Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124

    Salut dragi colegi. Mi.a aparut o noua problema:masina sta la relantiu intre 600-700 de ture,nu moare niciodata,porneste la sfert,DAR tremura rau de tot la relanti,daca urca pana in 950 de ture nu mai tremura,motorul merge rotund.Testul cu paharul plin cu apa la pica garantat.Precizez ca am schimbat diuze noi,Bosh,toate filtrele schimbate,tampon nou,cel din stanga de sub injectie.Am inteles cumva ca poate trage aer fals,sau nu o mai avea presiune intr.un piston?sau altceva....Multumesc.

  • #2
    Mareste un pic relantiul...daca nu stii cum zimi si iti explic.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Chiar nu stiu,problema este, am uitat sa iti spun,domnul pompagiu,a scos o mufa din spatele pompei de injectie(sunt 2 una mai sus ,una mai jos,au 2 cracane fiecare)a luat un fir , la pus pe baterie,si pe urma atingea aceele 2 cracane ,mergea bine la relanti,mia spus ca poate este intrerupt firul undeva.Dar sincer nu l.am crezut

      Comment


      • #4
        Da sceptic mai esti .... daca omu dadea + intr-un loc si masina mergea ok inseamna ca nu e + acolo ...

        De ce o iei de la complicat la simplu cand defapt ar trebui invers ...
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #5
          Ok,dar pe mine chear ma intereseaza sa remediez aceasta problema,am renuntat sa merg cu masina pana remediez problema,pur si simplu ma scoate din sarite,aceste vibratii

          Comment


          • #6
            Parerea mea din cele relatate de tine e ca e simplu de rezolvat ,porneste masina ,cu un aparat de masura pe acel fir de + verifica sa vezi daca ai curent ,in lipsa lui ia-o pe fir si vezi unde e intrerupt .In principiu daca nu e modificata instalatia neamtul comparativ cu romanul pastreaza codul culorilor la fire chiar daca le innadeste ,sigurante si alte alea le-ai verificat ?

            Comment


            • #7
              Siguranteele??pai relantiul,sau acest tremurat mai degraba are treaba si cu sigurantele??Sigurantele sunt OK ,decat 2 sigurante unde trebuiau albastre,sunt alta culoare,dar ele sunt de la geamuri.

              Comment


              • #8
                Pai daca spui ca nu i-ti vine + pe fir banuiesc ca are treaba cu curentul electric posibil vre-o soguranta care chiar daca pare buna e oxidata si nu face contact ,vre-un releu ceva sau pur si simplu fir intrerupt

                Comment


                • #9
                  Nu stiu ce sa zic.Am mai fost la un mecanic,bun si de incredere(varul meu) si decat s.a uitat un pic,nu a avut timp,a spus ca e posibil sa nu aiba compresie un piston destul,sau sa traga aer pe undeva.Cu compresia,nu cred masina are 340k de km,reali,si e super ingrijita.Adevarul ca masina a stat 3 ani,find pornita doar o data la 6 luni.

                  Comment


                  • #10
                    Hai sa o luam logic cand s-a alimentat acel pin cu + masina a mers ,in lipsa lui tremura in ralanti ,daca era piston nu crezi ca nu si-ar fi modificat mersul la alimentarea cu + ?

                    Daca aveai problema la piston nu pornea usor ,ca sa ,,rezolvi si dilema asta cu motorul pornit (chiar daca tremura ) slabeste pe rand tevile de alimentare de la injectoare ,daca-si schimba mersul de fiecare data ( sau se opreste ) parerea mea e ca nu acolo e problema ci la fir
                    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 07-30-2010, 12:54 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Da asa e,totusi masina statea turata un pic prea tare zic eu.Mai am sa iti spun ceva,daca am masina la remanti,tremura.Daca apas pe geam sa coboare tremura mai rau,serios. Dupa ce am luat mana de pe buton,tremura mai usor.

                      Comment


                      • #12
                        Pentru ca e subalimentata In momentul cand adaugi un consumator pe care alternatorul trebuie sa il hraneasca si pentru care trebuie sa depuna efort in plus ajutat de motor care si asa i-si da duhul din motive de subnutritie mi se pare firesc

                        Comment


                        • #13
                          Ok,deci de la firul ala este.Deci este de natura electrica nu mecanica,nu?

                          Comment


                          • #14
                            Asta e parerea mea pur teoretica din simptomele descrise de tine pe forum

                            Comment


                            • #15
                              Gata am gasit buba.Cu ajutorul colegului Eugen,care ii multumesc.Deci plusul de la relantiu nu are destul curent,am pus pe borna de la baterie + un fir si pe urma la ajustat la acel pin si relantiul sta la 900.O sa fac o improvizatie ca trebuie sa desfac calculatorul,e complicat .O sa pun prin contact si la sigurante un fir care duce direct la acel pin si o sa inlocuiasca acel +.Ms

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF