Salut
Am un 124 din 92, care original a fost 24 valve. Masina este echipare sportline cu suspensie sport, cutie cu a 1-a in jos, aer conditionat, trapa, perdeluta la luneta electrica, tetiere spate electrice, abs . . . .
Masina arata foarte bine si are doar 157.000 km reali . . .
Sa incep cu inceputul . . .
Masina a fost remotorizata cu un 300 12 v acum multi ani pentru ca motorul ei s-a calat din cuza de baie de ulei sparta. Pe motorul cu 12 v care s-a montat s-a pastrat ambreiajul de 24V cu volanta dubla . . .
Evident ca volanta a cedat la un moment dat si am facut o adaptare acolo si am renuntat la sistemul elastic . . . o intreaga inginerie
Dupa treaba asta masina a mers ok vreo 2 ani . . .apoi brusc a inceput sa fiarba motorul . . .am zis gata . . .garnitura de chiulasa. . . am desfacut motorul si l-am refacut in totalitate . . .am pus motorul la loc si am pornit . .surpriza fierbe iar . . .dupa lungi chinuri am reusit sa-l fac sa nu mai foarba doar cu ambele gmv uri puse pe direct. . . .asa merge acum de vre-un an . . . .la drum le opresc si sta apa la 80 grade . . .cum intru in oras fierbe daca nu le pornesc . . .
nu stiu de ce nu porneste macar unul din ele automat . . . .nu am nici o idee . . .
acum alta belea . . .a luat-o k-jetronicul in balarii rau de tot . . .intrerupe pana in 3000 de ture, porneste greu, si abia abia mai sta la relanti . .are variatii si de 1000 de ture . . .consum 15% in oras si 10 afara deci normal. . .trage f bine . . .si azi am mers cu ea 180 fara probleme . . .deci . . .are cineva vreo idee ???? legata de racire si de injectie . . .
Tin enorm la masina asta mai ales ca arata impecabil . . .este nelovita si in vopseaua ei originala . . . .
Am un 124 din 92, care original a fost 24 valve. Masina este echipare sportline cu suspensie sport, cutie cu a 1-a in jos, aer conditionat, trapa, perdeluta la luneta electrica, tetiere spate electrice, abs . . . .
Masina arata foarte bine si are doar 157.000 km reali . . .
Sa incep cu inceputul . . .
Masina a fost remotorizata cu un 300 12 v acum multi ani pentru ca motorul ei s-a calat din cuza de baie de ulei sparta. Pe motorul cu 12 v care s-a montat s-a pastrat ambreiajul de 24V cu volanta dubla . . .
Evident ca volanta a cedat la un moment dat si am facut o adaptare acolo si am renuntat la sistemul elastic . . . o intreaga inginerie
Dupa treaba asta masina a mers ok vreo 2 ani . . .apoi brusc a inceput sa fiarba motorul . . .am zis gata . . .garnitura de chiulasa. . . am desfacut motorul si l-am refacut in totalitate . . .am pus motorul la loc si am pornit . .surpriza fierbe iar . . .dupa lungi chinuri am reusit sa-l fac sa nu mai foarba doar cu ambele gmv uri puse pe direct. . . .asa merge acum de vre-un an . . . .la drum le opresc si sta apa la 80 grade . . .cum intru in oras fierbe daca nu le pornesc . . .
nu stiu de ce nu porneste macar unul din ele automat . . . .nu am nici o idee . . .
acum alta belea . . .a luat-o k-jetronicul in balarii rau de tot . . .intrerupe pana in 3000 de ture, porneste greu, si abia abia mai sta la relanti . .are variatii si de 1000 de ture . . .consum 15% in oras si 10 afara deci normal. . .trage f bine . . .si azi am mers cu ea 180 fara probleme . . .deci . . .are cineva vreo idee ???? legata de racire si de injectie . . .
Tin enorm la masina asta mai ales ca arata impecabil . . .este nelovita si in vopseaua ei originala . . . .
Comment