Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mai merita facuta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si mie tot 102 imi pare ca e. Daca cineva stie mai bine il rog sa-si dea cu parerea fara grija. Voi vorbi cu cei doi colegi pe pm pentru a putea vorbi pe larg fara a plictisi. Ramane sa-mi fac calculele. Multumesc tuturor pentru opinii si idei.

    Comment


    • #17
      revenire

      Intrucat au fost mai multi colegi decat ma asteptam interesati de acest topic ma simt dator sa comunic evolutia. Am luat de la colegul Leo arborele cotit, galeria de evacuare si chiulasa, la un pret absolut imbatabil pentru niste piese perfect functionale. Am demontat complet motorul si am facut lista de cumparaturi. La momentul actual nu mai dispun de cine stie ce bani dar avand in vedere iarna care a cam venit am timp pana prin martie sa ii strang. Pentru ca am mers doar 500km de cand am cumparat masina acum 1 an jumatate nu vreau sa ma las pana nu ma duc macar o data la mare cu ea. Poate e un semn de prostie in ultimul stadiu dar asta este.
      Din punctul meu de vedere, daca nu apar alte probleme mai grave, masina mea va renaste si va mai trai fie in mainile mele fie ale tatalui meu.
      Multumesc tuturor si voi reveni cand mai fac ceva la ea.

      Comment


      • #18
        Mda te pot ajuta si eu cu piese. Am un motor 102 in garaj cu tot cu cutie de viteze in 4. Spune-mi ce piese ai nevoie de la el si te serveste baiatul Facem un pret bun si ca sa nu platesti mult curierul daca esti din bucuresti luni ai piesele. Am un frate in bucuresti care va veni la mine in vizita si duminica dupamiaza ajunge innapoi in bucuresti.

        Comment


        • #19
          final

          Dupa cum promiteam mai demult revin cu decizia finala asupra masinii mele. Din pacate ea este cat se poate de finala. Dupa ce am calculat cam toate hibele ce ar trebui remediate la masina pentru a putea sa o consider buna de drum am ajuns la suma de 6000 ron. Nu dispun de acesti bani si chiar daca as dispune la aceasta suma am gasit pe bursa masini mai noi si in stare mult mai buna la preturi apropiate. Prin urmare am decis (tragand o concluzie si din experienta lui Valik_wild, pentru impartasirea careia ii multumesc) sa nu mai investesc un an din viata intr-o masina cu care nu am reusit sa fac 500km in 2 ani. Dupa ce si tatal meu a decis ca nu vrea sa o preia preferand un Logan nou soarta i-a fost pecetluita, va ajunge in programul RABLA.
          Inainte de a o preda intentionez sa demontez anumite piese (aprinderea, carburatorul, calculatorul etc.) pe care sa le donez unui coleg care are acest model destul de rar. Masina mea necesita o restaurare, pe care eu nu mi-o pot permite.
          Multumesc tuturor colegilor pentru sfaturi si lui Leo pentru piese.
          Voi iesi din clubul posesorilor de mercedes cat de curand, ramanand doar un admirator.

          Comment


          • #20
            Imi pare foarte rau sa aflu acest lucru. Eu n-am facut niciodata calcul la banii investiti in masinile mele. Totul s-a facut treptat, chiar daca am lucrat la ele ani de zile, dar la sfarsit totul a iesit ca la carte pot sa zic. Poate ca stima si admiratia mea fata de aceste masini e mai mare fata de a ta, si din cauza asta n-am renuntat niciodata.
            Stii vorba romaneasca :"Ochii te sperie , mainile te scapa".

            Daca stai bine si te gandesti, cat platesti ratele la o masina noua, de banii aia iti faci Mercedes-ul "boboc" si iti mai si raman bani destui. Ia fa tu un studiu de-asta de al tau "de fezabilitate" si in cazu` asta, sa vedem la ce rezultat ajungi. Sau poate iti place sa stai cu mainile curate ca ginecologii?
            Mai gandeste-te si din alt punct de vedere. Numai bine.
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #21
              In afara de arbore cotit, cuzineti si semeringuri, ce alte piese ti-au mai trebuit de ai ajuns cu devizul la 6000 Ron ?.
              Si mie imi pare rau ca te-ai speriat asa.

              Comment


              • #22
                @alex
                O hotarare inteleapta. cu 6000 de lei iti iei alta, in stare buna. P-asta o toci si tot mai scoti ceva pe ea. Bafta !
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #23
                  O parere absolut personala .
                  In cazuri de genul acesta, mai bine imi repar rabla mea decat sa cumpar jaful altuia . Nu exista auto sh. sa nu cheltuiesti cel putin egalul sumei data la cumparare .

                  Comment


                  • #24
                    Intr-adevar trebuie sa detaliez. Masina mea avea nevoie de reparatie motor (segmenti, simeringuri, garnituri, tacheti hidraulici, filtre si alte nimicuri), inlocuit praguri (am bagat cricul original in suportul de ridicare si in loc sa ridice intra in tabla) si alte retusuri de tinichigerie inclusiv la podea urmata de o vopsitorie generala pentru ca albastrul de pe ea este format din minim 10 nuante, inlocuit amortizoarele fata, tot esapamentul, 4 tendoane spate, radiatorul de incalzire, parbrizul si ambreiajul.
                    Suma de 6000 este o estimare proprie ce a rezultat din adunarea costului pieselor cunoscute si a manoperei de tinichigerie si vopsitorie la care am adaugat un 20% pentru ca din putina mea experienta stiu ca la fiecare etapa apare un furtun, garnitura, bucsa, releu etc. care in procesul de reparatie intra la capitolul ,,daca tot am desfacut e pacat sa nu il schimb".
                    Nu neg sub nici o forma faptul ca astfel obtineam o masina foarte buna. Problema este ca obtineam o masina foarte buna in inca 2 ani (estimare in functie de cati bani pot eu sa strang) fara concedii sau iesiri in oras.
                    Alegerea este strict personala si credeti-ma este una dureroasa.
                    @Leo : nu am de gand si nici banii sa imi iau o alta masina. Se pare ca voi ramane pur si simplu pieton. Datul la RABLA este o metoda de a reduce din pierderea mea si de a il ajuta pe taica-miu sa-si ia un Logan nou. Propriu-zis eu voi ramane fara o masina pe care am dat 1500E, am mai bagat cam 800E dar cu care am facut 500km, dar pe care totusi cred ca o voi regreta mereu pentru ca a fost prima mea masina. Iar de murdarit nu a fost niciodata o problema, ci doar uneori de pricepere.
                    @Nstoe : Si eu facusem acelasi calcul din pacate acum nu mai sunt capabil financiar sa-l sustin.
                    Greseala a fost a mea de cand am cumparat-o si trebuie sa o suport.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF