Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124

    Salut dragi colegi. Mi.a aparut o noua problema:masina sta la relantiu intre 600-700 de ture,nu moare niciodata,porneste la sfert,DAR tremura rau de tot la relanti,daca urca pana in 950 de ture nu mai tremura,motorul merge rotund.Testul cu paharul plin cu apa la pica garantat.Precizez ca am schimbat diuze noi,Bosh,toate filtrele schimbate,tampon nou,cel din stanga de sub injectie.Am inteles cumva ca poate trage aer fals,sau nu o mai avea presiune intr.un piston?sau altceva....Multumesc.

  • #2
    Mareste un pic relantiul...daca nu stii cum zimi si iti explic.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Chiar nu stiu,problema este, am uitat sa iti spun,domnul pompagiu,a scos o mufa din spatele pompei de injectie(sunt 2 una mai sus ,una mai jos,au 2 cracane fiecare)a luat un fir , la pus pe baterie,si pe urma atingea aceele 2 cracane ,mergea bine la relanti,mia spus ca poate este intrerupt firul undeva.Dar sincer nu l.am crezut

      Comment


      • #4
        Da sceptic mai esti .... daca omu dadea + intr-un loc si masina mergea ok inseamna ca nu e + acolo ...

        De ce o iei de la complicat la simplu cand defapt ar trebui invers ...
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #5
          Ok,dar pe mine chear ma intereseaza sa remediez aceasta problema,am renuntat sa merg cu masina pana remediez problema,pur si simplu ma scoate din sarite,aceste vibratii

          Comment


          • #6
            Parerea mea din cele relatate de tine e ca e simplu de rezolvat ,porneste masina ,cu un aparat de masura pe acel fir de + verifica sa vezi daca ai curent ,in lipsa lui ia-o pe fir si vezi unde e intrerupt .In principiu daca nu e modificata instalatia neamtul comparativ cu romanul pastreaza codul culorilor la fire chiar daca le innadeste ,sigurante si alte alea le-ai verificat ?

            Comment


            • #7
              Siguranteele??pai relantiul,sau acest tremurat mai degraba are treaba si cu sigurantele??Sigurantele sunt OK ,decat 2 sigurante unde trebuiau albastre,sunt alta culoare,dar ele sunt de la geamuri.

              Comment


              • #8
                Pai daca spui ca nu i-ti vine + pe fir banuiesc ca are treaba cu curentul electric posibil vre-o soguranta care chiar daca pare buna e oxidata si nu face contact ,vre-un releu ceva sau pur si simplu fir intrerupt

                Comment


                • #9
                  Nu stiu ce sa zic.Am mai fost la un mecanic,bun si de incredere(varul meu) si decat s.a uitat un pic,nu a avut timp,a spus ca e posibil sa nu aiba compresie un piston destul,sau sa traga aer pe undeva.Cu compresia,nu cred masina are 340k de km,reali,si e super ingrijita.Adevarul ca masina a stat 3 ani,find pornita doar o data la 6 luni.

                  Comment


                  • #10
                    Hai sa o luam logic cand s-a alimentat acel pin cu + masina a mers ,in lipsa lui tremura in ralanti ,daca era piston nu crezi ca nu si-ar fi modificat mersul la alimentarea cu + ?

                    Daca aveai problema la piston nu pornea usor ,ca sa ,,rezolvi si dilema asta cu motorul pornit (chiar daca tremura ) slabeste pe rand tevile de alimentare de la injectoare ,daca-si schimba mersul de fiecare data ( sau se opreste ) parerea mea e ca nu acolo e problema ci la fir
                    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 07-30-2010, 12:54 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Da asa e,totusi masina statea turata un pic prea tare zic eu.Mai am sa iti spun ceva,daca am masina la remanti,tremura.Daca apas pe geam sa coboare tremura mai rau,serios. Dupa ce am luat mana de pe buton,tremura mai usor.

                      Comment


                      • #12
                        Pentru ca e subalimentata In momentul cand adaugi un consumator pe care alternatorul trebuie sa il hraneasca si pentru care trebuie sa depuna efort in plus ajutat de motor care si asa i-si da duhul din motive de subnutritie mi se pare firesc

                        Comment


                        • #13
                          Ok,deci de la firul ala este.Deci este de natura electrica nu mecanica,nu?

                          Comment


                          • #14
                            Asta e parerea mea pur teoretica din simptomele descrise de tine pe forum

                            Comment


                            • #15
                              Gata am gasit buba.Cu ajutorul colegului Eugen,care ii multumesc.Deci plusul de la relantiu nu are destul curent,am pus pe borna de la baterie + un fir si pe urma la ajustat la acel pin si relantiul sta la 900.O sa fac o improvizatie ca trebuie sa desfac calculatorul,e complicat .O sa pun prin contact si la sigurante un fir care duce direct la acel pin si o sa inlocuiasca acel +.Ms

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF