Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes w124 bune si . . . foarte rele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes w124 bune si . . . foarte rele

    Salut

    Am un 124 din 92, care original a fost 24 valve. Masina este echipare sportline cu suspensie sport, cutie cu a 1-a in jos, aer conditionat, trapa, perdeluta la luneta electrica, tetiere spate electrice, abs . . . .

    Masina arata foarte bine si are doar 157.000 km reali . . .

    Sa incep cu inceputul . . .

    Masina a fost remotorizata cu un 300 12 v acum multi ani pentru ca motorul ei s-a calat din cuza de baie de ulei sparta. Pe motorul cu 12 v care s-a montat s-a pastrat ambreiajul de 24V cu volanta dubla . . .
    Evident ca volanta a cedat la un moment dat si am facut o adaptare acolo si am renuntat la sistemul elastic . . . o intreaga inginerie

    Dupa treaba asta masina a mers ok vreo 2 ani . . .apoi brusc a inceput sa fiarba motorul . . .am zis gata . . .garnitura de chiulasa. . . am desfacut motorul si l-am refacut in totalitate . . .am pus motorul la loc si am pornit . .surpriza fierbe iar . . .dupa lungi chinuri am reusit sa-l fac sa nu mai foarba doar cu ambele gmv uri puse pe direct. . . .asa merge acum de vre-un an . . . .la drum le opresc si sta apa la 80 grade . . .cum intru in oras fierbe daca nu le pornesc . . .

    nu stiu de ce nu porneste macar unul din ele automat . . . .nu am nici o idee . . .

    acum alta belea . . .a luat-o k-jetronicul in balarii rau de tot . . .intrerupe pana in 3000 de ture, porneste greu, si abia abia mai sta la relanti . .are variatii si de 1000 de ture . . .consum 15% in oras si 10 afara deci normal. . .trage f bine . . .si azi am mers cu ea 180 fara probleme . . .deci . . .are cineva vreo idee ???? legata de racire si de injectie . . .

    Tin enorm la masina asta mai ales ca arata impecabil . . .este nelovita si in vopseaua ei originala . . . .
    Last edited by Ford_V6; 02-01-2008, 20:40 PM.
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

  • #2
    Deci masina ta la origine este un W124_300-24v_din 1992, motorul schimbat cu un 300-12v, vopsea originala, etc. , si este cea din video-clip ?
    Last edited by orca; 02-01-2008, 20:59 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Am gasit unde e sonda de temperatura.. dar nu gasesc valorile rezistentei pe care trebuie s-o aiba.
      Radiatorul e bun ?
      Last edited by Danny_bb; 02-01-2008, 21:20 PM.

      Comment


      • #4
        da masina mea este cea din clip si este un 24v remotorizat in 12 v.

        radiatorul este foarte bun . . .impecabil pot spune . . .

        treaba ciudata este ca daca stau la relanti cu gmv urile oprite creste apa si daca o turez 20 secunde la 3000 de ture scade apa imediat . . . . .

        ce ma mira este altceva . . .gmv-urile sunt legate de fabrica in paralel si le comanda instalatia de a/c . . . deci practic ea trebuie sa se raceasca doar cu elicea ei . . .viscoul din elice este bun deoarece cand se incalzeste motorul d'abia o misti cu mana
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ford_V6 View Post
          da masina mea este cea din clip si este un 24v remotorizat in 12 v.
          Din curiozitate, de ce nu are bandouri daca e din anul 1992 ?, mai ales ca e cu vopseaua originala.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ford_V6 View Post
            da masina mea este cea din clip si este un 24v remotorizat in 12 v.

            radiatorul este foarte bun . . .impecabil pot spune . . .

            treaba ciudata este ca daca stau la relanti cu gmv urile oprite creste apa si daca o turez 20 secunde la 3000 de ture scade apa imediat . . . . .

            ce ma mira este altceva . . .gmv-urile sunt legate de fabrica in paralel si le comanda instalatia de a/c . . . deci practic ea trebuie sa se raceasca doar cu elicea ei . . .viscoul din elice este bun deoarece cand se incalzeste motorul d'abia o misti cu mana
            Numai vascocuplajul poate avea ceva problema.... Nu a curs uleiul din el?

            Comment


            • #7
              Pompa de apa e intreaga ?

              Comment


              • #8
                Buna intrebare! Oricum, fara suparare, masina aia din clip nu e 1992 niciodata! Unde sunt bandourile late? Asta n-are legatura cu problema ta , desigur. Si eu banuiesc pompa de apa!
                1988 300TD

                Comment


                • #9
                  Un update (traiasca Marian) .. Electroventilatoarele NU au treaba cu temperatura lichidului de racire.
                  Deci .. daca zici ca radiatorul e bun, vascocuplajul e bun.. ramane pompa de apa.

                  Comment


                  • #10
                    Mama ce baieti perspicace . . .deja i-mi pare rau ca am intrat pe aici . . .cu alte cuvinte eu sunt unul dintre cei multi care abereaza ca are nush ce masina si defapt nu e asa . . . .

                    pentru cultura voastra generala bandourile originale au fost furate cum se intampla prin tara noastra si au fost puse d'astea mici de fostul proprietar . . .daca va uitati cu atentie vedeati manerele cu ornament cromat, chederul spate cu ornament cromat . . .cunoscatorilor . . . .
                    1991 R129 300SL-24
                    1991 w124 300CE-24
                    1993 w202 C280
                    1978 w116 450SEL 6.9
                    1987 w201 190E 2.0
                    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ford_V6 View Post
                      Mama ce baieti perspicace . . .deja i-mi pare rau ca am intrat pe aici . . .

                      . . . pentru cultura voastra generala . . .

                      . . .cunoscatorilor . . .
                      Nu stiu de ce sari asa, nu te-a acuzat nimeni de nimic, era o intrebare, justificata de lipsa bandourilor, frumoasa intrare-ti faci pe forum pentru cerut sfaturi.
                      Last edited by orca; 02-02-2008, 02:15 AM.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        masina e dupa 90 .se vede dupa bara spate.

                        o intrebare....ai aparatoarea aia de plastic de dupa radiator din imprejurul vascocuplei?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by 300zxtt View Post
                          masina e dupa 90 .se vede dupa bara spate.

                          o intrebare....ai aparatoarea aia de plastic de dupa radiator din imprejurul vascocuplei?
                          Adica difuzorul?Cureaua trapezoidala e buna cu intinzatorul si alea?? Nu vrea nimeni sa iti dea in cap pt masina pe care o ai. Bravo tie ca ai si un Mercedes in garaj. Bafta
                          Last edited by dvlad_88; 02-02-2008, 02:33 AM. Reason: completare

                          Comment


                          • #14
                            Difuzorul este la locul lui . . .

                            Eu am sarit in urma modului de a pune intrebarea asta . . . voi nu ati intrebat ci ati acuzat "Masina nu e 92 niciodata" si chestii d'astea . . .

                            Oricum hai sa nu ne certam si sa o luam ca pe o neintelegere . . .daca s-a suparat cineva il invit pe la mine sa-i dau o bere sa-i treaca

                            Cu racirea ca racirea ca nu e deranjant . . .merg cu gmv urile pornite . . .da ce fac cu jetronicu ala ca a luat-o in balarii rau de tot . . .rece merge ok cateva minute si cum se incalzeste o ia razna . . .culmea ca la consum e foarte OK . . .

                            Ma gandesc sincer la o conversie pe carburator sau chiar carburatoare
                            1991 R129 300SL-24
                            1991 w124 300CE-24
                            1993 w202 C280
                            1978 w116 450SEL 6.9
                            1987 w201 190E 2.0
                            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Ford_V6 View Post
                              Difuzorul este la locul lui . . .

                              Eu am sarit in urma modului de a pune intrebarea asta . . . voi nu ati intrebat ci ati acuzat "Masina nu e 92 niciodata" si chestii d'astea . . .

                              Oricum hai sa nu ne certam si sa o luam ca pe o neintelegere . . .daca s-a suparat cineva il invit pe la mine sa-i dau o bere sa-i treaca

                              Cu racirea ca racirea ca nu e deranjant . . .merg cu gmv urile pornite . . .da ce fac cu jetronicu ala ca a luat-o in balarii rau de tot . . .rece merge ok cateva minute si cum se incalzeste o ia razna . . .culmea ca la consum e foarte OK . . .

                              Ma gandesc sincer la o conversie pe carburator sau chiar carburatoare
                              La injectie nu ma pricep... ii las pe cei mai culti in treaba asta... o fii ceva sonda.. pe vacuum... sau ceva daca nu face cat e rece Sa verifici cureaua.. Bafta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF