu de functionare.

            Nu are treaba ASD si pompa de servo cu suspensia spate. Ai o pompa rotunda pe blocul motor din care pleaca doua furtune mai groase. Este pozitionata in fata, in stanga pompei de servodirectie, intre radiator si motor, lipita de acesta. Este imposibil sa nu fie acolo fiindca altminteri ai ramane fara ulei in motor, si tot motorul ar fi plin de ulei. Ai un borcan cu ulei in stanga fata. Mai ai ulei? Daca nu mai e ulei acolo NU MAI CIRCULA CU MASINA!!!, in scurt timp se va umple cu ulei din motor... Dupa ce raspunzi la intrebare iti explic si restul. Succes!
            Sper sa nu gresesc, insa la w124 ce am vazut eu suspensia era identica cu cea de 123...
            Last edited by Demiurgos; 01-05-2011, 22:21 PM.
            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Salut Demiurgos, acum maşina o am la service, scapă presiune pe lîngă un injector şi nu pot să mă uit, dar lichid hidraulic este acolo în borcanul din stînga faţă, din el pleacă două conducte metalice, prin dop, una mai groasă şi una mai subţire, dar tot de acolo se alimentează şi pompa servo, pentru că are două circuite, unul pentru ASD, iar celălalt pentru servodirecţie. Nu cred că mai este o altă pompă, dar mîine cînd iau maşina de la service o să mai verific. Cred că o să merg pe varianta cu telescoape normale. aştept şi alte sfaturi. Mulţumesc mult şi mai aştept alte păreri şi sfaturi.

              Comment


              • #8
                Hai sa ne intelegem ASD are pompa?
                Tu nu ai pompa pentru suspensia hidraulica CEA CARE ESTE PE ACELAS AX CU POMPA DE DERVO E POMPA PENTRU SUSPENSIE !
                Merge schimbata suspensia dar iti trebuie arcuri +amortizoare ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mariusmatei View Post
                  Salut Demiurgos, acum maşina o am la service, scapă presiune pe lîngă un injector şi nu pot să mă uit, dar lichid hidraulic este acolo în borcanul din stînga faţă, din el pleacă două conducte metalice, prin dop, una mai groasă şi una mai subţire, dar tot de acolo se alimentează şi pompa servo, pentru că are două circuite, unul pentru ASD, iar celălalt pentru servodirecţie. Nu cred că mai este o altă pompă, dar mîine cînd iau maşina de la service o să mai verific. Cred că o să merg pe varianta cu telescoape normale. aştept şi alte sfaturi. Mulţumesc mult şi mai aştept alte păreri şi sfaturi.
                  E bine daca in borcan este ulei. Ce culoare are? Nivelul sta bine pe joja? O conducta vina dinspre spatele masinii pe sub scaunul din stanga a soferului, si duce fix in capul borcanului, pe capac, unde ai si un filtru. Mai ai o conducta groasa ce pleaca de sub fundul borcanului si tu ne vei spune unde duce!
                  http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                  Comment


                  • #10
                    Mulţumesc tuturor ptr sfaturi, dar o să pun suspensie normală , nu cred că am nevoie de suspensie hidraulică, este prea mare investiţia.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mariusmatei View Post
                      Mulţumesc tuturor ptr sfaturi, dar o să pun suspensie normală , nu cred că am nevoie de suspensie hidraulică, este prea mare investiţia.
                      Erai pe calea cea buna, iar diagnosticul nu te costa decat cateva priviri, posturi si eventual cateva poze. Eu nu inteleg de unde stii cat e de mare investitia din moment ce nu stii ce e stricat si in consecinta ce trebuie reparat? O suspensie normala costa destui bani, in timp ce la a ta poate nu e mare lucru de reparat. Oricum e decizia ta!
                      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                      Comment


                      • #12
                        Salut Baieti! Daca schimbi suspensia pompa trebuie scos din uz pt.ca se va bloca mergind fara ulei si-ti va face alte si "bucurii". Daca este pe chiuloasa cum a precizat si Demiurgos in locul ei se pune (se face ) o flansa, o placa.

                        Comment


                        • #13
                          E antrenata de distributie, si poate face multe surprize daca se gripeaza si blocheaza!
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment


                          • #14
                            HEEEEEEEELP un cap luminat sa ne lamureasca si pe ,,noi"


                            UNDE ESTE POMPA PTR SUSPENSIA HIDRAULICA ?


                            La mine e pe acelas ax cu pompa de servo

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by luciandelaiasi View Post
                              HEEEEEEEELP un cap luminat sa ne lamureasca si pe ,,noi"


                              UNDE ESTE POMPA PTR SUSPENSIA HIDRAULICA ?


                              La mine e pe acelas ax cu pompa de servo
                              Urmareste furtunul din fundul borcanului, poti sa faci si o poza cu fata motorului..
                              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF