Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Aceeasi problema

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Verifica si ansamblu intinzator curea, telescopul de la intinzator, arcul si cureaua. Daca apesi pe curea(cu degetul) intre fulia de la pompa de apa si cea de la pompa servo nu ar trebui sa coboare mai mult de un centimetru. Daca este slaba la relantiu vibreaza cureaua. Ea asa poate sa arate bine, dar canelurile sa fie crapate si astfel apare o "lungire" a curelei.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      Salut!pai si daca este slaba cureau din cauza asta sa vibreze masina? Si daca vreau sa schimb cureau mai implica si alte schimbari de piese? Dar,motorul dupa parerea mea,nu primeste destul curent,asta este mai mult ca sigur.
      Multumesc

      Comment


      • #18
        Va salut! am verificat releul de abs,am o singura siguranta de 10 amperi,ea fiind ok. Am verificat si cureaua ,am apasat pe ea ,si sa lasat usor 1-2 cm. Pare cam uzata.
        In prima poza este acea "mufa" care nu are curent pe plus,firul colorat cu verde este adus de mine de la contac ca sa ii dea curent.
        In a treia poza firele de la acea "mufa" duc acolo,(unele din ele) ce este acela?
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Originally posted by noroc View Post
          Va salut! am verificat releul de abs,am o singura siguranta de 10 amperi,ea fiind ok. Am verificat si cureaua ,am apasat pe ea ,si sa lasat usor 1-2 cm. Pare cam uzata.
          In prima poza este acea "mufa" care nu are curent pe plus,firul colorat cu verde este adus de mine de la contac ca sa ii dea curent.
          In a treia poza firele de la acea "mufa" duc acolo,(unele din ele) ce este acela?
          Salut,
          Mufa aceea din poza 3 care are doar un capac din plastic pentru protctie este o mufa testre pe care se poate face o diagnoza in general pe modulele electrice si electronice ale masinii tale. Se leaga un led intre un fir de plus din acea mufa si masa masinii, iar cu contactul pus iti va genere niste pulsuri( aprinderi) ledul respectiv, ceea ce inseamna un cod de eroare. trebuie doar sa te documentezi cu privire la pinii care se leaga ledul sau becul. Aveam o schema cu legaturile dar pentru mufa cealalta mai mare, cu mai multe contacte. Sper sa te ajute.

          Comment


          • #20
            La mine la relanti motorul mergea bine,cand intr-o zi la anumite momente trepida si nu stiam de la ce...si pana la urma cauza era ca nu mai aveam lichid in pompa de servodirectie,iar motorul invartea pompa in gol si de acolo trepida...

            Comment


            • #21
              Salut! si cand accelerai mai trepida motorul?
              Imi poate pune cineva o poza cu pompa de servodirectie la w124,va rog?

              Comment


              • #22
                Pompa de pe un 300D.
                Attached Files
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #23
                  Nu de la acela este ,ca l-am schimbat acuma un an uleiul.

                  Comment


                  • #24
                    Salut,încă nu ai rezolvat problema ? Ar trebui să faci o verificare la injectoare, să nu scape presiune pe lîngă vreun injector. Eu am dus-o la service ptr că am schimbat lichidul din cutia de viteze şi cînd a verificat nivelul am constatat că scapă presiune pe lîngă un injector. Mecanicul a auzit că suflă, dar suflă bine şi din cauza asta are o mică trepidaţie motorul şi dimineaţa porneşte în 5 nu în 6 decît după cîteva secunde.
                    Apropo, pompa servo se află cum te uiţi la motor în dreapta, este ca un borcan metalic, culoare gri şi are un fel de piuliţă neagră din cauciuc care dacă o desfaci se desface capacul borcanului şi vezi dacă mai ai lichid servo în pompă.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Salut tunmar, spune-mi te rog că ai pus poza cu 300 d este cumva vreuna din piesele cu fulie pompa pentru suspensie hidraulică, dacă este te rog indic-o. Mulţumesc.

                      Comment


                      • #26
                        Salut MariusAndrei! la injectoare nu sunt probleme,asa am crezut si prima oara,am schimbat diuzele. Pompagiul unu bun,mi-a spus ca este ceva de la elecronica si ca nu se baga,si stiu sigur ca de la elecronica.Multumesc

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mariusmatei View Post
                          Salut tunmar, spune-mi te rog că ai pus poza cu 300 d este cumva vreuna din piesele cu fulie pompa pentru suspensie hidraulică, dacă este te rog indic-o. Mulţumesc.
                          Pe acest tip de motor nu este pompa pentru suspensia hidraulica. Acest tip de motor(603912) avea pompa pentru suspensia hidraulica in "capul" motorului antrenata impreuna cu axul cu came. La modelul care este in poza pusa de tine, cred ca 605911, cel de 2500 diesel aspirat, pompa pentru suspensia hidraulica este impreuna cu cea servo.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF