If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Pana prostului 300E
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Este adevarat, daca pui contact de n ori si dai la demaror la nesfarsit, risti sa ajunga benzina in baia de ulei .
Iar alt incovenient este ca masina nepornind benzina va spala camasile, pistoanele si segmentii .
1.Asa cum a scris mai sus colegul nostru Nelu Patrascu ,supapa nu are unde sa sara deoarece ea culiseaza pe un ghint etansarea fiind facuta prin semering la capatul superior ( la tachet ) iar la capatul inferior de catre ea(supapa) pe chiulasa ,in cazul ca se rupe arcul si ii sare talerul e posibil sa cada in cilindru ,dar in cazul asta distruge pistonul respectiv (nu e cazul la tine din cate am inteles )
2.Daca a desfacut capacul la tacheti ,a schimbat uleiul si ce a mai facut el la masina ,de ce nu a eliminat surplusul de benzina el ? Crezi ca in urmatoarele 2 zile injectia masinii (sa zicem ) va debita 3L /min iar dupa aia o sa-si revina singura la normal ? Unde ar putea fi acel surplus de benzina acumulat pe care trebuie tu sa il consumi: in pompa ,conducte ,injectie ? Poate doar in rezervor ,dar daca e acolo acolo ii e locul ...
mi-a mai zis ca 1 zi 2, cand merg cu ea, sa-i dau tare pana scapa de tot surplusul de benzina!
Asa cum am mai spus, daca "dai" la nesfarsit la cheie, benzina nearsa nu se duce decat in baia de ulei, motiv pentru care uleiul isi pierde calitatile si trebuie schimbat imediat impreuna cu filtrul .
Daca mecanicul a schimbat uleiul si filtru, in prezenta ta, atunci ai scapat de orice "surplus" .
Ps : poate a facut referire la surplus, prin faptul ca a observat nivel crescut in baia de ulei .
Pai cand puneam contactul se auzea un tiuit.. tiuit care a disparut dupa ce i-am scos bujiile si am dat la automat fara ele de a sarit benzina. Surplusul s-a dus in baie, de acumulat nu stiu unde s-a acumulat. Treaba e simpla. i-am bagat cam 3 bidoane de 6 litri in rezervor si era cam la prima liniuta acul. De la cate ori i-am dat asa, acul era aproape de minim. De benzina aia e vorba. Unde mama ma-sii s-a dus ?
Pretul la manopera: 150 de lei.
Stai ca asta-i minciuna. Acum masina iar nu mai merge. M-a mancat in fund ca de obicei, de am vrut sa-i pun gazul. M-am dus la Bullrom, i-a pus inginerul ala mixerul acolo, i-a invartit vreo 2 robineti, masina mergea binisor la relanti. Cand i-am dat putin sa intre in sarcina a facut explozie IAR! Acum nici pe benzina nu mai merge! Are momente cand da sa porneasca si nu porneste. Inginerul ala zicea ca nu are scanteie.
Intrebare: Eu centralul, cel care vine in motor, firul era rupt de mufa, dar mergea. Daca scot firul ala si dau la automat ar trebui sa dea scanteie nu? Caci am incercat si nu dadea!
O sa scot cumva instalatia aia de gaz la vanzare daca nu vor astia de la bullrom sa dea 2 lei pe ea, si daca nu o vrea nimeni, o pun pe foc. macar ma bucur!
Fac ceva pe gazul lor. De acum am bani de benzina ma plimb. Nu am bani, stau si ma uit.
1.Nu vorbi asa .MB-ul merge foarte bine pe GPL dar instalatia trebuie sa fie montata si calibrata corect,sa ai filtru de aer curat ,aprindere buna (bujii ,fise etc) .
Din ce spui tu ti-a dat un rateu ,si tot din ce spui tu ai mixer ,posibil ca mixerul sa nu fie ceea ce trebuie ,vezi ca au mai fost discutii pe tema asta la Topicul pentru instalatii GPL si chiar cu poze si filmulete exemplificative
2.Cand ai dat la automat (fara sa porneasca ) pompa de benzina a preluat benzina din rezervor ,ti-a dus-o in injectie unde injectoarele au ,,sprituit-o" in pistoane ,de acolo nearsa fiind o parte a scos-o pe teava de esapament ,o parte s-a dus in baie .Nu cred ca ai dat la automat de 18L ,daca se intampla lucrul asta ori lua masina foc de la electromotor incins ,ori se ducea dracului electromotorul .Acel tiuit posibil sa fie de la vre-o bujie care nu era etanse pe chiulasa si pierdea presiunea din piston pe langa ea.
Daca nenea mecanicul ti-a schimbat uleiul, in baie nu o ai sigur ,in pistoane nu e ca zici ca a pornit pe gaz eu zic sa verifici conductele de combustibil sa nu ai vre-o surpriza .Posibil ca toata problema ta sa fi pornit de la fisa centrala care zici ca o ai rupta si care probabil nu a furnizat destul curent pentru aprindere ( scanteie slaba) ia de aici si pana la nepornirea respectiv innecarea motorului nu e decat un pas
Rateuri în debitmetru înseamă amestec sărac sau mai poate-nsemna supapă (supape) de admisie neetanşe care fac ca să ardă şi gazul încă neaspirat în cilindri, aflat în colectorul de admisie. Rateul a expulzat probabil vreun furtun de pe ştuţul lui (cel mai frecvent furtunul pentru aerul ralanti-ului). Cu el scos de la locul lui, nu porneşte nici pe benzină.
Presupun că mixerul este "naşpa", de aia maşina n-a fost folosită pe gaz pentru că dădea rateuri. Cu alt mixer, totul va fi OK.
Salut Andrei. Si eu am probleme cu exploziile in admisie cand merg pe GPL doar ca ceva mai rar si de intensitate mica, adica nu mai i-mi arunca stutul de la furtunul care duce la regulatorul de relanti. In cazul meu problema este de la o supapa care nu inchide bine. Eu am scos mufa de la regulatorul de relanti si am refacut reglajul la pompa de gaz "plaman" alegand sa merg numai pe GPL iar daca vreau pe benzina trebuie sa pun mufa inapoi. Asa am scapat de intersectiile unde trebuia sa imping masina sau sa caut stutul de la furtunul de relanti. In legatura cu fisele te sfatuiesc sa le verifici cu un aparat de masura. Daca vrei neaparat sa cumperi eu am gasit pe Okazii tot setul marca Beru la 360 lei, dar nu am cumparat deoarece am ales sa verific inainte de a da banii daca este vreuna care intrerupe, si s-au dovedit a fi bune. Deci lasa acolo instalatia de gaz si incearca sa o pui la punct pentru ca merita. Bafta.
Salut! Cu un aparat de masura poti linistit sa iti masori fiecare fisa in parte ,trebuie sa aiba o rezistenta de un kiloohm.Si daca ti-a furtul ala de la regulatorul de relanti,il poti verifica sa nu fie crapat,unul nou ii 30ron.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment